20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223137 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #915 på: 22. Mai 2015, 08:32 »
Den konstellasjonen kunne jeg nesten skjønt bittelitt av om det var 3-5 runder igjen. Klubben slik den er nå, nedrykk eller ei, trenger noe nytt og friskt. Og det uten å vente. Eg kan forstå at en drøyer en ansettelse om det er Paco eller Mazzarri som står å venter. Dette er trenere som vil trenge tid.  Det nytter ikke å gå fra Carver/Pardewfotball til Napoli 2012-style på en helg. Jeg synes det er spennende, men da må treneren bli ansatt på søndag og ikke en dag etter.

En treer bak med Janmaat, Dummet og en bauta i midten tror eg ikke er SÅ ueffent.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #916 på: 22. Mai 2015, 10:01 »
Paul Clement til Derby? Har ikke han vært linka til oss flere ganger - og ville ikke dette vært langt bedre enn en britisk dinosaur som vi har slitt med i flere år allerede?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #917 på: 22. Mai 2015, 10:22 »
Clement virker også spennende, men Newcastle som første plass med ansvar utover assistent?
Jeg kjenner ikke til fyren, men han har jo utvilsomt hatt noen spennende jobber tidligere. Rykker vi ned skulle vi kanskje prøvd? Får litt Hougtonvibber selv om han var i klubben før han ble manager.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #918 på: 22. Mai 2015, 14:30 »
Jeg synes McClaren hadde vært et kjedelig men helt ok valg, men etter at han har sagt nei 2 ganger alt så blir det veldig trist å gå for han.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #919 på: 22. Mai 2015, 18:44 »
Har ikke ord for hvor lite jeg ønsker McClaren inn i klubben...... Er så gjennomført STUSSLIG, med ganske lite å vise til! (Jada, vet han vant ligacupen, ble likevel hatet av Boro-fansen)

Imidlertid ser det vel ut til at han passer rett inn. Snart sparka fra Derby, får neppe noen andre topp-jobber og fornøyd med å fore egoet sitt i en "stor" klubb med moderate ambisjoner.

No fate but what you make

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #920 på: 22. Mai 2015, 22:38 »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #921 på: 22. Mai 2015, 23:56 »
Sparket av Derby. Da må han jo vere god nok for oss. :P
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #922 på: 23. Mai 2015, 08:25 »
Da er vel saken biff og ertesuppe? Regner med at det blir McLaren med Carver som assistent. Så da klubben hadde nok en mulighet til å gjøre en retningsforandring vekk fra det gamle og trauste, velger ledelsen det samme gamle suksessfulle sporet... Hvorfor forandre? Vi tjener jo penger... Men en ting er oss her i Norge, men hvordan responderer Geordiene på dette? Jeg vet at han ikke er ansatt ennå, men er ikke dette det åpenbare?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #923 på: 23. Mai 2015, 09:22 »
Kan vel umulig være verre enn Carver....?!

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #924 på: 23. Mai 2015, 10:34 »
Hvis det er målestokken? Men man har vel lært de siste årene å gjøre regning med det værste og ta alt annet som en positiv overraskelse. Jævla synd og defensivt, men kanskje det beste?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #925 på: 23. Mai 2015, 11:18 »
Blir jævlig skuffet om McClaren blir ansatt, men ikkje overraska. Viser nok ein gang dei låge ambisjonene våre, og kor dårlig det står stelt i klubben for øyeblikket. Særlig etter alt snakkes om at vi skulle bruke lang tid å finne ein god og rett kandidat, og at dei hadde mange namn på blokka. Hadde ikkje blitt sjokkert om det hadde vist seg at alt snakket og spekulasjonene om kven som var på lista over aktuelle kandidater berre var løgn, i eit forsøk på å berolige fansen.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #926 på: 23. Mai 2015, 14:19 »
Da er vel saken biff og ertesuppe? Regner med at det blir McLaren med Carver som assistent. Så da klubben hadde nok en mulighet til å gjøre en retningsforandring vekk fra det gamle og trauste, velger ledelsen det samme gamle suksessfulle sporet... Hvorfor forandre? Vi tjener jo penger... Men en ting er oss her i Norge, men hvordan responderer Geordiene på dette? Jeg vet at han ikke er ansatt ennå, men er ikke dette det åpenbare?

Av hva jeg har lest i kommentarfelt i engelske medier, er Geordiene i hovedsak veldig negative til McClaren.

I alle andre alternative verdener burde Newcastle kunne tiltrekke seg en fyr som Klopp, men må jo bare innse at med dagens styre vil vi aldri hente noe annet en gråstein, som muligens er i stand til å oppnå den hellige 10. plassen. Fy faen, hvordan drepe en fotballklubb? Oppskriften finner du i Newcastle. 
« Siste redigering: 23. Mai 2015, 14:22 av Geordie »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #927 på: 23. Mai 2015, 17:44 »
En ansettelse av McClaren vil vel gi meg omtrent samme feelingen som da vi ansatte Pardew. Tror kanskje McClaren er hakket bedre, men fortsatt jææævlig traust og usannsynlig mediokert og kjedelig. Alt i alt beviser jo dette at når vi først nå har muligheten til å i det minste få inn en spennende manager fra kontinentet med hungeren og ønsket om å bevise noe - så velger vi et billig og "trygt" alternativ. Bare fordi det er enkelt for Ashley som har en mann som er i stand til å holde oss midt på tabellen i PL.
Det er som et mareritt jeg sleit med som unge. Lost på en planke utpå havet. Drukna ikke, men kom meg ingen vei. Slik forblir det med jævla Ashley bak spakene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #928 på: 23. Mai 2015, 19:48 »

Av hva jeg har lest i kommentarfelt i engelske medier, er Geordiene i hovedsak veldig negative til McClaren.

I alle andre alternative verdener burde Newcastle kunne tiltrekke seg en fyr som Klopp, men må jo bare innse at med dagens styre vil vi aldri hente noe annet en gråstein, som muligens er i stand til å oppnå den hellige 10. plassen. Fy faen, hvordan drepe en fotballklubb? Oppskriften finner du i Newcastle.

Klopp er langt utenfor vår rekkevidde i klubbens nåværende posisjon. Det er over 10 år siden SBR ble sparket, og siden da har det kun vært en nedtur, med noen få unntak. De aller største og beste manageren søker CL og velger seg ut de "riktige" jobbene.
Er jo bare å se hvor mange som distanserer seg fra dette kandidaturet. Pardew velger Palace fremfor Newcastle. McClaren velger Derby i Championship fremfor Newcastle. Tror ikke vi er noe større utenfor de britiske øyer. Vi kan kanskje tiltrekke oss noen uerfarne eller midt på treet manager fra kontinentet, men det er ikke garantert suksess av den grunn.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #929 på: 23. Mai 2015, 20:03 »
En ansettelse av McClaren vil vel gi meg omtrent samme feelingen som da vi ansatte Pardew. Tror kanskje McClaren er hakket bedre, men fortsatt jææævlig traust og usannsynlig mediokert og kjedelig. Alt i alt beviser jo dette at når vi først nå har muligheten til å i det minste få inn en spennende manager fra kontinentet med hungeren og ønsket om å bevise noe - så velger vi et billig og "trygt" alternativ. Bare fordi det er enkelt for Ashley som har en mann som er i stand til å holde oss midt på tabellen i PL.
Det er som et mareritt jeg sleit med som unge. Lost på en planke utpå havet. Drukna ikke, men kom meg ingen vei. Slik forblir det med jævla Ashley bak spakene.

Tror McClaren også vil prøve å bevise noe og har den riktige hungeren for å lede en klubb som NUFC. Jeg tror heller ikke at han er noe billigere enn en fra kontinentet. At han derimot er et tryggere valg kan jeg si meg enig i.

Vil også si at McClaren ikke er en dårlig trener, snarere tvert imot. Lang erfaring i flere ligaer. Vil også si at han er litt utypisk til den klassiske britiske manageren som ofte kjefter, smeller bråker i vei med media og det som er. Han er heller ikke den typen som henter med seg de samme spillerne fra jobb til jobb.

Når dette er sagt så er ikke McClaren noe mer offensiv enn Pardew. Tilnærmingen til spillet er noenlunde lik, både offensivt og defensivt. Kan være dette kunne/kan forandre seg om han får vært i en klubb lenge nok og får de riktige spillerne. Man kan ikke spille fiende flott offensiv fotball om man ikke har spillerne til det, og allikevel oppnå gode resultater.