20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223110 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager? (med ny avstemming)
« Svar #750 på: 25. Feb. 2015, 12:30 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/frank-de-boer-now-90-8711813
Personlig kan jegvikke se noen andre enn FdB som kan klare å fange min interesse tilbake til gammelt nivå.
Biter meg også merke i denne:

"The Chronicle understands that United chiefs have not spoken to any candidates since January and have been as good as their word when it comes to postponing their search out of respect to Carver."

Carver har altså kontrakt i 3mnd til som caretaker og noen mener det ikke ville være å respektere ham om vi lette videre etter kandidater? Herregud... Tror ledelsen har bestemt seg for å gjøre Carver til permanent manager. Ett skritt fram og to tilbake mao...

Unskyldninger, og bortforklaringer -som alltid. Intet nytt under solen å melde fra St.James Park.

Det er vondt å se på hva den grådige bamsen gjør med denne klubben.

Tremblem

• Gjest
« Svar #751 på: 25. Feb. 2015, 18:10 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/frank-de-boer-now-90-8711813
Personlig kan jegvikke se noen andre enn FdB som kan klare å fange min interesse tilbake til gammelt nivå.
Biter meg også merke i denne:

"The Chronicle understands that United chiefs have not spoken to any candidates since January and have been as good as their word when it comes to postponing their search out of respect to Carver."

Carver har altså kontrakt i 3mnd til som caretaker og noen mener det ikke ville være å respektere ham om vi lette videre etter kandidater? Herregud... Tror ledelsen har bestemt seg for å gjøre Carver til permanent manager. Ett skritt fram og to tilbake mao...

Unskyldninger, og bortforklaringer -som alltid. Intet nytt under solen å melde fra St.James Park.

Det er vondt å se på hva den grådige bamsen gjør med denne klubben.

I rettferdighetens navn skal det sies at Chronicle generelt sett skriver mye piss. Ta det med en klype salt.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #752 på: 27. Feb. 2015, 15:58 »
Og no har De Boer skrevet under ein kontraktforlengelse med Ajax... Dermed kan vi nok sjå bort fra han i jakten på ny "manager". Hadde håpa i det lengste at grunnen til at vi venta med å ansette nokon, var fordi kontrakten hans gjekk ut etter sesongen, dette innser eg no var å håpe på alt for mykje med den styringa og tankegangen som råder i klubben vår. Vi er kun ute etter å tjene/spare penger der det er mulig. Og han hadde vel neppe sagt ja til jobben når ein ser på kva for ansvar han hadde fått.

Prøvde å vere optimist, men faen heller dette er så jævlig trist. Fansen blir meir og meir likegyldige, nokon ein tydelig kan sjå av aktiviteten her på forumet. Ashley har snart lykkes med å knekke oss fullstendig med sin forretningsmann-politikk. Faen. Faen. Faen.

NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #753 på: 27. Feb. 2015, 18:54 »
Ære være deg i å prøve og være optimist i alle fall. For meg tar det alt for mye energi å følge mye med nå. Spesielt å bry meg. Har tidligere skrevet et langt innlegg om at likegyldige fans kommer til å bli klubbens bane. Da er det bedre å være forbanna. Da bryr en seg i alle fall... Det som skjer nå er noe stort tull. En har hatt noe så inni hampen med muligheter etter Carrollsalget til å ta steget videre. Men fader heller. Ett skritt fram og to tilbake. Hele jævla tiden. Man blir bare trøtt og lei hele skiten. Så Ashley: ta milliardene dine å dra til helvete! Ta med deg pakket du har ansatt. Spillere, administrasjon og støtteapparat! Du kan til nøds la Peter Beardsley bli igjen da han enda virker som han er oppriktig glad i klubben og enda lever på noen gamle meritter.

Du får ikke ett øre av meg. Om jeg mot formodning skal se en kamp med Newcastle igjen skal denne streames av værste sort. Denne nye PL-avtalen gjør meg kvalm. Bildene i hodet mitt av at Ashley sitter med en bøtte frityrstekte KFC-kyllingvinger mens fettet renner ned munnvikene gjør at jeg har gått ned tre kilo etter at innholdet i avtalen ble kjent. At jeg gjennom diverse kjøp og abonnementer har bidratt til dette er forkastelig. Samtidig vet jeg ikke om jeg skal ha sympati for mine medfans som spytter i penger de aldri kommer til å få glede av. Det er så lite intelligent...

Jeg klarer ikke kutte alle bånd til klubben, men intil videre nyter jeg heller kampene med 14-åringen i huset. Der er det idrettsglede og lagånd...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #754 på: 27. Feb. 2015, 22:16 »
Om det er noen marignal trøst har Frank de Boer også sagt at ikke engang LFC får ham vekk fra Ajax.

Men dette er bedritent. Aldri følt så lite interesse for klubben, hvilket er skremmende. Og der har vært noen jævlige perioder siden Sir Bobby ble avskjediget, det skal gudene vite. Driter i sunn økonomi, klubben er en ren melkeku. TV-pengene som nå er kommet på bordet gjør bare ting enda verre. Sir John Hall er en helt, men hans vurdering da han solgte seg ut var skjebnesvanger.
Tenker tilbake til årtusenskiftet hvor vi hadde fargerike spillere: en stamme briter (irer herunder) krydret med lekne utlendinger. Føles som om vi aldri kommer tilbake dit - og det er vel slik utviklinga har blitt uansett.

Jeg går bare rundt og venter på TL-start og nedrykksstrid med Glimt og nordnorsk rivaleri med TIL igjen. Det gir meg ihvertfall noe følelsemessig input.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #755 på: 27. Feb. 2015, 23:51 »
Resten av sesongen handler bare om å skaffe noen poeng til, så ikke all verden av sesong igjen. Hadde det vert en annen pl klubb så kunne sommeren blitt meget interessant. Mer enn nok penger fra Pardew til å betale en spennende trener inn, nok penger Fra Mbiwa/Santon til å finne en kvalitetsstopper, nok tv penger fra to sesonger til å bygge et slagkraftig lag. En av de beste fanskerene i England ville nok gledet seg til sesongstart med dette oppsettet. Av erfaring så blir det ingen midtstopper, det kommer til å ta en evighet med å erstatte Pardew, og man bruker heller Sissoko/Krul penger på å hente fire-fem ok spillere istedenfor to skikkelig gode spillere. Jeg gir klubben som regel en ny sjanse hver sesong, men det blir vanskelig å gi denne sjansen siden vi bare spiller til januar, og gir opp resten av sesongen. Jeg kommer til å bli gjenfødt som nufc supporter den dagen Ashley selger.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #756 på: 28. Feb. 2015, 09:50 »
Må innrømme at jeg er enig i mye av skepsisen som det blir gitt uttrykk for her inne. Allikevel, muligheten er jo ikke helt borte og hjertet mitt sier at vi bare må holde ut for det må jo komme lysere tider snart.

Pr dags dato har vi topp 6 PL- kvalitet i Krul, Jaanmat, Sissoko,Cabella, Colback, (og De Jong som vi nesten ikke har sett enda). Colback er med i den lista fordi jeg mener han er den perfekte midtbanemotor for oss. Local lad som løper til han dæuer tror jeg trengs der oppe i nord. I tillegg har vi meget spennende talenter som Perez, Abeid, Haidara og Aarons.

For meg føles det som at med en Remi Garde inn og en utskifting av daukjøtt, så kan det fort vise seg å snu.

Selg Willo,Colo, Tiote,Cisse, Steven Taylor og få inn nye krefter med lederegenskaper!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #757 på: 28. Feb. 2015, 10:38 »
Mi er i ingenmannsland. Akkurat der Ashley vil vera.

Og so han her då: http://www.nufcblog.com/2015/02/28/carver-hints-at-getting-three-year-deal-as-head-coach/

Grøss og gru.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #758 på: 01. Mars 2015, 14:11 »
Carver snakker som om han skal bli tilbydd permanent kontrakt, og Koeman skal i følge dagens rykter være på lista over aktuelle kandidater!

Håper på Koeman, men kan ikke fatte og begripe hvorfor han skulle ville dra til nord-øst-England, når han etter sigende trives så godt i sør!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #759 på: 01. Mars 2015, 20:57 »
http://www.themag.co.uk/2015/03/john-carver-says-didnt-know-sammy-ameobi-take-corners/

Og den klovnen der skal kanskje være head coach på fulltid...

Afterwards, Carver said: ?I was brave going with two wingers and two strikers ? there are not many head coaches or managers in the Premier League go that way, but I did it because I felt it was important to get the three points.

La oss sende en medalje til Mr. Brave!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #760 på: 01. Mars 2015, 23:22 »
Kan vel tenkes at det ble sagt i en litt humoristisk stil. Dette med " I was brave.." Er nok heller ikke så skrytende som det kan se ut som. Når det er sagt, jeg ønsker han absolutt ikke som manager, men man kan roe litt ned med denne enorme kritikken av han. Ser ikke helt grunnlaget... Han har trent klubben i få kamper og har jo tydelige kvaliteter som assistent ihvertfall, ettersom han fortsatt er i Premier League og har vært det under våre to mest suksessfulle perioder på 2000- tallet.

Han virker som en ærlig type som elsker klubben og gjør det han kan. God nok er han ikke, men fortjener absolutt ikke å bli hetset på noen som helst måte. Målet vårt kommer jo som et direkte resultat av nettopp to spisser og fokus på inlegg så da er lov å gi seg selv en klapp på skulderen, særlig når du jakter en ny kontrakt og vil vise deg frem. Helt menneskelig og ingenting å ta på vei for.
« Siste redigering: 01. Mars 2015, 23:24 av Andymag »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #761 på: 02. Mars 2015, 10:40 »
For min del er han akkurat like fryktelig som Pardew. Ærlig type og elsker klubben? Spesielt derfor kan hviler halve laget i FA-cupen og sier at vi har for mange forsvarsspillere for så å leie ut Santon etter at vi har solgt Mbiwa. Carver slikker Ashley like mye på ryggen som det Pardew gjorde og for meg er du ingen fan og elsker klubben da. Hadde han hatt et snev av selvrespekt hadde han stått opp mot dette. Han vet hvordan fansen lider, men driter tydeligvis helt i det.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #762 på: 02. Mars 2015, 11:39 »
Kan ikke fordra Carver selv. Utrolig kjip fyr.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #763 på: 02. Mars 2015, 11:43 »
Er ikke noe bedre enn Pardew, nei. Forsvarer en håpløs Rema 1000-strategi for klubben som hele verden ser at er patetisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #764 på: 02. Mars 2015, 13:50 »
Poenget mitt er at Carver er en nærmest ubetydelig del i denne klubben pr. dags dato, hvor enn utrolig det høres ut. Han er en veik person, det er jeg enig i, og han virker jo ikke som den skarpeste kniven i skuffen. Det er ikke uten grunn at han ikke har vært manager enda. I så måte blir det for meg litt feil å klage på han da han ikke er i noen ordentlig posisjon til å utfordre Ashley. Pardew var i en slik posisjon og burde gjort det. Carver er midlertidig head coach, og har ikke nødvendigvis noen garanti for ny jobb om han blir sparket. Synes rett og slett litt synd på fyren, og jeg tror han har prøvd å blidgjøre supporterne på de stedene han kan. Ga jo Cabella mye tillit og har jo hatt en litt mer offensiv tilnærming til kampene, selv om det ikke har blitt gjennomført godt nok. At han ikke er typen til å utfordre Ashely er ikke hans feil og han bør bli støttet av fansen, spesielt på stadion. Vend hatet mot svulsten her som er Ashley og la Carver være i fred. Kan nesten ikke forestille meg hvor tøff jobb den mannen må ha.

At han elsker klubben er det ingen tvil om Daniel. Men ikke alle mennesker er født for managerstolen, Carver er en klar assistentmanager og det er ikke hans feil. Idiotisk ting å skrive dette her, men hva hadde du gjort i samme situasjon? Tror nok ingen av oss har helt innsikt i Carver sin arbeidsdag for tiden.