20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 662752 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #435 på: 30. Des. 2011, 23:04 »
Pardew gjør ikke noe feil idag. Han var faktisk veldig lur med taktikken.

Lol. Hva kan han klandres for? Ben Arfa bytte da vi hadde my possession og stillingen var 1-1?
Er selv drit lei Obertan, men hva skal vi bruke istedet?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #436 på: 30. Des. 2011, 23:05 »
Det er jeg selvfølgelig enig i, men Simpson, Tiote, Raylor, Jonas og Cabaye skuffer voldsomt! Det er halve laget det, og alle er en del av den faste stammen i år.
Det er så mye dårlig i dag, men synes vi har en god gameplan i første omgang. Om Pardew endrer på den, eller om spillerne ikke følger den like nøye i andre omgang veit ikke jeg. Men det jeg veit er vi sugde hestpiss i dag, og det er absolutt ikke KUN Pardews feil...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #437 på: 30. Des. 2011, 23:07 »
Demba Ba er da ikke dårlig i luftrommet han. Blir vanskelig for han i en 4-5-1 formasjon, hadde håpet at vi skulle spille mere langsbakken når Ben Arfa kom inn, men så scorer Liverpool og vi er uheldige at ikke Ba utligner.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 30. Des. 2011, 23:16 »
Kanskje ikke rettvendt, men jeg kan ikke huske å se ba vinne en hodeduell feilvendt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 30. Des. 2011, 23:30 »
Demba Ba har jo aldri vist seg som noen god targetman. Vi stiller med et lag og en midtbane som er fullt i stand til å spille ball mot dagens LFC-lag. Istedet spiller vi rett over de - uten at vi har en targetman på banen.
Jeg syns hele taktikken var en fiasko. Det valget med å spille Vuckic når vi poler langt hele kampen er beyond me. Syns det var kjipt i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 30. Des. 2011, 23:35 »
Dagens egentlige startoppstilling:

Keeper:                                            Krul
Forsvar: Obertan-Simmo-Cabaye-Willo-Colo-Tiote-Raylor-Gutierrez
Deffensiv midt:                               Vuckic

Spiss:                                                 Ba

Vi spilte jo med 9 mann på egen halvdel nesten hele kampen!! Selv når vi lå under 2-1! Og Raylor var hjelpesløs, hvorfor startet ikke Santon mot raske spillere? På 1-0 stod vi med 5 mann innenfor egen 5-meter og ingen støtet! Og har Pardew et mål om at Krul skal få assist? Makan til måking! Utrolig feigt!
« Siste redigering: 30. Des. 2011, 23:36 av thomashaer »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 30. Des. 2011, 23:37 »
Santon startet ikke fordi Raylor var god i forrige kamp.
Obertan fikk fornyet tillitt fordi han faktisk var ganske god i forrige kamp.
Vuckic får tillitt fordi planen mest sannsynlig var å spille ballen langs bakken.

Hvorfor det ikke fungerte er ikke jeg riktig mann å svare på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #442 på: 30. Des. 2011, 23:41 »
Hvorfor spilte ikke Ben Arfa istedenfor Vuckic om det var planen? Vuckic er mye høyere enn Ben Arfa, og jeg trodde han ble foretrukket på grunn av høyde og dermed hodestyrke.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 30. Des. 2011, 23:46 »
Han ble foretrukket pga. sine defensive kvaliteter.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #444 på: 04. Jan. 2012, 11:33 »
Frå nufcblog; "but on the other hand our lads have still to beat any of the top six sides since Alan took over as Newcastle manager thirteen months ago."

Sliter Pardew med taktikken mot topp 6 laga? I tillegg meinar eg desse kampane ofte er prega av mange personlege feil.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #445 på: 04. Jan. 2012, 11:50 »
Frå nufcblog; "but on the other hand our lads have still to beat any of the top six sides since Alan took over as Newcastle manager thirteen months ago."

Sliter Pardew med taktikken mot topp 6 laga? I tillegg meinar eg desse kampane ofte er prega av mange personlege feil.

Vant sin første kamp mot pool forrige vinter?
Og så har det ofte vært snakk om marginer, feks
1-1 mot tottenham, hvor de scoret i siste min;
4-4 mot arse, hvor nolan kunne satt inn 5-4;
forrige hjemmekamp mot manu skulle løven hatt straffe
Gan canny doon Toon!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 04. Jan. 2012, 11:55 »

Som jeg har nevnt tidligere, personlige har vi også hatt mot de svakere lagene. Den store forskjellen er at de største lagene straffer oss når vi gjør slike amatørfeil. Måten Simpson satte offsidefella på i hjemmekampen mot Swansea fikk ikke konsekvenser, men hadde han gjort det samme mot Rooney ville feilen vært skjebnesvanger. Det samme kan sies om et par av Raylors og Santons skumle tversoverpasninger når laget er på vei frem, eller Tayls dårlige forsøk på å sette offisdelinja mot Wigan. Skal vi ha håp om poeng mot de beste, må personlige feil bort. Slike feil kan komme av at spillerene det er snakk om ikke holder mål mot topplagene.

Akkurat nå forventer jeg ikke at vi skal vinne mot topplagene så lenge vi vinner mot lagene som vi skal og må vinne mot. Ja det er kjekt å ta en skalp i ny og ne, men akkurat nå er laget vårt ikke godt nok til at vi kan kjempe mot de aller beste. Det er lag som Everton, Aston Villa ol, vi må ha resultater mot om Europa er målet. Wolves hadde gode resultater mot nesten alle de beste lagene på hjemmebane forrige sesong. De var likevel involvert i nedrykksstriden fordi de ikke klarte å vinne kamper som skal vinnes. Det er å tape hjemme mot Woles som er ødeleggende for lagmoralen, ikke at vi ryker borte mot LFC.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 04. Jan. 2012, 12:25 »
Og Cabaye sin feil mot Spurs og Tiote sine driblingar inne i eigen 16 m... osv osv. Dette gjeld alle spelarane. Det som er sikkert er at no når laget er inne i ein dårleg periode so kjem desse dumme feila og.
Einig i at det ikkje er mot topp 6 laga me skal vinna, men mot resten. Og vertfall ikkje tapa mot WBA og Norwich for eksempel.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 04. Jan. 2012, 12:37 »
... og Coloccinis markeringssvikt mot WBA, bare for å nevne enda flere.  :coloccini:

Peter

• Gjest
« Svar #449 på: 05. Jan. 2012, 00:56 »
Idag traff Alan Kristus med absolutt alt! Beste treneren siden Sir Bobby, without doubt.