20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223245 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager? (med ny avstemming)
« Svar #765 på: 02. Mars 2015, 16:12 »
Carver er ikkje anna enn eit kopi av Pardew, og slik eg ser det så må det gå dårligt på slutten no for at ikkje Carver får jobben permanent!
Grøss og gru! Min interesse er sterkt fallende både på forumet og med å følge laget dessverre.
Det har gått ein vei sidan eg var over dammen og såg dei "live"mot Sunderland :'(
Det er nesten som eg håper på ein elendig fortsettelse ut sesongen!!!!
Trur faktisk det er VELDIG mulig også. Måtte presset på Fat Mike og Carver bli så stort fra fansen at ny manager tvinger seg fram!

Så får me håpa at det fortsatt er spillere igjen på laget som har trua og ikkje vil vekk :-\..................

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #766 på: 02. Mars 2015, 18:13 »
Altså, vi har hatt periodar før der alt har sett håplaust ut, og der entusiasmen både på forumet og generelt har vore ekstremt labert. Alle gongane har det snudd på eit eller anna tidspunkt.

Vi har hatt fleire djupe dalar under Ashley også, der ting på relativt kort tid har snudd ganske kraftig mot det betre. Tenk på nedrykket og 1-6 mot Leyton Orient - som blei etterfulgt av eit megasolid opprykk. Enkeltkampar som har vore patetiske, der vi plutseleg har vakna til live i neste kamp. Eller enkeltomgangar der ting har snudd etter pause (Arsenal 4-4 og WBA 3-3 som to diametralt motsette skjebner). Eller tidsrommet mellom vi slo mackems 5-1 og Arsenal 1-0 til 1-3 mot WBA og Hughton fekk sparken, til den fantastiske 3-1-kampen mot LFC rett etter.

Vi har spelt jevnt mot Benfica over to kampar i Europa, vi har hatt ligakamp borte Plymouth, vi har knust City og Chelsea (med B-lag) i ligacupen, vi har tapt mot Brighton og Stevenage i FA-cupen, vi har sett Williamson mot Bolton (1-5) og Ben Arfa mot Stoke (5-1).

At det skal bli permanent kjedelig og uengasjerande framover har eg såleis ingen tru på.

Det som er så jævla trist er at alle steg i riktig retning er dømt til å forbli eit blaff, ettersom det ikkje finst nokon filosofi som ledar mot eit større mål over tid.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #767 på: 04. Mars 2015, 22:44 »
Så forbanna feig og defensiv innstilling hjemme på SJP hører ikke noen plasse hjemme. Spesielt ikke mot et så bleikt ManU-lag. Jeg klarer ikke se at vi beveger oss noen som helst plass med Carver. Business as usual.
Vekk med han til sommeren.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #768 på: 04. Mars 2015, 22:56 »
Sjekk pasningssikkerheit og ballinnhav.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #769 på: 04. Mars 2015, 23:08 »

I første omgang var dette helt katastrofalt. Abeid, Sissoko, Obertan, Cisse og Rivieré var jo fullstendig på villspor. Mistet ball hele tiden. Klarte ikke 2 trekk innad i laget før vi mistet. Bedret seg etter hvilen, men det viser hva laget mangler/trenger.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #770 på: 04. Mars 2015, 23:25 »
Carver har jo sagt at vi ikke trenger nye spillere. Han må vekk til sommeren.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #771 på: 05. Mars 2015, 00:46 »

Skjekket det ut, ikke noe pent syn. Vi spilte hele 59 (!) long balls, og bare 12 av de traff medspiller. Williamson verstingen med 9 av dem (2 traff medspiller), mens Abeid hadde 7 av dem (1 traff). Pasningsprosenten til de som startet (tar ikke med Krul):

Obertan 52,6%
Sammy Ameobi 55%
Williamson 56,5%
Ryan Taylor 57,9%
Janmaat 59,1%
Cissé 66,7%
Sissoko 66,7%
Abeid 69,4%
Rivière 92,3% (kun 13 pasninger)
Coloccini 100% (kun 12 pasninger)

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #772 på: 05. Mars 2015, 08:18 »
Jeg så ikke kampen og er glad for det. Men jeg tillater meg å kommentere ett av Eriksen sine tall. At kapteinen og midtstopper Colo har 12 pasninger i løpet av en kamp, er ikke annet enn skanaløst.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #773 på: 05. Mars 2015, 19:06 »
Jeg så ikke kampen og er glad for det. Men jeg tillater meg å kommentere ett av Eriksen sine tall. At kapteinen og midtstopper Colo har 12 pasninger i løpet av en kamp, er ikke annet enn skanaløst.

At Williamson er mannen som i to matcher nå har slått hodeløse langballer over en lav sko er også skandaløst.
Forøvrig er jeg enig i at Riviere ikke overbeviser noen, det var nok en match der han skusla vekk to svære sjanser. Men ellers syns jeg faktisk han var brukbar i det oppbyggende spillet når han noen få ganger fikk noe å jobbe med. Ser jo også at han er i særklasse best hva pasningsprosent angår av våre offensive spillere. Forøvrig er den statistikken Eriksen presenterer ganske hårreisende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #774 på: 12. Mars 2015, 14:06 »
http://m.bbc.com/sport/football/31807179

Neppe noen vi har i kikkerten, men et ekstremt trenertalent. Gjør det bra i Valencia nå, og var ikke minst i trenerteamet i Dundee United de siste sesongen. Sesonger der de fikk frem spillere som Andrew Robertson (Hull), Ryan Gauld (Sporting), og Armstrong og Mackay-Steven (Celtic). Absolutt en trener en klubb som Newcastle bør holde øye med. Blir spennende å se hvor han får managerdebuten.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #775 på: 21. Mars 2015, 16:37 »
David O'Leary på tribunen i dagens kamp. Håper han for all del er der for å se sin tidligere klubb spille og ikke er en kandidat til Head Coach jobben i NUFC.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #776 på: 21. Mars 2015, 16:51 »
Han blir vel ofte sett på Arsenal-kampene, så frykter ikke det.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #777 på: 21. Mars 2015, 16:59 »
Han har vært sterkt linket til NUFC ved tidligere anledninger. Heldigvis stille på den fronten enn så lenge.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #778 på: 21. Mars 2015, 22:32 »
Må si det varmer hjertet mitt at Carver sier at vi må signere kvalitetsspillere som Cabella. Sier ikke dermed at Carver er veien å gå, men vi må få en manager som dyrker slike herlige spillertyper. Slike spillere er grunnen til at jeg elsker fotball.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #779 på: 22. Mars 2015, 09:55 »
Må si det varmer hjertet mitt at Carver sier at vi må signere kvalitetsspillere som Cabella. Sier ikke dermed at Carver er veien å gå, men vi må få en manager som dyrker slike herlige spillertyper. Slike spillere er grunnen til at jeg elsker fotball.
I og for seg enig. Men tør du tro på noe av dette?

Syns jeg har sett/lest dette før. Carver, tidl. Pardew, ute og snakker om å investere i sommer, lokal media påpeker det gang på gang, det blir veldig åpenbart at "i sommer må, og SKAL, det handles", og vi som fans får litt forventninger og forhåpninger igjen?

Jeg er litt skeptisk, og redd for at vi går nok en sommer i møte hvor målet igjen vil være å gå kraftig i pluss.