20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 23
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
And the Express and People are both reporting it will be a foreign coach and not Steve McClaren, who has already turned Newcastle down twice.
http://www.nufcblog.com/2015/05/23/this-could-be-a-big-mistake-by-newcastle-owner/SitatAnd the Express and People are both reporting it will be a foreign coach and not Steve McClaren, who has already turned Newcastle down twice.Håper Express og People har rett her, at vi går for en utenlandsk manager!
Det regner jeg nå med at folk skjønte....Vedkommende skal jo selvsagt være god, men er vel heller få gode, britiske managere som vi kan få. Men det er ganske mange spennende utenlandske. Og ang head coach vs. manager-greia, fått inntrykket av at den head coach-modellen er noe som er en god del brukt utenfor Storbritannia så det er ikke noe stor greie tror jeg.
Utenlandsk manager? Nei takk. De tølperne der mangler den velkjente britiske vinnermentaliteten, en egenskap som gjør at England er best i alt når det kommer til fotball.
Og ang head coach vs. manager-greia, fått inntrykket av at den head coach-modellen er noe som er en god del brukt utenfor Storbritannia så det er ikke noe stor greie tror jeg.
Trur dere at ein av grunnene til at han var på kampen i dag, var i sammenheng med treneravgjørelsen?
Sitat fra: Sogning p? 24. Mai 2015, 18:07Trur dere at ein av grunnene til at han var på kampen i dag, var i sammenheng med treneravgjørelsen?Ja. Ryktene som i går kveld gikk på at Ashley skulle komme på kamp i dag, sa også at han skulle si til til Carver at han ikke fikk jobben. Håper de jobber intensivt og effektivt, og får på plass en manager innen 14 dager.