20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223170 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager? (med ny avstemming)
« Svar #735 på: 30. Jan. 2015, 19:33 »
Kan like gjerne si at det hadde vært en like stor gambling å ansette en ny manager nå. Så jo med Solskjær hva som skjer når en manager skal endre på ting halvveis gjennom en sesong. Dette er i mine øyne det klart tryggeste og det klart beste valget. Nå fortsetter klubben i samme rytme ut sesongen, spillerne vet hva som gjelder og hva de skal forholde seg til samtidig som ledelsen får god tid til å vurdere en ny manager til neste sesong.

Synes ikke dette er gambling i det hele tatt, snarere tvert om.

Jeg ser poenget ditt, klubben er villig til å vente til den rette manageren er ledig. Det kan være er en fornuftig ide. Jeg mener derimot at Carr har vist tidligere at han ikke har nødvendig managerkompetanse (leedssupporterne var særdeles misfornøyd med ham). Kombinert med at vi ikke har en sterk stall (vår sentrallinje er per dags dato meget svak) kan det være en fare for at vi kjemper mot nedrykk hvis de neste kampene går dårlig. Det kan resultere i to scenarioer samtidig: Scenario en,  dårlige resultater påvirker hvilken manager vi kan få inn neste år,. Scenario to, dårlige resultater medfører at vi vil værelite interessante for de beste talentene/gode spillerne i utlandet. Jeg håper virkelig klubben defor har vært så forutseende at de allerede blitt enige med De Boer, slik at vi i det minste unngår det første scenarioet.

Det er derfor jeg mener den beste løsningen ville vært om MA for en gang skyld hadde åpnet pengeboka og betalt Ajax det de vil ha for De Boer. Det koker alltid ned til kapital i fotball, og hadde MA betalt nok ville Ajax sluppet ham. Da tror jeg heller ikke De Boer ville hatt noen problemer med å forlate klubben. Det hjelper ikke å ha en god manager på hånden hvis Carr klarer å få klubben degradert til championship.
« Siste redigering: 30. Jan. 2015, 19:35 av Thomas »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #736 på: 30. Jan. 2015, 21:17 »
Kan like gjerne si at det hadde vært en like stor gambling å ansette en ny manager nå. Så jo med Solskjær hva som skjer når en manager skal endre på ting halvveis gjennom en sesong. Dette er i mine øyne det klart tryggeste og det klart beste valget. Nå fortsetter klubben i samme rytme ut sesongen, spillerne vet hva som gjelder og hva de skal forholde seg til samtidig som ledelsen får god tid til å vurdere en ny manager til neste sesong.

Jeg ser poenget ditt, klubben er villig til å vente til den rette manageren er ledig. Det kan være er en fornuftig ide. Jeg mener derimot at Carr har vist tidligere at han ikke har nødvendig managerkompetanse (leedssupporterne var særdeles misfornøyd med ham). Kombinert med at vi ikke har en sterk stall (vår sentrallinje er per dags dato meget svak) kan det være en fare for at vi kjemper mot nedrykk hvis de neste kampene går dårlig. Det kan resultere i to scenarioer samtidig: Scenario en,  dårlige resultater påvirker hvilken manager vi kan få inn neste år,. Scenario to, dårlige resultater medfører at vi vil værelite interessante for de beste talentene/gode spillerne i utlandet. Jeg håper virkelig klubben defor har vært så forutseende at de allerede blitt enige med De Boer, slik at vi i det minste unngår det første scenarioet.

Det er derfor jeg mener den beste løsningen ville vært om MA for en gang skyld hadde åpnet pengeboka og betalt Ajax det de vil ha for De Boer. Det koker alltid ned til kapital i fotball, og hadde MA betalt nok ville Ajax sluppet ham. Da tror jeg heller ikke De Boer ville hatt noen problemer med å forlate klubben. Det hjelper ikke å ha en god manager på hånden hvis Carr klarer å få klubben degradert til championship.

CARR blitt midlertidig manager nå? Det går unna oppe på Tyneside om dagen...

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #737 på: 31. Jan. 2015, 03:22 »

Tror nok ikke vi ville kunnet kjøpe de Boer ut av kontrakten. Ikke realistisk da Ajax nok skal ha en rimelig høy sum for å slippe sin beste manager på mange år da de er 6 poeng bak PSV og jager tittelen i Eredivisie. NUFC har sikker forhørt seg om en evt sum, men tipper at både Ajax og De Boer har avfeid den løsningen for lenge siden. Den summen de vil få for evt gull og CL er langt mer enn hva de kunne forventet fra oss. DET ville vært gambling fra Ajax sin side.

Så da sitter vi igjen med to valg. Enten hente en ny manager fra det mildt sagt lite spennende markedet som er nå, eller så lar vi spillerne få ro med en enkel beskjed om at Carver tar over ut sesongen. I alle intervjuer jeg har hørt har alle spillerne vært positive til dette og om denne sesongen skulle ende i nedrykk så vil jeg si at det vil være spillernes skyld. Har ikke sett eller hørt noe som skulle tilsi at Carver har endret på noe drastisk. Snarer synes jeg å ha sett en mer spennende tilnærming til vårt offensive spill og blir spennende å se hva han får ut av spillere som de Jong og Abeid. Ville overraske meg stort om denne sesongen endte med noe annet enn en plassering midt på.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #738 på: 04. Feb. 2015, 18:10 »
Etter søndagens kamp mellom Barcelona og Villarreal på Camp Nou er det nesten så jeg håper litt at 'Marcelinho' er den mannen som har fått "fly under radar'n" til media og at han er en aktuell kandidat. Gjør en fantastisk jobb med Villarreal med begrensede mdiler, ikke bare i søndagens kamp mot Barcelona vel og merke, og har gjort det meget bra med enda mindere klubber i Spania før. Selvfølgelig ingen garanti for at han lykkes i PL det, men kunne vært spennende! CVen tilsier vel også at han kunne taklet hverdagen under Ashleys regime, hvilket jeg ser på som en viktig egenskap hos klubbens neste "head coach".

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #739 på: 05. Feb. 2015, 07:18 »
Kanskje han her er  ledig på markedet i sommar: http://www.bt.no/100Sport/fotball/tyskland/Na-er-han-bare-Jrgen-flopp-489568_1.snd

Viss Carver greier å visa at han kan halde klubben i PL, so kan eg ikkje sjå nokon grunn til at Ashley ikkje går for han. Ein som er strålande nøgd med berre å trene laget og lede kampane. For Ashley er Carver den perfekte "Head Coach".
« Siste redigering: 06. Feb. 2015, 07:37 av lgrinde »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #740 på: 05. Feb. 2015, 16:49 »
Ikke alle som er like fornøyd med hva Galtier presterer om dagen..
http://lg1.fr/st-etienne-lens-preview/
Preview av St. Etienne og Lens, men er visst spørsmålstegn ved hvordan han har ledet laget i det siste.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #741 på: 10. Feb. 2015, 11:04 »
http://www.tv2.no/2015/02/09/sport/afrikamesterskapet/6547480

Bringin sexy back? ;)

Kunne dette være en dark horse for oss`?

Tino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #742 på: 10. Feb. 2015, 15:01 »
Få med Ruud Gullit som assistent, så kan vi prøve oss på sexy football_v2.0  :frenetisk:

Tremblem

• Gjest
« Svar #743 på: 20. Feb. 2015, 08:59 »
He's just a puppet!

http://www1.skysports.com/football/news/11678/9722430

Vet ikke om jeg skal le eller grine... Når transfervinduet stengte hadde vi 1 høyreback, 2 midtstoppere, og 2 venstrebacker tilgjengelige. Samtidig sender man i vei de få unggutta som kanskje kunne gått inn som back-up. Latterlig...

Og, skulle ikke head coachen "slippe" å uttale seg om overganger?
« Siste redigering: 20. Feb. 2015, 09:02 av Tremblem »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #744 på: 20. Feb. 2015, 11:23 »
Prøver vel bare å smiske seg til en plass som permanent manager. Carver vet at Ashley digger slike uttalelser.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #745 på: 21. Feb. 2015, 11:22 »
Som eg har sagt tidlegare, Carver er den perfekte kandidaten for Ashley. So lenge han får trena laget kvar dag og stå på sidelinja på kampdag, so er han strålande nøgd med dette. Han av alle burde jo vita det at me ikkje har forsterka i midtforsvaret sidan me rykte opp. Ja, bortsett i frå yanga-mbiwa, men han har me ikkje erstatta heller. Og han av alle burde vita kor ekstremt mange skadar denne klubben har kvar sesong.
Mitt ønskje er å få inn ein ny manager(Head coach) i tillegg til eit heilt nytt støtteapparat.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #746 på: 21. Feb. 2015, 17:57 »
Har vel et lite håp om at dette nye treningsanlegget kal være med å få ned skadeomfanget når det etterhvert blir klart. Inntil det motsatte er bevist er det lov å håpe!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #747 på: 21. Feb. 2015, 19:32 »
Kommer til å begå seppuku om/når Carver får ny kontrakt etter sesongen.
Nei.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #748 på: 21. Feb. 2015, 20:04 »
Hahaha, ser for meg tidenes demonstrasjon utenfor st. James'! Masseselvmord ved seppuku  :lol: :ler: :-\ :'( :grine:

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #749 på: 25. Feb. 2015, 11:35 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/frank-de-boer-now-90-8711813
Personlig kan jegvikke se noen andre enn FdB som kan klare å fange min interesse tilbake til gammelt nivå.
Biter meg også merke i denne:

"The Chronicle understands that United chiefs have not spoken to any candidates since January and have been as good as their word when it comes to postponing their search out of respect to Carver."

Carver har altså kontrakt i 3mnd til som caretaker og noen mener det ikke ville være å respektere ham om vi lette videre etter kandidater? Herregud... Tror ledelsen har bestemt seg for å gjøre Carver til permanent manager. Ett skritt fram og to tilbake mao...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."