20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659394 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2445 på: 14. Feb. 2014, 09:53 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/revealed-alan-pardews-explosive-dressing-6708659?

Nå begynner det brenne under føttene på Pardew dersom han mister garderoben. Ikke at det har sett ut som om han har hatt den siden jul.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2446 på: 14. Feb. 2014, 10:34 »
Suggested some of his players don?t care enough to wear the black-and-white shirt.

Godt man har en trener som bryr seg så fryktelig mye mer enn en del av spillerne da i det minste.
Nei.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2447 på: 14. Feb. 2014, 10:55 »
Det er klart at 0-10 på dei siste 3 (evt. 4) kampane er skandale, og milevis frå det som vi skal akseptere. MEN vi kan ikkje sparke Pardew for det om. Hadde det vore kva som helst anna klubb i PL hadde han fått sparken, og eg hadde støtta det om eg var supporter, fordi vi hadde fått inn ein betre manager. Men vi får ikkje inn Laudrup eller Di Matteo om vi sparkar Pardew, og om vi hadde gjort det så hadde dei ikkje vore her lenge. Derfor, for å hindre at vi får inn McDermott eller Warnock, vil eg helst at Pardew berre skal få fortsette litt til...

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2448 på: 14. Feb. 2014, 11:51 »
Bra at Pardew gjør noe! Det er alt for seint, men det er bedre enn ikke noe. Virker uansett som om spillerne har null trua på Pardew, og det er fullt forståelig. Spørs hvor lenge spillergruppa orker dette her. Venter bare å transfersøknad fra flere av spillerne
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2449 på: 14. Feb. 2014, 12:04 »
Er på tide at AP fyrer til de spillerene som ikke viser seg verdig for Newcastle. Har gang på gang irritert meg over enkel spillere som ikke blør nok for drakten. Bør heller gi den til en gjeng med pub spillere, skal love deg at de kommer til å jage hver ball og kline til i hver takling (hadde nok ikke vunnet kampene, men dere ser poenget mitt).
Noe må gjøres for at dette skal snues fort.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2450 på: 14. Feb. 2014, 12:26 »
Suggested some of his players don?t care enough to wear the black-and-white shirt.

Godt man har en trener som bryr seg så fryktelig mye mer enn en del av spillerne da i det minste.

Er jo nettopp det dei fleste supportarane har sett i dei siste 5 heimekampane og då spesielt dei 2 siste! Det er ingen som tek ansvar ute på bana. Det held ikkje at Williamson har vore veldig god fyste del av sesongen, at Krul stengte buret forrige kamp mot Spurs, at Marveux kan koma med ein lissepasning og assist, at Sissoko er eit beist og det held ikkje at Ben Arfa har potensialet til å kopiera Messi av og til. Det går jo kamp etter kamp utan at nokon presterar godt nok. Og no meinar eg ein ikkje kan skulda på for lite kamptrening. Det er jo berre å sjå på haldningane og innsatsen.
I det siste har spelarane vore latterleg dårlege, men det er til slutt Pardew som har ansvaret. Slik er fotballen og legg ein til at han ikkje er rett mann for oss, so ser alle kor skoen trykke.

Det største problemet slik eg ser det, er at me alle gir eigentleg litt F i kva som skjer med Pardew, grunna av at me har Ashley som eigar og då me trur ting ikkje kan verta verre so kan dei nettopp det! "Alle" meinar vel no at Pardew før få fyken, men det er jo ingen manager som vil jobba under slike forhold. Det er i so fall kunn nokon som er veldig desperate og ikkje er god nok for ein klubb som Newcastle United. Det verte garantert 1 steg fram og 4 tilbake.

Er ikkje rart at det er daudt som i grava på St James Park for tida...
« Siste redigering: 14. Feb. 2014, 12:39 av lgrinde »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2451 på: 14. Feb. 2014, 12:45 »
Jeg har ikke sagt noe annet, jeg, Ingride. Men er Pardew så jævlig mye bedre enn spillerne? Fremstår han som en fyr som bryr seg så jævlig mye? Spillerne har vært latterlig dårlige, men det har jaggu meg Pardew vært og. Bommer på 94% av alt han foretar seg, og SÅ forbanna dum er han ikke. Han greier bedre enn det. Hadde Stevie Wonder vært Newcastlemanager hadde Santon og Saylor vært på benken for lenge siden, og en spiller som Mbiwa ville vært fast på laget ihvertfall frem til Colo er tilbake. Kanskje utover det au.

Skal også sies at jeg ofte synes det ofte virker som om Pardew legger opp til en spillestil som overhodet ikke kler (majoriteten av) spillene.
« Siste redigering: 14. Feb. 2014, 12:48 av boris. »
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2452 på: 14. Feb. 2014, 13:09 »
Nei, det ser ut som alle i klubben tok sommarferie med ein gong Cabaye gjekk ut dørene. Etter nyttår får alle stryk frå meg og Pardew er den som sit med ansvaret. Ser ikkje vekk i frå at han snur det øve eit par kampar no frå Villa-kampen. Og etter eit par seierar so begynnar han å bagatellisera denne dårlege perioden.
« Siste redigering: 14. Feb. 2014, 13:11 av lgrinde »

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2453 på: 16. Feb. 2014, 14:55 »
Jeg er Villa fan til helga hvertfall.
lt;3 Newcastle <3

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2454 på: 16. Feb. 2014, 21:59 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/revealed-alan-pardews-explosive-dressing-6708659?

Nå begynner det brenne under føttene på Pardew dersom han mister garderoben. Ikke at det har sett ut som om han har hatt den siden jul.

http://www.express.co.uk/sport/football/460016/EXCLUSIVE-Alan-Pardew-has-one-match-to-save-his-Newcastle-job

Nå kan det se ut som Pardew sin tid i NUFC nærmer seg slutten. Blir spennende å følge med på hva som skjer fremover nå.......

Har sett litt etter alternativer jeg kan tenke meg og som kanskje er aktuelle. Jeg har da sett hovedsaklig på utenlandske managere med litt erfaring og navn. En type som f.eks. Ronald Koeman som nå er trener i Feyenoord (Giovanni van Bronckhorst er hans assistent) kan jo kanskje være aktuell. Flink med unge spillere og en ganske lik spillestil til Michael Laudrup, bare litt mer defensivt orientert.
En annen er jo den nylig sparkede Swansea manageren Michael Laudrup. Han vet vi jo hva står for. Har gjort flere gode transfers for spillere i Spania. En litt sær type som aldri i verden hadde tatt jobben i NUFC om han ikke kan styre alt selv, noe jeg forøvrig er helt enig med han i.

Ellers kan jeg jo nevne at Marco van Basten gjør det ganske bra med et særdeles ungt Heerenveen lag. En annen nederlender uten jobb er Frank Rijkaard. Men sistnevnte er ikke en jeg har særlig trua på som manager.

Den som i mine øyne seiler opp som kanskje den største favoritten er Andre Villas Boas. Har en ganske krevende spillestil med høyt press og høyt tempo. Synes han var noe uheldig i Tottenham da laget stort sett dominerte kamper men slet voldsomt med uttellingen. Veldig ung til manager å være og jeg kan tenke meg dette er en som passer Ashley godt. Jobbet jo under en DoF i Tottenham, så det systemet er han kjent med.

Roberto Di Matteo er vel også uten jobb, men de som klager på at Pardew er for defensiv kan umulig ønske seg denne mannen som erstatter.

Er det noen andre som har flere navn de kunne tenkt seg?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2455 på: 16. Feb. 2014, 22:11 »
Drømmen er AVB, selv om jeg frykter for Curbishley eller noe slikt!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2456 på: 16. Feb. 2014, 22:17 »
Om det er sånn at neste match avgjør fremtiden til Pardew - så sier jeg heia Villa!!
Same old Shearer, always scoring!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2457 på: 16. Feb. 2014, 22:48 »
Klasse at folk håper vi taper til helga!  :toon:
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2458 på: 16. Feb. 2014, 22:58 »
Tror de nevnte managere blir en drøm, med unntak av Curbishley. Ville elsket å fått Harry, men det skjer vel aldri. Bruce ville også vært bra. Utenom det så blir vel alt en overraskelse, og jeg ser negativt på det.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2459 på: 16. Feb. 2014, 23:12 »
Klasse at folk håper vi taper til helga!  :toon:

Hehe, kan jo se svart/hvitt på det og alltid håpe Newcastle vinner når de entrer banen. Ligger jo selvfølgelig mye i det.
Men om vi skal se langsiktig på det, så er det muligens positivt for NUFC med tap til helga.
Same old Shearer, always scoring!