20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 662864 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #450 på: 05. Jan. 2012, 01:34 »
Beste treneren siden Sir Bobby, without doubt.

Skal ikke så mye til da. :P Men om han bare klarer å inkludere Ben Arfa litt mer, skal jeg legge min kjærlighet til han! :wub:

Peter

• Gjest
« Svar #451 på: 05. Jan. 2012, 01:42 »
Mobber du Roeder og Souness!? :D

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 05. Jan. 2012, 08:45 »
Ærlig talt. Det er jævla lettvint å skylde på Pardew når vi ikke er gode og Ben Arfa er på benken. Men når det fungerer slik som det skal, som i går, så tviler jeg på at vi hadde vært så mye bedre med ham på banen. Det viktigste er at vi vinner, ikke at Ben Arfa spiller.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #453 på: 05. Jan. 2012, 08:51 »
Ærlig talt. Det er jævla lettvint å skylde på Pardew når vi ikke er gode og Ben Arfa er på benken. Men når det fungerer slik som det skal, som i går, så tviler jeg på at vi hadde vært så mye bedre med ham på banen. Det viktigste er at vi vinner, ikke at Ben Arfa spiller.

Einig. Og det viser vel og at det kanskje ikkje er plass til Ben Arfa når Pardew har alle tilgjengeleg og køyre med den 11`aren han føretrekk. Når alle spelar slik som i går so verte det sjølvsagt vanskeleg for Ben Arfa. Me får håpa han får sjansen frå start i FA-cupen. Viss ikkje so trur eg han er på veg vekk.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 05. Jan. 2012, 09:03 »
Jeg elsker HBA, og han er et unikt talent. Han har vist glimt av brillianse, men i sum han han ikke gjort så mye at han fortjener å starte. Men jeg tror dette er snakk om forsiktig matching fra pards side. Nå drar Ba, vi får et lettere kampprogram, noe som vil passe HBA bra.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #455 på: 05. Jan. 2012, 11:00 »
Var kritisk til Pardew da han kom, men nå trekker jeg tilbake det jeg har sagt om han. Har måttet spise mine ord nå.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 05. Jan. 2012, 11:47 »
Hvem var det som sa at Pardew var taktisk inkompetent mot de store laga? :lol: :pard:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #457 på: 05. Jan. 2012, 11:49 »
Noen burde lage en gif av feiringen hans etter Demba Ba's scoring i går. Haha, latterlig kult!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #458 på: 05. Jan. 2012, 11:50 »
Hehe. Heldigvis ikke jeg. Fortsatt mener jeg at Ben Arfa får for lite spilletid - og at det i lengda er forferdelig dersom Ameobi x2, Obertan og Vuckic foretrekkes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #459 på: 05. Jan. 2012, 11:57 »
Det kan jeg være enig i, Kristoffer. Men Pardew liker å spille veldig direkte, og spesielt mot de beste lagene. Og da faller mr. pass and move ganske fort gjennom. Men han og Ba har vist flere glimt av hvor fantastisk gode de to kan være sammen, og da burde de fått mye mer spilletid sammen. Men nå har Benny en mulighet til å spille seg i form mens Ba er i Afrika. Jeg FORVENTER at Ben Arfa blir foretrukket sammen med Best eller Shola mot QPR og Blackburn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #460 på: 05. Jan. 2012, 12:01 »
Hvem var det som sa at Pardew var taktisk inkompetent mot de store laga? :lol: :pard:

Er det nokon som har sagt det?

Eller teinkte du på denne frå meg;

Frå nufcblog; "but on the other hand our lads have still to beat any of the top six sides since Alan took over as Newcastle manager thirteen months ago."

Sliter Pardew med taktikken mot topp 6 laga? I tillegg meinar eg desse kampane ofte er prega av mange personlege feil.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #461 på: 05. Jan. 2012, 12:02 »
Best er ikke god nok dessverre. Han er glimrende i å binde opp spillet. Men en targetspiss skal også være god inne i boksen. Der er Best alt for svak. Altså han har teknikken, men han er ikke fotballintelligent nok. Han klarer ikke å dra seg fri, velger å avslutte til feil tidspunkt, beveger seg i samme rom som Ba,  eller skyter fra død vinkel når  to spillere er med innenfor motstanderens femmer.

Shola og HBA kan fungere sammen, men med en gang Shola begynner å komme i form, blir han skadet. Vi må ha en ny spiss inn dette vinduet hvis vi skal ha håp om Europa.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 05. Jan. 2012, 12:08 »
Vi får se. Å avskrive best som målscorer etter det sinnsyke snittet han hadde etter carroll dro er i beste fall naivt. Jeg sier ikke at han nødvendigvis blir like god nå, men det er ikke umulig. Han kunne ført putta et mål i går da jones scora selvmål.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 05. Jan. 2012, 12:11 »
Vi får se. Å avskrive best som målscorer etter det sinnsyke snittet han hadde etter carroll dro er i beste fall naivt. Jeg sier ikke at han nødvendigvis blir like god nå, men det er ikke umulig. Han kunne ført putta et mål i går da jones scora selvmål.

Ja, men hvis jeg ikke husker så er alle målene mot svake motstandere. Han blir rett og slett eliminert når han møter et bedre forsvar.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #464 på: 05. Jan. 2012, 12:21 »
Ingen ting som er bedre enn måten AP feiret det første målet på og ikke minst intervjuet etter kampen. Skulle nesten tro at han hadde tro på seier før kampen  :D