20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 662749 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #420 på: 30. Des. 2011, 17:42 »
Skal sies til Hughtons forsvar at han ikke fikk lov å hente inn en forbanna assistent en gang hos godeste Ashley - det gjorde selvfølgelig ikke jobben hans enklere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #421 på: 30. Des. 2011, 17:47 »
Men Hughton var vel ikke såå lenge uten assistent etter at Calderwood forsvant? Var vel maks 2 mnd?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #422 på: 30. Des. 2011, 18:20 »
Var jo den "forferdelige" formen under denne perioden som var da som gjorde at han fikk sparken.
For all del - det er nok slik at Hughton ikke hadde sin styrke taktisk - men når han også ikke fikk lov å hente en ny assistent som kunne komplementere han forverra det jo bare arbeidssituasjonen hans.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #423 på: 30. Des. 2011, 18:26 »
Jada, det kan jeg umulig si meg uenig i. Og man kunne vel lukte lunta litt allerede da.
Assistenter er jo en treners høyre hånd, og rådgiver, og man kunne helt klart ha fått inn noen som hadde vært skarpere taktisk enn Hughton som hadde gjort situasjonen bedre.
Men med det jeg veit nå, er jeg glad ting har blitt som det har blitt, og vil heller ha Pardew enn Hughton. (synes fortsatt det var dårlig behandlig av Hughtons hans siste tid her, og glad han har fått sjansen i Birmingham)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 30. Des. 2011, 18:47 »
Jada. Pardew har jo sagt at hans fremste styrke antakeligvis er taktisk - og da spesielt defensivt. Derfor henta han jo inn Carver til å ta seg av det offensive arbeidet spesielt.
Joda. Ting har gått bra i ettertid. Men Hughton fikk dårlige arbeidsforhold og ble behandla uverdig. Vanskelig å si hva som hadde skjedd dersom han ble sittende forrige sesong uansett.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #425 på: 30. Des. 2011, 19:10 »
Seriøst?

Alan Pardew har vært glitrende taktisk, det er det ingen tvil om. Den defensive organiseringen i NUFC i år har vært klasse, og Pardew har ofte lyktes med sine taktiske disposisjoner, som feks mot Stoke. Selv om ting ikke har gått fantastisk den siste måneden syntes jeg det blir dumt å si at Pardew ikke har gjort det mer enn greit. Folk snur søren meg på flisa her.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #426 på: 30. Des. 2011, 19:31 »
Det er bra at vi tar diskusjonen om Pardew. Ikke at jeg på noen måte vil si meg misfornøyd, men det er viktig at vi tar diskusjonen rundt den jobben han har gjort, uten at noen skal hyle seg hes på hans avgang. En diskusjon uten steile fronter er sjelden her på forumet.

Jeg synes selv at Pardew har gjort en ok jobb. Den fantastiske sesongstarten må i stor grad krediteres Pardew, i mine øyne. Selv om vi har hatt gode spillere, flaks med skader og ikke møtt for mye god motstand. Det er ingen tvil om at Pardew har peiling på defensiv organisering, og det trenger denne klubben. Men det gjenstår en del arbeid offensivt. Vi må få i gang vingene våre på en langt bedre måte enn tilfellet har vært hittil. Både Jonas og Obertan har vært svært lite toneangivende. Her har Pardew og Carver en jobb å gjøre.

At klubben ligger i ingenmannsland, og sannsynligvis kommer til å forbli der en sesong til, er ikke Pardews feil. Der er han prisgitt sine overordnede, og det er en kjent sak at Mike Ashley ikke er villig til å ofre særlig mye penger for at denne klubben igjen skal bli en toppklubb.

Det er mye positivt som skjer under Alan Pardews ledelse, men han skal ikke gå fri fra kritikk for det som er dårlig heller. Vi har veldig mye å gå på offensivt. Det kan også virke som han i litt for stor grad stoler på en fast ellever, som han svært, svært nødig vil forandre på. Han har kanskje ikke vært veldig flink til å få i gang nye spillere tidlig nok. Det har tatt lang tid før Marveux og Santon kom inn i laget. Han har ikke vært så flink til å gi unge spillere lange nok innhopp i kamper som mer eller mindre er avgjort. Ben Arfa har også blitt et slags offer for Pardews teori om 11 faste, i stedet for 14 faste.

« Siste redigering: 30. Des. 2011, 19:47 av Joakim »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #427 på: 30. Des. 2011, 22:44 »
Vandrande tragedie av ein manager.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #428 på: 30. Des. 2011, 22:53 »
Herregud!
Greit du er frustrert, det er vi alle. Men det må være årets mest idiotiske innlegg! :)

Simmi

• Gjest
« Svar #429 på: 30. Des. 2011, 22:53 »
 :lol:

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #430 på: 30. Des. 2011, 22:55 »
Pardew gjør ikke noe feil idag. Han var faktisk veldig lur med taktikken.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #431 på: 30. Des. 2011, 22:57 »
Tull. Vår klart beste hodespiller satt på benken i en kamp der vi slo så mye langt som vi overhodet klarte. Det er ikke en plettfri taktikk akkurat. Vuckic hadde heller ingen ting å gjøre utpå der.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #432 på: 30. Des. 2011, 22:58 »

Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #433 på: 30. Des. 2011, 23:00 »
Når vi først skal spele den "pole ballen på topp"-taktikken, så kunne Pardew likegodt ha startet med Best eller Shola i staden for Vuckic. Hårreisande. Taktikken var sjølvsagt dritkjip, og vi taper fortjent.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #434 på: 30. Des. 2011, 23:03 »
Vi blir altfor baktunge og hverken prøver eller vil spille angreps fotball. Altfor defansivt fra start av. Om det var planen vet jeg ikke, men den fungerte overhodet ikke..