20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 23
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Kan like gjerne si at det hadde vært en like stor gambling å ansette en ny manager nå. Så jo med Solskjær hva som skjer når en manager skal endre på ting halvveis gjennom en sesong. Dette er i mine øyne det klart tryggeste og det klart beste valget. Nå fortsetter klubben i samme rytme ut sesongen, spillerne vet hva som gjelder og hva de skal forholde seg til samtidig som ledelsen får god tid til å vurdere en ny manager til neste sesong.Synes ikke dette er gambling i det hele tatt, snarere tvert om.
Bare det å være manager for en klubb i Premier League kan være triggende. Jeg tror det er mulig å få tak i De Boer. SÅ dårlig stall har vi da ikke.
Eller i vårt tilfelle, et eller to salg så VIPS... Nedrykksstrid.Utenom dette føler jeg meg pessimistisk og regner med at jeg tolker Ashley som en åpen bok denne gangen også. Carver beholder plassen, tar en Sherwood og får permanent kontrakt fra sommeren. Kanskje jeg er litt emo, men denne klubben er ikke bra for folk... Tror jeg melder overgang til Bayern eller noe snart bare for enkelhetens skyld.