20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223269 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #945 på: 24. Mai 2015, 20:26 »
Ser ut som Brendan Rodgers går mot exit fra Anfield. Hadde gjerne sett han på Tyneside.

Jeg synes Brendan Rodgers er litt oppskrytt inntil videre. Hadde en god sesong i fjor, gikk skikkelig trådt denne sesongen. Er heller ikke overbevist over kjøpene han har gjort.
Fikk et godt rykte som manager i Swansea, nå har historien vist at både Laudrup og Monk har gjort det enda bedre i samme klubb.

Vil helst se en annen manager. Han er et stykke ned på min liste.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #946 på: 24. Mai 2015, 20:42 »
Brendan Rogers, nei takk. Fjorårssesongen var sesongen der alt gikk rett vei for ham, nesten, ikke minst pga. Suarez som utgjorde omtrent et lag i seg selv. Med tanke på alt han har brukt, sitter han igjen med overraskende lite kvalitet. At Henderson fikk en ny kontrakt verdt rundt 100 000 pund i uka sier vel seg sitt mener jeg.

Jeg vil ha en trener med gode kontakter i ligaer med spillere som gir verdi for pengene, Nerderland og Frankrike, og som har vist at han kan utvikle unge spillere.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #947 på: 24. Mai 2015, 21:53 »
Sitter det virkelig noen Newcastle-fans foran skjermene og mener at vi kan få noe bedre enn Brendan Rodgers!? I så fall vil jeg ha det dere går på...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #948 på: 24. Mai 2015, 22:04 »
Sitter det virkelig noen Newcastle-fans foran skjermene og mener at vi kan få noe bedre enn Brendan Rodgers!? I så fall vil jeg ha det dere går på...

Ser den. Spørsmålet er om han er så fryktelig god om vi tar i betraktning alle pengene han har brukt?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #949 på: 24. Mai 2015, 23:30 »

Da må jeg spørre, er han virkelig så god?
Swansea var bare spilt bedre og bedre med Laudrup og Monk. Liverpool var gode sist sesong, svake denne sesongen. Hørt den før?
I Reading fikk han det overhodet ikke til å funke. Fikk fyken før halvspilt sesong.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #950 på: 24. Mai 2015, 23:42 »

Swansea var bare spilt bedre og bedre med Laudrup og Monk. Liverpool var gode sist sesong, svake denne sesongen. Hørt den før?
I Reading fikk han det overhodet ikke til å funke. Fikk fyken før halvspilt sesong.

Me er jo ikkje på same nivå som verken Lpool eller Swansea. Tvilar på at han giddar vera manager for ein PL klubb som ligg på nedre halvdel av tabellen og kunn skal ha mål om å overleva i ligaen. Slik sett er han for god for ein klubb som Nufc som heilt sidan Sir Bobby har vore ein middelmådig klubb utan ambisjonar.
« Siste redigering: 24. Mai 2015, 23:44 av lgrinde »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #951 på: 24. Mai 2015, 23:50 »
http://www1.skysports.com/watch/video/sports/football/competitions/premier-league/9863247/ashley-i8217m-not-going-anywhere

Kan godt hende at dette innlegget passer bedre i Nufc i media-tråden, men synes at det også godt kan vere her, og i transfertråden for den saks skyld.

Så,  i intervjuet før kampen seier Ashley at han ikkje har noko å seie når det kommer til kven som blir vår neste trener, men at alt ansvaret for dette ligger hos Charnley og dei andre i styret. Er det nokon som har peiling på kven andre som sitter der, utenom Charnley? Samtidig seier han også at han ikkje hadde noko med ansettelsen av Pardew å gjere, men at det var Llambias som ordnet det. Og skal vi tru dette intervjuet er målet nå gått fra å ligge midt på tabellen, og ikkje prøve å vinne cuper, til at vi nå skal kjempe om trofeér, og at CL er så å seie det samme som å vinne eit trofé. Kva tenkjer folk om dette intervjuet?

Eg forholder meg veldig skeptisk heilt til eg faktisk ser positive endringer i klubben, både når det gjelder transfer og ambisjoner(type trener, spillestil og trofeér). Men er jo ein liten bedring at han tross alt tar dette intervjuet og snakker direkte til fansen, i stedet for at det skal gå gjennom 10 forskjellige folk og kanaler før det endelig blir lagt ut noko i form av ein "official statement" på heimesida. Blir uansett ein spennende tid framover, og vi får glede oss over at klubben fortsatt er i PL. Eit nedrykk hadde ikkje tjent nokon
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #952 på: 25. Mai 2015, 00:05 »

Opprykk i første sesong og tok de til 11. plass første sesongen i PL? Aldri om jeg går med på at verken Laudrup eller Monk har utviklet Swansea videre i like høyt tempo som Rodgers satte opp. Fremgangen Liverpool opplevde i fjor var til en viss grad grunnet Suarez, men også kyndig ledelse og ikke minst en klar, tydelig og underholdende spillestil. Hva som har skåret seg i år er ikke lett å si, men først og fremst mener jeg det er på grunn av altfor mange hull i spillerstallen og Daniel Sturridges manglende evne til å holde seg skadefri.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #953 på: 25. Mai 2015, 00:18 »

Hva som har skåret seg i år er ikke lett å si, men først og fremst mener jeg det er på grunn av altfor mange hull i spillerstallen og Daniel Sturridges manglende evne til å holde seg skadefri.

https://www.youtube.com/watch?v=nPkg4UvNyC8
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #954 på: 25. Mai 2015, 00:54 »
I tillegg har vår head coach mindre å si på overgangene våre, enn hva de har i Liverpool feks.

Rodgers hadde vært knall, og håper han får sparken i Liverpool!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #955 på: 25. Mai 2015, 09:50 »
http://www1.skysports.com/watch/video/sports/football/competitions/premier-league/9863247/ashley-i8217m-not-going-anywhere

Kan godt hende at dette innlegget passer bedre i Nufc i media-tråden, men synes at det også godt kan vere her, og i transfertråden for den saks skyld.

Så,  i intervjuet før kampen seier Ashley at han ikkje har noko å seie når det kommer til kven som blir vår neste trener, men at alt ansvaret for dette ligger hos Charnley og dei andre i styret. Er det nokon som har peiling på kven andre som sitter der, utenom Charnley? Samtidig seier han også at han ikkje hadde noko med ansettelsen av Pardew å gjere, men at det var Llambias som ordnet det. Og skal vi tru dette intervjuet er målet nå gått fra å ligge midt på tabellen, og ikkje prøve å vinne cuper, til at vi nå skal kjempe om trofeér, og at CL er så å seie det samme som å vinne eit trofé. Kva tenkjer folk om dette intervjuet?

Eg forholder meg veldig skeptisk heilt til eg faktisk ser positive endringer i klubben, både når det gjelder transfer og ambisjoner(type trener, spillestil og trofeér). Men er jo ein liten bedring at han tross alt tar dette intervjuet og snakker direkte til fansen, i stedet for at det skal gå gjennom 10 forskjellige folk og kanaler før det endelig blir lagt ut noko i form av ein "official statement" på heimesida. Blir uansett ein spennende tid framover, og vi får glede oss over at klubben fortsatt er i PL. Eit nedrykk hadde ikkje tjent nokon

Forhold deg skeptisk. Dette intervjuvet lukter spill for galleriet lang vei. Ashley er en business mann og kan business. Dette intervjuvet er bra for business fordi det sørget for at fansen sto unisont bak laget i 90 minutter igår, og det økte sjansen for at klubben holdt seg i PL.

Refererer til det gamle engelske ordtaket "Action speaks louder than words" og jeg vil se handling før jeg tror på det Ashley sier.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #956 på: 25. Mai 2015, 11:18 »
Jepp. Trur ikkje noko før eg ser det!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #957 på: 25. Mai 2015, 11:54 »
Syns det er litt spesielt at det er folk her inne som slakter Rodgers, men syns McClaren er en brukbar kandidat?

McClaren har fått fyken i SAMTLIGE klubber han har trent, bortsett fra gang nr. 1 i Twente samt Derby. Imidlertid henger vel fremtiden hans i Derby i en tynn tråd også. Til tross for ligacupgull og finale var det vel i Uefa-cupen, ble han omtrent kjeppjaga ut av Boro-fansen.

Er ingen fan av Rodgers sjøl, men vil nå anse han som en del hakk over McClaren.

Syns en del av argumentene over om årets resultater for Liverpool ikke bør stå uimotsagt.

1. De har brukt mye penger, imidlertid opererer Liverpool med en rekrutteringskommite som bestemmer spillerkjøpene. Der er Rodgers bare en av flere medlemmer. Imidlerid støttes synspunktene rundt at de har brukt tullepenger på mye søppel fullt ut fra min side. Balotelli anyone, hehe.. De er heldige om de får kjøpt seg ut av den kontrakta der.
2. De mistet Suarez, antagelig en av verdens tre beste spillere, umulig å erstatte.
3. Sturridge har vært skadet så og si hele sesongen. Samtlige lag i verden ville slitt med de 2 beste målscorerne borte. Husker hvordan Newcastle crashed and burned en gang på sent 90-tall når Shearer var ute borti en hel sesong.

Ikke studert Liverpool under Rodgers videre, men har sjøl reagert på en del bedritne uttalelser i forbindelse med skandalene rundt Suarez, samt Balotelli. Mye vissvass og vasne bortforklaringer. Det sammen med mye surr rundt taktikkvalg gjør meg noe skeptisk. Men, han blir nok sittende i Liverpool, ingen fare...
« Siste redigering: 25. Mai 2015, 11:58 av Geordie »
No fate but what you make

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #958 på: 25. Mai 2015, 13:06 »
For min egen del blir jeg ikke fra meg av begeistring på Klopp/de Boer-nivå med en ansettelse av Rodgers, men for et år siden var det vel en viss enighet om at han var ett av Europas mest spennende manageremner?
Så har året i år vist seg å være et steg ned, men mye spiller inn.
Jeg holder han alikevel foran McLaren og Sherwood hvis vi må hå britisk.

Men jeg er utålmodig. Manageren burde vært klar i går. Aller helst i februar. Det er ikke gjort på fem min å snu dette. En ny mann trenger tid til forberedelse. Hastverksarbeid har vist seg en dårlig deal her.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #959 på: 25. Mai 2015, 13:36 »
Syns det er litt spesielt at det er folk her inne som slakter Rodgers, men syns McClaren er en brukbar kandidat?

McClaren har fått fyken i SAMTLIGE klubber han har trent, bortsett fra gang nr. 1 i Twente samt Derby. Imidlertid henger vel fremtiden hans i Derby i en tynn tråd også. Til tross for ligacupgull og finale var det vel i Uefa-cupen, ble han omtrent kjeppjaga ut av Boro-fansen.

Er ingen fan av Rodgers sjøl, men vil nå anse han som en del hakk over McClaren.

Syns en del av argumentene over om årets resultater for Liverpool ikke bør stå uimotsagt.

1. De har brukt mye penger, imidlertid opererer Liverpool med en rekrutteringskommite som bestemmer spillerkjøpene. Der er Rodgers bare en av flere medlemmer. Imidlerid støttes synspunktene rundt at de har brukt tullepenger på mye søppel fullt ut fra min side. Balotelli anyone, hehe.. De er heldige om de får kjøpt seg ut av den kontrakta der.
2. De mistet Suarez, antagelig en av verdens tre beste spillere, umulig å erstatte.
3. Sturridge har vært skadet så og si hele sesongen. Samtlige lag i verden ville slitt med de 2 beste målscorerne borte. Husker hvordan Newcastle crashed and burned en gang på sent 90-tall når Shearer var ute borti en hel sesong.

Ikke studert Liverpool under Rodgers videre, men har sjøl reagert på en del bedritne uttalelser i forbindelse med skandalene rundt Suarez, samt Balotelli. Mye vissvass og vasne bortforklaringer. Det sammen med mye surr rundt taktikkvalg gjør meg noe skeptisk. Men, han blir nok sittende i Liverpool, ingen fare...

Godt innlegg. En ting som du indirekte er inne på, hvis folk er lei av Pardews skitsnakk, så er ikke Rodgers etter min oppfatning mye bedre. En som begynner å snakke om "ethos" på direktesendt tv gjør meg skeptisk,