20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 23
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Det som er verst er at me mest sannsynleg beheld Carver og heile støytteapparatet. Kva er det dei har å visa til som kan forsvara at dei skal få fornya tillit? Er det skadesituasjonen dei siste sesongane? Er det poengsankinga kvar gong Carver har hatt ansvaret? Er det alle talenta som kjem gjennom eigne rekker?No hadde me ein sjanse til å starta med blanke ark. Henta ein manager som har vunne noko og veit korleis ein skal oppnå dette. Og at Ashley hadde gitt denne manageren midlane han trengte for å få det til. Og som kan bygga ein vinnarkultur i klubben. Det eksisterar jo ikkje Newcastle United. Kunn 1 topp 9 plassering har me under Ashley sitt styre. Tippar stemninga neste sesong er ganske spent allereie frå sesongstart.
Da er det så sikkert som det kan få blitt uten at klubben selv bekrefter det.http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/32980980ffs
God oppsummering, det er mulig det er forventningssettet mitt som synker gradvis og fortere og fortere her. Men når jeg tenker tilbake på hvilke overraskelser (C)Ashley og hans betrodde har klart å dra opp av tryllehatten sin tidligere, så tenker jeg liksom at dette kunne vært en del verre...(?)Dog vil McLaren være ekstra avhengig av en god start på sesongen og at resultatene går hans vei hvis han skal vinne over majoriteten av fansen. Det er dessverre mange som vil huske godt at han har avslått klubben to ganger. Men som Fluffy sier, det er jo ikke vanskelig å skjønne hvorfor han takket nei når han gjorde det.
Tiote kostet £3,5 mill, og Sissoko kostet £1,5mill..Å si at verdien har halvert seg, mener jeg er tull!Det er sjeldnere og sjeldnere mellom de gode funnene for tiden, men det mener jeg har mye med lagledelsen å gjøre. Spillerne brukes ikke riktig, og klassifiseres dermed som flopper (Cabella).. Men Ayoze Perez er jo et knallkjøp!Jeg vil på ingen måte gi Carr skylden for at det har gått så trått som det har, dog stiller jeg relativt store spørsmålstegn ved at han trumfer (?) gjennom McClaren som manager. Hadde håpet vi skulle gå for noe mer spennende....