20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223261 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager? (med ny avstemming)
« Svar #810 på: 15. April 2015, 17:37 »
Paddy Power med odds på hvor Klopp ender opp.

15/8 - Man City
11/2 - Real Madrid
6/1 - Arsenal
6/1 - Liverpool
7/1 - Barcelona
10/1 - Chelsea
10/1 - Bayern Munich
12/1 - Man United
17/1 - Everton
33/1 - Southampton
33/1 - Atletico Madrid
45/1 - Newcastle
45/1 - West Ham

Mye rart på den lista der synes jeg. blant annet arsenal, chelsea og manchester united, tre lag jeg overhode ikke ser for meg at skal bytte manager etter sesongen lagene har nå. I den grad behov for ny manager skal spille noen som helst rolle for oddsen så vil jeg si at vi er like sannsynlige som flere av de andre lagene (blant annet everton). Men så skal han ha lyst til å lede oss også da  8)

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #811 på: 15. April 2015, 18:23 »
Henta fra kommentarfelt på skysports:

"Come to the Toon mate, I've got a sausy roll with your name on it, fresh outa Gregs!"

:P

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #812 på: 15. April 2015, 20:06 »
Å herregud! Klopp tilgjengelig. De Boer eller Klopp, det er jo nesten umulig valg!

ERGO BLIR DET NY AVSTEMMING GUTTER: GARDE, DE BOER ELLER KLOPP

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #813 på: 15. April 2015, 20:16 »
Paddy Power med odds på hvor Klopp ender opp.

15/8 - Man City
11/2 - Real Madrid
6/1 - Arsenal
6/1 - Liverpool
7/1 - Barcelona
10/1 - Chelsea
10/1 - Bayern Munich
12/1 - Man United
17/1 - Everton
33/1 - Southampton
33/1 - Atletico Madrid
45/1 - Newcastle
45/1 - West Ham

Mye rart på den lista der synes jeg. blant annet arsenal, chelsea og manchester united, tre lag jeg overhode ikke ser for meg at skal bytte manager etter sesongen lagene har nå. I den grad behov for ny manager skal spille noen som helst rolle for oddsen så vil jeg si at vi er like sannsynlige som flere av de andre lagene (blant annet everton). Men så skal han ha lyst til å lede oss også da  8)

Ser ikke helt for meg Klopp på Goodison Park heller jeg da. Eneste posetive med det for vår del måtte i såfall være at vi kanskje kunne få Roberto Martinez....(?)

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Klopp hadde vært spennende, men med dagens styre er det nok bare å glemme.

Aitor Karanka er et annet navn som har blitt slengt rundt i det siste. Ikke sett all verden av Boro, men får mye skryt. Kunne vært et spennende navn, og kanskje mer realistisk?
No fate but what you make

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
Karanka virker lovende, men er jo en risiko som alt annet vi kan tiltrekke oss. Jobbet med Spania U16 før han i 3 år var assistent for Real Madrid under Mourinho. Har en 50% win rate med Boro. Godt kjennskap til spansk marked og en potensiell stormanager er vel det som taler for han.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Det verste er jo at om Ashley bare hadde vist litt ambisjoner kunne vi nok ha lokket til oss Klopp. Han setter jo klubbsjel høyt og Ashley har da definitivt mer penger enn det Dortmund hadde da Klopp begynte som manager der. Trist egentlig.

Håper fortsatt på Frank de Boer, men må si jeg synes det lukter McClaren om ikke Derby skulle lykkes med opprykk. Kommer til å gi han tid isåfall, men vil selvfgølgelig være et stykke unna det vi potensielt kunne fått til. Han, Karanka og Howe er jo ihvertfall spennende navn med gode sesonger bak seg i Championship.

Dessverre er nok fremtiden til denne klubben knyttet mer opp mot Ashley enn mot hvem som evt blir vår neste manager. Dagens spillerstall er rett og slett ikke god nok for topp 10, uavhengig av manager.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Julen Lopetegui? Kan han vere interessert i å ta over ein klubb i kunstig koma, som vår? Har ikkje sett eit sekund portugisisk seriefotball på lange tider, men Porto går jo godt i Europa. Likte at dei virka til å ha ein gjennomført plan i går, med fokus på viktige detaljar (dødballar, rollene til Quaresma og Martinez). Er vel ikkje van med kolossale transferbudsjett der han er, heller.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
Det finnes jo utrolig mange spennende managerkandidater rundt om i verden. Men hver gang kommer det jo tilbake til hva som er realistisk. For oss Newcastle-supportere er jo klubben veldig spennende - fordi vi håper, tror og standfastig står ved klubben og ser ett enormt potensialet i den, og hele tiden fokuserer på hva som kan bli. Dessverre tror jeg særdeles få managere ser det på samme måte. Skal det være noe annet enn "middelmådig rask" eller en utrolig modig manager, tror jeg vi må stabilisere oss mye mer enn hva det ser ut som om vi kommer til å gjøre i nærmeste (5-10ish år) fremtid.

Jeg tror det er veldig langt mellom det å være en manager som ønsker en utfording, verdsetter klubbsjel og lagbygging (a la Klupp) og det å faktisk ta over sirkus Newcastle. Vi må også huske på at på tross av at Klupp verdsetter det jeg sa, så er han i en helt annen posisjon nå enn når han tok over Dortmund.

Nei, jeg tror vi enten må gjøre ett varp og kapre en ukjent og uerfaren, men uhyre dyktig manager, eller rett og slett lene oss tilbake og vente på at enten Ashley selger seg ut, eller at hans langsiktige plan om å bygge stein for stein faktisk lykkes.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Julen Lopetegui? Kan han vere interessert i å ta over ein klubb i kunstig koma, som vår? Har ikkje sett eit sekund portugisisk seriefotball på lange tider, men Porto går jo godt i Europa. Likte at dei virka til å ha ein gjennomført plan i går, med fokus på viktige detaljar (dødballar, rollene til Quaresma og Martinez). Er vel ikkje van med kolossale transferbudsjett der han er, heller.

Satt å kikka på transfermarktco.uk Porto må jo være klubben vi bør prøve å kopiere. De produserer gode spillere på løpende bånd, går med kjempeoverskudd fra år til år på spillersalg, samtidig som henter nye kvalitetsspillere OG klarer å holde høyt nivå i både hjemlig serie og Europa. Er nok dette lettere i Portugal uten pengedopa storklubber, men dog....

http://www.transfermarkt.co.uk/fc-porto/transfers/verein/720/saison_id/2014
No fate but what you make

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
Skjæren med mange gode poenger. Jeg gjentar meg selv angående majoriteten av fansen sin persepsjon av klubben, hvis man tror at Klopp i det hele tatt vurderer Newcastle. Da kan man like godt slenge inn Ancelotti i diskusjonen hvis han ryker ut av CL og Real Madrid. Klopp vil nok være en førstekandidat for SAMTLIGE klubber i verden som er etter en ny manager, og til tross for Klopps forkjærlighet til å kjempe som underdog tror jeg ikke han orker å ta over Newcastle. Samtidig har han nok sett seg lei å miste sine beste spillere (ref Lewandowski og Gotze) som setter prosjektet hans to steg tilbake. Newcastle blir nok av de fleste spillere utenom Williamson sett på som en "stepping stone".

Lopetgui kunne vært interessant, men kjenner lite til Porto annet enn CL og at portugisisk liga har sine svakheter - dog med 2 veldig gode lag i toppen. Porto har vel også kanskje den mest suksessfulle "moneyball" kulturen i moderne fotball hvis man ser på hva de har hentet og deretter solgt for ekstreme summer (Falcao, Moutinho, James Rodriguez, Lopez, Meireles, Hulk, Carvalho, Anderson, Bruno Aleves osv osv osv.), med rundt 350 millioner pund i profitt de siste 10 årene så dekker vel det lånet til Ashley x 2 og vel så det.

Personlig ser jeg helst en manager med kjennskap til engelsk fotball som jeg kan stole på at tar engelsk spillestil til følge. De Boer, Karanka, Howie.. hvem flere? Skal takke meg til alt som ser ut som en oppgradering fra Pardew, og i lys av dagens situasjon så er vi fryktelig langt unna akkurat det.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
http://www1.skysports.com/football/news/11678/9809480/john-carver-says-he-is-up-to-the-job-at-newcastle-despite-defeats

Jeg er så lei av måten han ALLTID skal fremme seg selv og fortelle hvor riktig han gjør alt. Omtrent all kontakt han har hatt med media har resultert i en eller annen uttalelse der han unnskylder seg selv, og fraskriver seg ansvar for dårlige resultater. Enten så skylder han på suspensjoner, dårlig innsats, negativitet i spillergruppa osv osv. Og når han makter å si: "...I think I'm getting the best out of the group of players we have." og "It would be interesting to see if any manager or head coach has had this sort of situation in their career.", så kjenner jeg at jeg får krampe i hjernebarken. Jeg kan ikke huske sist en "manager" dreiv å fraskrev seg ansvar på denne måten.

Hvis denne mannen får jobben permanent til sommern så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvis denne mannen får jobben permanent til sommern så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Da er klubbens dommedag enda nærmere enn den er i dag med Ashley som klubbeier.
All fornuft sier at Carver tok jobben kun for sin egen del. At han tar jobben til tross for hans manglende erfaring og kompetanse til å være manager for en PL-klubb, er et hån mot klubb og fans. Det er rimelig patetisk når det tross alt er snakk om klubben han selv sier at han elsker.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
Carver har jo failet på alle sine 2 (nå 3) forsøk på å være manager for et lag. I en alder av 50+ så er nok dette hans eneste sjanse utenom å kanskje bli manager for Gateshead, så jeg ser logikken i at han forsvarer regimet og kjemper for å beholde jobben.

På den andre siden er han laaaaaangt fra god nok, og hvis han er i samme situasjon når vi skriver august gir jeg opp alt.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
http://www1.skysports.com/football/news/11678/9809480/john-carver-says-he-is-up-to-the-job-at-newcastle-despite-defeats

Jeg er så lei av måten han ALLTID skal fremme seg selv og fortelle hvor riktig han gjør alt. Omtrent all kontakt han har hatt med media har resultert i en eller annen uttalelse der han unnskylder seg selv, og fraskriver seg ansvar for dårlige resultater. Enten så skylder han på suspensjoner, dårlig innsats, negativitet i spillergruppa osv osv. Og når han makter å si: "...I think I'm getting the best out of the group of players we have." og "It would be interesting to see if any manager or head coach has had this sort of situation in their career.", så kjenner jeg at jeg får krampe i hjernebarken. Jeg kan ikke huske sist en "manager" dreiv å fraskrev seg ansvar på denne måten.

Det er jo veldig motiverende for spillerne å høre kan jeg tenke meg. Creds til Carver.