20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 222899 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #1035 på: 03. Juni 2015, 13:54 »
Det som er verst er at me mest sannsynleg beheld Carver og heile støytteapparatet. Kva er det dei har å visa til som kan forsvara at dei skal få fornya tillit? Er det skadesituasjonen dei siste sesongane? Er det poengsankinga kvar gong Carver har hatt ansvaret? Er det alle talenta som kjem gjennom eigne rekker?

No hadde me ein sjanse til å starta med blanke ark. Henta ein manager som har vunne noko og veit korleis ein skal oppnå dette. Og at Ashley hadde gitt denne manageren midlane han trengte for å få det til. Og som kan bygga ein vinnarkultur i klubben. Det eksisterar jo ikkje Newcastle United.

Kunn 1 topp 9 plassering har me under Ashley sitt styre.

Tippar stemninga neste sesong er ganske spent allereie frå sesongstart.

Heilt enig. Heilt katastrofe at støtteapparatet får fortsette.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1036 på: 03. Juni 2015, 17:38 »
Med de skadene vi har må i alle fall fysioterapauten ut.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1037 på: 04. Juni 2015, 01:20 »
Da er det så sikkert som det kan få blitt uten at klubben selv bekrefter det.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/32980980

f
f
s

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #1038 på: 04. Juni 2015, 06:56 »
Da er det så sikkert som det kan få blitt uten at klubben selv bekrefter det.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/32980980

f
f
s

1. Dette syns jeg er bare trist, nok en rundbrenner av en manager som ikke har noe som helst spesielt å tilføre klubben
2. Viser bare at intervjuet til Ashley, samt intervjuet med Charnley er ren bullshit og at de mangler ambisjoner.  "learnt from our mistakes, blabla"...
3. De fortsetter i den samme tralten, og går for akkurat det samme som vi hadde med Pardew. En smådesperat fyr som takker ja til nesten hva som helst av jobber, kjent for en ganske kjedelig fotballfilosofi, som antagelig er ganske rimelig i drift og antas å klare å holde laget +/- 10.plass.  Vi snakker her om en manager som de siste 5 årene har fått fyken i "storklubber" som Derby, Nottingham, Twente og Wolfsburg...

FY FAEN så lite innspirende dette er.

Og, virker dette kjent: http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/13310602.McClaren_s_appointment_set_to_hurt_Newcastle_s_hopes_of_a_Bamford_deal/

Er Pardew all over...

Er snart så jeg fristes til kardinalsynden over alle kardinalsynder i fotball. Bytte ut laget jeg heier på.....
« Siste redigering: 04. Juni 2015, 07:20 av Geordie »
No fate but what you make

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1039 på: 04. Juni 2015, 09:16 »
En tiende plass vil jo være en stor opptur fra det helvetet som klubben har gjennomgått denne vårsesongen om ikke annet...  :o
« Siste redigering: 04. Juni 2015, 09:22 av chickenman »

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1040 på: 04. Juni 2015, 09:21 »
Det henger noen mørke, mørke skyer over denne klubben. Jeg har vært mye sint de siste årene. Nå er jeg lei meg. Dette er fryktelig leit nok en gang... McClaren er... hva skal man si? Som en ball uten dabb. Som chips uten krydder. Det er vanskelig å være kreativ her.
Ekstremt kjedelig, men ikke minst dårlig valg. Her får vi en manager som har fått fyken i Championship. En manager som blir kjeppjaget fra plassen litt sør hvor han har vunnet en tittel. Og ikke minst har han sagt nei til oss to ganger det siste halvåret. Nok en gang skusler denne ledelsen vekk en gyllen mulighet.

Og Carr: takk for alt, jeg hadde tro på deg, men du er for gammel. Gå og drikk te og spis kjeks på gamlehjemmet. Du er ferdig! Dette kompisveldet må gå over og vi må starte med å få inn noen skikkelige folk her.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1041 på: 04. Juni 2015, 14:57 »
Jeg synes ikke at sparkingen av McClaren i Derby er noe godt argument. Ser den blir brukt flittig. For det første så drev Derby og rotet på nedre halvdel i CS før McClaren tok over. At Derby er i den opprykksposisjonen som de er i dag er på grunn av ham. Derby var nære på å rykke opp. Hadde det ikke vert for en tabbe i forsvaret så er det godt mulig at Derby hadde tatt Qpr i finalen.

For å ta det positive først. Carr og McClaren har et mye bedre forhold enn det Carr og Pardew hadde. Bare dette vil forhåpentligvis gjøre transfers litt lettere. Pardew var ikke enig i spillerne Carr hentet. McClaren har også noe å vise til på cv'en. Er ikke mange av de vi har hatt de siste årene. Vi kommer heller ikke til å ha noen kontroverser på sidelinjen. Ikke noe slåssing med supportere eller banning til motstanderens trener. McClaren er en veldig sympatisk og rolig person. Om han får de midlene som det ryktes om i media så skal det være mulig å bygge et brukbart lag.

Det negative er at jobbene han har hatt er varierende. Legger seg flat for Ashley og Charnley sitt oppsett (det gjelder jo alle som kommer til denne jobben uansett). Han avslo også to tilbud fra nufc. Jeg forstår hvorfor han avslo å komme for det var veldig ugunstige tidspunkt begge gangene han ble kontaktet. Men det er likevel noen som vil være kritiske til han på grunn av det.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1042 på: 04. Juni 2015, 15:44 »
God oppsummering, det er mulig det er forventningssettet mitt som synker gradvis og fortere og fortere her. Men når jeg tenker tilbake på hvilke overraskelser (C)Ashley og hans betrodde har klart å dra opp av tryllehatten sin tidligere, så tenker jeg liksom at dette kunne vært en del verre...(?)

Dog vil McLaren være ekstra avhengig av en god start på sesongen og at resultatene går hans vei hvis han skal vinne over majoriteten av fansen. Det er dessverre mange som vil huske godt at han har avslått klubben to ganger. Men som Fluffy sier, det er jo ikke vanskelig å skjønne hvorfor han takket nei når han gjorde det.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1043 på: 04. Juni 2015, 16:50 »
Til alle som prøver å finne noe positivt ved ansettelsen av McClaren. Dere har mange gode poenger. Dette er ikke like ødeleggende for klubben som det var for Leeds da de hentet Dave Hockaday i fra Conference. Dette er ikke komplett udugelighet på nivå med Blackburns ledelse som gav Steve Kean ny kontrakt i 2011.

Men dette er enda et steg i retning komplett middelmådighet, et tydelig signal om at Newcastle er og forblir uten ambisjoner om topp seks så lenge Mike Ashley og hans disipler styrer klubben. Det kan være at jeg var en idiot som håpet på noe mer, men jeg begynner dessverre å lære nå...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1044 på: 04. Juni 2015, 17:06 »
begynner også å tvile på Carr sine evner. Bomkjøpene har komt oftere og oftere og verdien på noen av hans funn har mer en halvert seg. eks Tiote, Sissoko.

Med Mcclaren inn som manager så blir det ganske likt som under Pardew. Blir ikke overrasket om det er snakk om 5 års kontrakt heller. Da blir vi liggende rundt midten og vake samtidig som han aldri vil være i fare for å miste jobben selv om vi skulle bli f.eks nummer 15.

Vi fortjener noen gode nyheter snart.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1045 på: 04. Juni 2015, 17:33 »
Tiote kostet £3,5 mill, og Sissoko kostet £1,5mill..
Å si at verdien har halvert seg, mener jeg er tull!

Det er sjeldnere og sjeldnere mellom de gode funnene for tiden, men det mener jeg har mye med lagledelsen å gjøre. Spillerne brukes ikke riktig, og klassifiseres dermed som flopper (Cabella)..
Men Ayoze Perez er jo et knallkjøp!

Jeg vil på ingen måte gi Carr skylden for at det har gått så trått som det har, dog stiller jeg relativt store spørsmålstegn ved at han trumfer (?) gjennom McClaren som manager. Hadde håpet vi skulle gå for noe mer spennende....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1046 på: 04. Juni 2015, 18:06 »
God oppsummering, det er mulig det er forventningssettet mitt som synker gradvis og fortere og fortere her. Men når jeg tenker tilbake på hvilke overraskelser (C)Ashley og hans betrodde har klart å dra opp av tryllehatten sin tidligere, så tenker jeg liksom at dette kunne vært en del verre...(?)

Dog vil McLaren være ekstra avhengig av en god start på sesongen og at resultatene går hans vei hvis han skal vinne over majoriteten av fansen. Det er dessverre mange som vil huske godt at han har avslått klubben to ganger. Men som Fluffy sier, det er jo ikke vanskelig å skjønne hvorfor han takket nei når han gjorde det.
Du sier det litt selv om at det kunne vert en del værre. Om McClaren vil jeg si det kort og greit. Det kunne vert bedre og det kunne vert værre. Altså midt i mellom. Akkurat det klubben er nå, middelmådig.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1047 på: 04. Juni 2015, 18:42 »
God oppsummering Fluffy. Me er ein middelmådig klubb og faktisk litt verre sidan me har både rykka ned og vore i nedrykksstriden fleire gonger. Slik sett ein manager som i utgangspunktet kan forbetra oss litt. For å vera positiv. At Ashley snakkar om CL verte jo berre for dumt. Det næraste me er å vinna med Ashley, er Championship.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1048 på: 05. Juni 2015, 01:23 »
Tiote kostet £3,5 mill, og Sissoko kostet £1,5mill..
Å si at verdien har halvert seg, mener jeg er tull!

Det er sjeldnere og sjeldnere mellom de gode funnene for tiden, men det mener jeg har mye med lagledelsen å gjøre. Spillerne brukes ikke riktig, og klassifiseres dermed som flopper (Cabella)..
Men Ayoze Perez er jo et knallkjøp!

Jeg vil på ingen måte gi Carr skylden for at det har gått så trått som det har, dog stiller jeg relativt store spørsmålstegn ved at han trumfer (?) gjennom McClaren som manager. Hadde håpet vi skulle gå for noe mer spennende....

Tull og tull. Er jo ikke det når en tenker at verdien på f.eks Tiote var en 15 mill pund for noen år siden. Sissoko har også hatt en mye høyere markedsverdi enn pr. i dag. Gjelder forøvrig nesten hele laget.
Carr er delvis ansvarlig for den elendige utviklingen klubben har hatt med sine råd om headcoach.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1049 på: 05. Juni 2015, 08:15 »
Er det Carr sin feil at Tiote med flere var shitgode første sesongen og ikke like gode nå lengre?
« Siste redigering: 05. Juni 2015, 08:17 av Eriksen »