20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 222913 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #930 på: 24. Mai 2015, 00:35 »
http://www.nufcblog.com/2015/05/23/this-could-be-a-big-mistake-by-newcastle-owner/

Sitat
And the Express and People are both reporting it will be a foreign coach and not Steve McClaren, who has already turned Newcastle down twice.

Håper Express og People har rett her, at vi går for en utenlandsk manager!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

bonoloy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #931 på: 24. Mai 2015, 04:02 »
Kommer til å bli et fortjent nedrykk. Når man ikke klarer å slå Leicester / West Brom/ QPR når det virkelig gjelder, nei da kan det bare være det samme.. Snakkas

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #932 på: 24. Mai 2015, 09:43 »
Hadde vi tilbudt en god lønnspakke. Hadde vi utlyst en manager stilling og ikke en head coach stilling hvor personen har begrensende valgmulighet og ansvar. Hadde Mike Ashley vært villig til å gi £ 70-80 Mill. I overgangbudsjett + evt. Spillesalg.

Ja, da tror jeg vi kunne fått Klopp.

Ender vi opp med en Steve Bruce type, da håper jeg noen skyter Ass-ley. Det er rett og slett toppen av frekkhet.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #933 på: 24. Mai 2015, 09:50 »
http://www.nufcblog.com/2015/05/23/this-could-be-a-big-mistake-by-newcastle-owner/

Sitat
And the Express and People are both reporting it will be a foreign coach and not Steve McClaren, who has already turned Newcastle down twice.

Håper Express og People har rett her, at vi går for en utenlandsk manager!

Håper vi går for en utenlandsk manager fordi han er god og innovativ, ikke fordi han er utenlandsk. Da kan vi liksågodt ha McLaren som jo mange påpeker i engelsk målestokk er ganske fresh.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #934 på: 24. Mai 2015, 10:44 »
Det regner jeg nå med at folk skjønte....
Vedkommende skal jo selvsagt være god, men er vel heller få gode, britiske managere som vi kan få. Men det er ganske mange spennende utenlandske.

Og ang head coach vs. manager-greia, fått inntrykket av at den head coach-modellen er noe som er en god del brukt utenfor Storbritannia :) så det er ikke noe stor greie tror jeg.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #935 på: 24. Mai 2015, 10:45 »
Det eg og meinar er viktig er at me kvitter oss med Carver og resten av støytteapparatet. No er sjansen for ein heilt ny start. So lenge me held plassen i dag.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #936 på: 24. Mai 2015, 12:17 »
Det regner jeg nå med at folk skjønte....
Vedkommende skal jo selvsagt være god, men er vel heller få gode, britiske managere som vi kan få. Men det er ganske mange spennende utenlandske.

Og ang head coach vs. manager-greia, fått inntrykket av at den head coach-modellen er noe som er en god del brukt utenfor Storbritannia :) så det er ikke noe stor greie tror jeg.

Jeg regnet med at du regnet med det, men jeg ville bare poengtere. Jeg håper selv vi ser nedover kontinentet. Det virker som man i England ser på det å være manager som noe kun spillere med toppklasseerfaring kan bli. Det finnes unntak og Rodgers er vel ett av disse? Det er bare en magefølelse jeg har og ikke basert på statistikk. Føler det brer litt om seg i Europa å gå trenerveien til en toppjobb og ikke spillerveien.
Storbritannia som samfunn er vel ikke kjent for å være de mest oppfinnsomme og innovative (tenker på perioden etter Spinning Jenny, jernbanen og radaren:)).
Føler en ser det tydelig i fotball også. De britiske managerene spiller litt gammeldags og i Crystal Palace funker det som bare juling, men jeg ønsker ikke at Newcastle skal være der. Vi må videre.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #937 på: 24. Mai 2015, 13:10 »
Utenlandsk manager? Nei takk. De tølperne der mangler den velkjente britiske vinnermentaliteten, en egenskap som gjør at England er best i alt når det kommer til fotball.
Nei.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #938 på: 24. Mai 2015, 15:28 »
Utenlandsk manager? Nei takk. De tølperne der mangler den velkjente britiske vinnermentaliteten, en egenskap som gjør at England er best i alt når det kommer til fotball.

HELT ENIG!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #939 på: 24. Mai 2015, 15:36 »

Den modellen med en head coach er mye brukt på kontinentet ja, og det fungerer. Men betingelsen for at det skal fungere er at du har de rette personene i de rette rollene, eksempelvis som sportsdirektør, dette for få å finne de rette spillerne til å bygge/videreutvikle et lag.
Dette tror jeg tidvis (C)Ashley sin administrasjon har gitt beng i, eller kanskje vært tvunget til å gi beng i, fordi mannen på toppen først og fremst vil ha spillere som blir "god butikk" på sikt. Det igjen, blir det ikke noe storlag av. Én ting er jo at Newcastle pr idag har altfor mye spillere som rett og slett ikke er gode nok. Et annet problem er at man ikke kan se en eneste klar leder utpå der, en som går foran og tar i et tak eller motiverer gjengen når det trengs som mest. Et noenlunde oppegående sportslig apperat tror jeg ville sett nettop dette, og gjort noe med det.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #940 på: 24. Mai 2015, 16:56 »
Ser ut som Brendan Rodgers går mot exit fra Anfield. Hadde gjerne sett han på Tyneside.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #941 på: 24. Mai 2015, 18:07 »
Hadde gjerne tatt imot Rodgers dersom pool skulle finne på å sparke han. Kanskje vi kan få litt bedre trenere nå som Ashley har gått ut offisielt og lovet gull og grønne skoger. Trur dere at ein av grunnene til at han var på kampen i dag, var i sammenheng med treneravgjørelsen?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #942 på: 24. Mai 2015, 18:34 »
Er han på vei ut dørene på Anfield? I såfall løp (send helikopter) og signer!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #943 på: 24. Mai 2015, 19:04 »
Trur dere at ein av grunnene til at han var på kampen i dag, var i sammenheng med treneravgjørelsen?

Ja. Ryktene som i går kveld gikk på at Ashley skulle komme på kamp i dag, sa også at han skulle si til til Carver at han ikke fikk jobben. Håper de jobber intensivt og effektivt, og får på plass en manager innen 14 dager.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #944 på: 24. Mai 2015, 19:12 »
Trur dere at ein av grunnene til at han var på kampen i dag, var i sammenheng med treneravgjørelsen?

Ja. Ryktene som i går kveld gikk på at Ashley skulle komme på kamp i dag, sa også at han skulle si til til Carver at han ikke fikk jobben. Håper de jobber intensivt og effektivt, og får på plass en manager innen 14 dager.

La oss for guds skyld håpe at det er noko i desse ryktene.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.