20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223296 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #840 på: 24. April 2015, 11:01 »
Han grev vel si eiga grav. Det verste er jo resultata han har å visa til. Få vekk han og heile støtteapparatet. Eg vil ha ny manager med eit heilt nytt støtteapparat rundt.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #841 på: 24. April 2015, 11:12 »
Nufc.com siterer McLaren på at han har sagt nei til oss. Det er da du vet at du holder med en storklubb...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #842 på: 24. April 2015, 11:49 »
Han grev vel si eiga grav. Det verste er jo resultata han har å visa til. Få vekk han og heile støtteapparatet. Eg vil ha ny manager med eit heilt nytt støtteapparat rundt.

Dette. Dersom vi hadde fått ny eigar så kunne dette ha vore håpet, men så lenge Ashley styrer kommer vi ikkje til å fornye oss, og dei samme gamle trenerne, og dei samme gamle ideene kommer til å forbli. Dette er også svært begrensende når vi leiter etter ein ny trener, da dei mest sannsynlig vil ha sitt eige og sjølvplukka støtteapparat, og det krasjer med klubb-policyen.

Er jo berre å sjå på talentutviklinga vår. Vi har fått oppgradert akademiet vårt, men kva skjer med dei såkalla talenta våre? Dei forsvinn, blir lånt ut, eller får rett og slett ikkje sjansen, og kanskje dei ikkje fortjener det heller. At dei rett og slett ikkje er gode nok, men det er nok problemer over heile linja. Så kanskje det er på tide å hente inn folk som samsvarer med dei gode fasilitetene våre, i staden for å tviholde på dei gamle ringrevene som har gått å stampa i klubben i over eit tiår, uten resultat å vise til.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #843 på: 24. April 2015, 15:41 »
Eventuelt så blir de konstant skadet fordi vi ikke har et medisinsk apparat som funker..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #844 på: 24. April 2015, 22:52 »
Eventuelt så blir de konstant skadet fordi vi ikke har et medisinsk apparat som funker..

Absolutt! Skadesituasjonen er et like stort problem som at troppen er altfor tynn. Troppen bærer preg av at den har for mye daukjøtt, men det gjør det ikke noe bedre at altfor mange av de antatt beste spillerne til enhver tid er skadet!

smiro

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #845 på: 27. April 2015, 09:53 »
Få bort gjøken Carver fort som mulig, han kjører oss ned i grava, savner faktisk Pardew nå,,

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #846 på: 27. April 2015, 14:50 »
Dette her handler ikke om Pardew, noe diverse "eksperter" ikke forstår. Pardew og klubben var ferdige med hverandre. Det var overhodet ingen som ønsket Carver. Vær forsiktig med hva du ønsker deg er jo en strofe som går igjen. Problemet er jo at det ikke blir brukt penger på en ny trener akkurat som Ashley gjør det med spillere. Det blir ikke gjort endringer når det trengs og man fortsetter videre med det man har og gambler. Akkurat som med spillerstallen. Det går igjen i hvert eneste ledd i hele klubben, og det er kun en mann som står bak det. Betal trenerapparatet som er igjen av Pardewtiden, la den nye få ta med seg de han vil ha med. Vanskeligere er det ikke. Ja det koster litt penger (i det store og det hele ikke allverden med penger heller), men med en eier uten plan og mening så blir den minste ting i fotballverdenen fryktelig vanskelig.

Når det gjelder Carver så er han selvfølgelig ikke god nok, i tillegg begynner han å si veldig rare ting til media. Et temperement som han heller ikke er i nærheten av å ha kontroll på. Sist uke så var ikke protesten noe problem, noen dager etter er den plutselig det. Når Carver startet jobben så var han veldig fornøyd med laget. Noen måneder senere så er det mange spillere som ikke er gode nok. Han sier så forbanna mye dumt og bortforklarer seg selv så mye at det er tatt ut av Pardew læreboken.
« Siste redigering: 27. April 2015, 14:57 av Fluffy »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #847 på: 27. April 2015, 15:20 »
Enig med Fluffy. Pardew i sin tid var en middelmådighet tatt ut av Ashleys lærebok for hvordan en skal ansette folk i nøkkelstillinger i klubben. Pardew var et symptom på Ashleys styreform, akkurat som at Carver nå styrer ting og utrolig nok nevnes som kandidat til jobben neste sesong.

Alt bunner ut i at Ashley enten må vekk eller skjønne at han ikke kan drite slik i klubb og fans som han gjør nå. Vi driftes som en bedritsenhet der målet er å melke kua uten noe ønske om sportslig fremgang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #848 på: 28. April 2015, 21:18 »
Mannen som kastet sesongkortet sitt på Carver under Swansea-matchen på lørdag:

Sitat
Received an email from NUFC this morning regarding my season ticket. Asked me to ring them on an 0844 number or for me to give them a contact number and they'd ring me. I emailed them back and within 2 minutes they were on the phone to tell me my season ticket had been handed in and is available to collect from the box office. I just need to bring ID. The fact it was picked up by a steward on the floor of the dugout after bouncing off Carvers arm should suggest that I'm not interested in having it back.

:D :D :D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #849 på: 01. Mai 2015, 10:11 »
http://www.nufcblog.com/2015/04/30/john-carver-im-in-pole-position-for-newcastle-job/

?I had a good chat with Steve McClaren, we had a good talk.? ?We didn?t talk about anything other than my situation and about what my players are doing on the pitch.?

?It was all about me and how I had to cope with it, and even he said, ?It?s been a difficult thing for you John, I understand that. But you?ve handled it quite well. You?ve had to cope with it?.?

?Whether he?s in for it or not, he has to give me respect, so we were never going to talk about it.?  ?There was nothing about what all the rumors are, or anything like that.?

?I didn?t spin it the other way, either. I?m in pole position at the moment, and we were never going to talk about anything like that.?

Er dette intervjuet tull eller? Kva er det han går på? Det verste er vel at han får vel behalda jobben uansett.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #850 på: 01. Mai 2015, 12:33 »
Handled it quite well??

Er ikke første gangen jeg leser dette, men hvordan kan folk si dette. Han har syv strake tap, den værste tapsrekken siden 1977. Carver snakker til media hele tiden om situasjonen han er i også videre. Jeg forstår ikke hvordan mannen ikke kan være flau hver gang han fronter seg selv.
Er vel kun i nufc du kan være i pole position etter denne rekken. Nå tror jeg også Carver babler mye selv om han egentlig ikke vet så mye heller.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #851 på: 01. Mai 2015, 20:22 »
Det er ikke bare Carver som er problemet. Spillermateriale er så hinsides svakt at det nesten er et under at de har klart å skrape sammen 35 poeng hittil.

Problemet til Carver er at han virkelig prøver å spille litt offensiv fotball med denne gjengen. Det etterlater store rom defensivt og går så altfor sakte at det blir bare pinlig å se på. Han beviser med dette at han ikke er noen stor taktikker, ihvertfall foreløpig.

Jeg vil igjen poengtere hvor dårlig spillermateriale er ved å si at vi har det desidert dårligste midtstopper paret i PL. Jeg vil også påstå at vi har den desidert dårligste dekningen på spissplassen med kun Ayoze og Cisse som gode nok. (tenk om ikke Ayoze hadde slått til!!!)
Videre vil jeg si at vi er en av de lagene som er svakest på vingposisjonene. Cabella har definitivt ikke slått til. Hvem andre har vi etter han?

Til slutt så har vi ikke en god nok manager. Carver og Stone er sikkert noen gode trenere, men derfra til å bli eller være en god manager er det et meget stort sprang.

En seier til kan være nok, men også for lite. Rykker vi ned nå blir vi værende der en stund. Akkurat det tror jeg de aller fleste er enige i.

Til slutt, hvorfor bruker styret så ufattelig lang tid på å hente en erstatter. Hver bidige gang de har byttet manager går det jo måneder før det skjer noe. Det er jo mange gode managere som er ledige nå, eller så får de bla opp å kjøpe noen fri fra eksisterende kontrakt.
All denne ventingen og vasingen gjør at jeg får en interesse for dette så nærme ett nullpunkt som det er mulig å komme.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #852 på: 01. Mai 2015, 21:03 »
At det ikke bare er Carver som er problemet kan vi vel alle være enige om. Han sa f.eks for noen måneder siden at han var fornøyd med laget. Nå er den billige unnskyldningen at de ikke er gode nok. Dette er spillere han har jobbet med i flere år, så dette burde han ha sett for lenge siden. Han sier også etter kamp at han ikke kan gjøre noe med dette laget, han kan ikke score målene, han kan ikke forsvare målet. Han sa rett ut "hva vil dere jeg skal gjøre"? Jeg har f.eks ikke sett Burnley treneren vert i nærheten av å si noe lignende. Jeg synes det er utrolig dårlig håndert av Carver, billige bortforklaringer er det det er. Dette var drømmejobben etter at Pardew dro, og nå er det: se på meg, se på denne situasjonen jeg er i, lener seg på andres trenerer sympati etc. Dette blir bare for dumt etter min mening.
Det er en million problem i denne klubben, men akkurat nå og frem til sommeren så er de fire kampene og Carver det største problemet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #853 på: 01. Mai 2015, 23:15 »
Det er ikkje so svakt at det ikkje går an å vinna nokre kampar. Alt er jo Ashley sin feil, men Carver har jo til dei grader vist at han ikkje er god nok. Carver viser tydeleg at han ikkje taklar dette, på alle moglege måtar.
« Siste redigering: 01. Mai 2015, 23:21 av lgrinde »

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #854 på: 01. Mai 2015, 23:51 »
Problemet til Carver er at han virkelig prøver å spille litt offensiv fotball med denne gjengen. Det etterlater store rom defensivt og går så altfor sakte at det blir bare pinlig å se på. Han beviser med dette at han ikke er noen stor taktikker, ihvertfall foreløpig.

HELT uenig! Han setter opp laget til å stå lavt, borte som hjemme, uansett motstander. Akkurat som Pardew. Det finnes mål i dette laget, men det blir j..... vanskelig å score når det kun er Ayoze som er i nærheten av midtsirkelen når vi får tak i ballen.

Og hva er poenget med lavt press, år lget er temmelig uorganisert. Spillerne er "all over" og ingen setter inn press på motstander'n før balle ligger bak Krul.
No fate but what you make