20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 23
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Da er vel saken biff og ertesuppe? Regner med at det blir McLaren med Carver som assistent. Så da klubben hadde nok en mulighet til å gjøre en retningsforandring vekk fra det gamle og trauste, velger ledelsen det samme gamle suksessfulle sporet... Hvorfor forandre? Vi tjener jo penger... Men en ting er oss her i Norge, men hvordan responderer Geordiene på dette? Jeg vet at han ikke er ansatt ennå, men er ikke dette det åpenbare?
Sitat fra: siddis p? 23. Mai 2015, 08:25Da er vel saken biff og ertesuppe? Regner med at det blir McLaren med Carver som assistent. Så da klubben hadde nok en mulighet til å gjøre en retningsforandring vekk fra det gamle og trauste, velger ledelsen det samme gamle suksessfulle sporet... Hvorfor forandre? Vi tjener jo penger... Men en ting er oss her i Norge, men hvordan responderer Geordiene på dette? Jeg vet at han ikke er ansatt ennå, men er ikke dette det åpenbare?Av hva jeg har lest i kommentarfelt i engelske medier, er Geordiene i hovedsak veldig negative til McClaren. I alle andre alternative verdener burde Newcastle kunne tiltrekke seg en fyr som Klopp, men må jo bare innse at med dagens styre vil vi aldri hente noe annet en gråstein, som muligens er i stand til å oppnå den hellige 10. plassen. Fy faen, hvordan drepe en fotballklubb? Oppskriften finner du i Newcastle.
En ansettelse av McClaren vil vel gi meg omtrent samme feelingen som da vi ansatte Pardew. Tror kanskje McClaren er hakket bedre, men fortsatt jææævlig traust og usannsynlig mediokert og kjedelig. Alt i alt beviser jo dette at når vi først nå har muligheten til å i det minste få inn en spennende manager fra kontinentet med hungeren og ønsket om å bevise noe - så velger vi et billig og "trygt" alternativ. Bare fordi det er enkelt for Ashley som har en mann som er i stand til å holde oss midt på tabellen i PL.Det er som et mareritt jeg sleit med som unge. Lost på en planke utpå havet. Drukna ikke, men kom meg ingen vei. Slik forblir det med jævla Ashley bak spakene.