20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 23
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Kan like gjerne si at det hadde vært en like stor gambling å ansette en ny manager nå. Så jo med Solskjær hva som skjer når en manager skal endre på ting halvveis gjennom en sesong. Dette er i mine øyne det klart tryggeste og det klart beste valget. Nå fortsetter klubben i samme rytme ut sesongen, spillerne vet hva som gjelder og hva de skal forholde seg til samtidig som ledelsen får god tid til å vurdere en ny manager til neste sesong.Synes ikke dette er gambling i det hele tatt, snarere tvert om.
Sitat fra: Andymag p? 26. Jan. 2015, 17:30Kan like gjerne si at det hadde vært en like stor gambling å ansette en ny manager nå. Så jo med Solskjær hva som skjer når en manager skal endre på ting halvveis gjennom en sesong. Dette er i mine øyne det klart tryggeste og det klart beste valget. Nå fortsetter klubben i samme rytme ut sesongen, spillerne vet hva som gjelder og hva de skal forholde seg til samtidig som ledelsen får god tid til å vurdere en ny manager til neste sesong.Synes ikke dette er gambling i det hele tatt, snarere tvert om.Jeg ser poenget ditt, klubben er villig til å vente til den rette manageren er ledig. Det kan være er en fornuftig ide. Jeg mener derimot at Carr har vist tidligere at han ikke har nødvendig managerkompetanse (leedssupporterne var særdeles misfornøyd med ham). Kombinert med at vi ikke har en sterk stall (vår sentrallinje er per dags dato meget svak) kan det være en fare for at vi kjemper mot nedrykk hvis de neste kampene går dårlig. Det kan resultere i to scenarioer samtidig: Scenario en, dårlige resultater påvirker hvilken manager vi kan få inn neste år,. Scenario to, dårlige resultater medfører at vi vil værelite interessante for de beste talentene/gode spillerne i utlandet. Jeg håper virkelig klubben defor har vært så forutseende at de allerede blitt enige med De Boer, slik at vi i det minste unngår det første scenarioet.Det er derfor jeg mener den beste løsningen ville vært om MA for en gang skyld hadde åpnet pengeboka og betalt Ajax det de vil ha for De Boer. Det koker alltid ned til kapital i fotball, og hadde MA betalt nok ville Ajax sluppet ham. Da tror jeg heller ikke De Boer ville hatt noen problemer med å forlate klubben. Det hjelper ikke å ha en god manager på hånden hvis Carr klarer å få klubben degradert til championship.