20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 663509 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2460 på: 16. Feb. 2014, 23:47 »

Pardew kommer nok ikke å få sparken selv om Villa skulle ta med seg 3 poeng.
Skjer nada før Ashley selger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2461 på: 17. Feb. 2014, 00:33 »
Hadde vært et fint tidspunkt å sparke Pardew på nå. Ikke rykker vi ned, ikke har vi noe annet enn ære å spille for. Fått inn en ny manager som kanskje hadde gitt litt ny giv inn i laget - samt ikke minst fått muligheten til å bli litt kjent med laget de kommende måneden.
Hvem det skulle være er vanskelig å se. AVB ser jeg vanskelig for meg at Ashley skal punge ut de nødvendige lønningene til.
Men har jo forøvrig heller ikke troa overhodet på at Ashley blir å sparke Pardew.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2462 på: 17. Feb. 2014, 07:13 »
Kan noen som så det meste av Tottenhams kamper, og samtidig ønsker å se en klar offensiv filosofi, virkelig ønske Vilas Boas som ny manager??

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2463 på: 18. Feb. 2014, 17:33 »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2464 på: 18. Feb. 2014, 17:36 »
Verre enn Nord-Korea dette her.

Tremblem

• Gjest
« Svar #2465 på: 20. Feb. 2014, 11:19 »
Kan noen som så det meste av Tottenhams kamper, og samtidig ønsker å se en klar offensiv filosofi, virkelig ønske Vilas Boas som ny manager??

Aksjene hans må da ha sunket betraktelig? Ingen attraktiv kar i mine øyne i hvert fall.

Jeg satt selv å håpte på Martinez eller Poyet i sommer, dessverre ble de tatt og gjør det nå bra med sine klubber.

Så det store spørsmålet, hvem skulle vi ønske? Realistisk sett?

Laudrup er ledig, men det har vært litt smågrums i de jobbene han har hatt.

Nigel Pearson? Gjør det meget bra med Leicester, og har en historie fra St.James'. Noen som vet noe om han?

Lee Clarck tror jeg også kunne vært en bra mann? Birmingham gjør det ikke all verden, men klubben har slitt lenge med økonomien. Har inntrykk av at Clark får en god del ut av en ganske så middels tropp.

Andre?

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2466 på: 20. Feb. 2014, 20:46 »
Martinez hadde vært konge. Han er dessverre uoppnåelig for oss nå, men den gangen i han var i Wigan kunne vi nok ha klart å lokke han. For en fantastisk offensiv spillerstil han ønsker.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2467 på: 01. Mars 2014, 22:10 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/10670248/Newcastle-United-owner-Mike-Ashley-to-consider-sacking-manager-Alan-Pardew-following-headbutting-incident.html

Jeg tror ikke personlig på denne artikkelen - men The Telegraph påstår at Ashley vil vurdere sparke Pardew etter dagens hendelse mot Meyler.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2468 på: 01. Mars 2014, 22:16 »
Det kommer nok ikke til å skje og jeg er faktisk i tvil om jeg ønsker det. Mest fordi jeg pisser i buksa ved tanken på at Ashley skal gå å finne en ny manager til oss.

Når det er sagt så var dette noe av det flaueste jeg har sett fra en trener siden Harald Aabrekk spilte død.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2469 på: 01. Mars 2014, 22:18 »
Jeg tror ikke det var alvorlig nok til at han blir sparket. Hadde han tatt i litt tror jeg nok han hadde fått fyken, men ikke pga. dette.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2470 på: 01. Mars 2014, 23:30 »
På veg mot mentalt samanbrot? Drege klubben ned i gjørma endå meira.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2471 på: 02. Mars 2014, 00:12 »
@NUFCOfficial
BREAKING: Alan Pardew has accepted a formal warning from #NUFC in relation to his behaviour today and also a Club fine of £100,000

Så da er det ute av verden og vi kan se fremover med Pardew på tribunen i X-antall kamper.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2472 på: 02. Mars 2014, 00:28 »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2473 på: 02. Mars 2014, 01:47 »
1 mill NOK for en bitteliten headbutt. ;D
« Siste redigering: 02. Mars 2014, 02:11 av Eriksen »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2474 på: 02. Mars 2014, 02:40 »
Selv om pengestraffen kanskje var litt drøy, hadde jeg ikke forventet verken mer eller mindre av klubben. Sparking hadde vært altfor drøyt i mine øyne, samtidig som at man ikke kan la det gå ustraffet. Pardew angrer, blåst litt for mye opp, og får nok en real straff av flinke, kompetente folk i FA!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒