20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 662805 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #465 på: 05. Jan. 2012, 12:42 »
Selvom det fungerte bra i går, så skal jo selvfølgelig Ben Arfa spille fast!!

Kan være enig i at det kanskje var bedre med Ameobi og Raylor i går, men på generell basis så skal han spille. Det kan da ikke være noen tvil.
Same old Shearer, always scoring!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #466 på: 05. Jan. 2012, 13:19 »
Vi får se. Å avskrive best som målscorer etter det sinnsyke snittet han hadde etter carroll dro er i beste fall naivt. Jeg sier ikke at han nødvendigvis blir like god nå, men det er ikke umulig. Han kunne ført putta et mål i går da jones scora selvmål.

Ja, men hvis jeg ikke husker så er alle målene mot svake motstandere. Han blir rett og slett eliminert når han møter et bedre forsvar.

Hadde i alle fall ett mot Arsenal (i tillegg til ett feilaktig annullert.)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 05. Jan. 2012, 14:32 »
Jada. Han har hatt en liten formdipp etter skaden sin. Men en brukbar spiss er han - dog uansett ikke noen fullverdig erstatter til Ba. Uansett - enig med Jokke, blir forbanna om ikke Benny snart får mer spilletid nå som Ba er borte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #468 på: 05. Jan. 2012, 17:20 »
Så lenge vi vinner blir man vel ikke forbanna om Ben Arfa sliter benk?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #469 på: 05. Jan. 2012, 17:29 »
Problemet med Ben Arfa er at han ikke har vert nokke særlig når han har fått sjansen, og at han ikke passer inn i det systemet som passer resten av laget best. Lett å la seg blende av dei tekniske finessene og magien han kan varte opp med, for så å glømme farlige balltap og manglande defensive fibre. No som Ba er vekke, er eg dog for å la han få spilletid. Fram til no derimot, har eg støtta AP for å sette han på benken.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #470 på: 05. Jan. 2012, 17:31 »
Helt enig, Seb. Jeg vil meget gjerne at Ben Arfa skal slå ut i full blomst, og mener at han skal starte nå som Ba er borte. Men samtidig anerkjenner jeg at vi har vært på vårt beste uten ham på banen denne sesongen, og derfor kan man rett og slett ikke klandre Pards for å la ham sitte på benken.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #471 på: 05. Jan. 2012, 17:59 »
Til Ben Arfa sitt forsvar så er ikke akkurat de 3 kampene mot City,manu (borte) og Chelski (hjemme) de letteste heller. Han skaffet jo oss straffen som gav oss 1-1 på Old Trafford. Innhoppet mot Bolton var han også viktig for oss med å sende oss i ledelsen.

Håper og tror av vi får se mer av han nå som BA er borte, men frykter at det blir Best og Shola i to-spann der framme.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 06. Jan. 2012, 04:02 »
Jada. Han har hatt en liten formdipp etter skaden sin. Men en brukbar spiss er han - dog uansett ikke noen fullverdig erstatter til Ba. Uansett - enig med Jokke, blir forbanna om ikke Benny snart får mer spilletid nå som Ba er borte.
Finnes ingen fullverdig erstatter for Ba for øyeblikket da, selv RvP ville fått problemer. Drister meg til å si at han er verdens beste spiss for tiden <3

Ellers tror Best kan funke greit hvis vi ser lagene vi møter. Mannen har jo bevist at han kan score i PL og målene hans i starten av sesongen var en herlig miks av goalgetter-scoringer og rett og slett klassescoringer (Fulham, OMG just sayin').

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #473 på: 06. Jan. 2012, 18:56 »
Best har faktisk starta 7 av 9 seire denne sesongen ifølge Pardew. Det er jo ihvertfall et viktig moment. Men jeg håper da vi ser mer til Benny bak Best nå fremover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #474 på: 24. Jan. 2012, 19:13 »
http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/bbc_radio_newcastle

Pardew direkte på radioen hvert øyeblikk!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #475 på: 24. Jan. 2012, 21:23 »
hva sa han?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #476 på: 25. Jan. 2012, 21:13 »
At de skulle ut og drikke seg snydens.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #477 på: 29. Jan. 2012, 19:02 »
lol  :feiring:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #478 på: 29. Jan. 2012, 20:36 »
Pardew is in the club :pard:

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #479 på: 29. Jan. 2012, 20:58 »
Hadde jeg vært et kvinnemenneske på Tenerife forrige uke, vet jeg i hvert fall hvem jeg hadde gått for.

:pardy: