20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 222985 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager? (med ny avstemming)
« Svar #720 på: 26. Jan. 2015, 16:16 »
Jepp, er stor sannsynlighet for at det er den veien det går. Men inntil videre får jeg bare late som at vi har ambisjoner :P det er høyst nødvendig for å ikke miste gløden for dette laget as

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #721 på: 26. Jan. 2015, 16:50 »
Carver bekreftet ut sesongen. Som sagt tidligere ser jeg på dette som et godt tegn.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #722 på: 26. Jan. 2015, 17:12 »
Huff. Skal si klubben gambler. Vinner vi de neste tre kampene er det greit, men taper vi dem, er vi fort nede i sumpa igjen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #723 på: 26. Jan. 2015, 17:30 »
Kan like gjerne si at det hadde vært en like stor gambling å ansette en ny manager nå. Så jo med Solskjær hva som skjer når en manager skal endre på ting halvveis gjennom en sesong. Dette er i mine øyne det klart tryggeste og det klart beste valget. Nå fortsetter klubben i samme rytme ut sesongen, spillerne vet hva som gjelder og hva de skal forholde seg til samtidig som ledelsen får god tid til å vurdere en ny manager til neste sesong.

Synes ikke dette er gambling i det hele tatt, snarere tvert om.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #724 på: 26. Jan. 2015, 17:36 »
Men regner nesten med at en har en annen head coach klar da som har gitt beskjed om at han ønsker jobben fra i sommer. Skal en holde på og snu kvar stein fram til sommeren har jeg tro på katastrofe.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #725 på: 26. Jan. 2015, 17:52 »
Synes igrunnen dette ikke er klubben sin feil. Alle trener målene som De Boer, Garde, Tuchel, Galltier, Mcclaren ville ikke gå midt i sesongen. Kunne selvfølgelig tatt noen andre som var ledig, men hvor bra ville det blitt? Det de derimot ikke kan gjøre er å somle vekk hele sommervinduet uten spillersigneringer og trenersignering. Denne klubben har vanvittig mye å gjøre til sommeren, også får en håpe at Carver klarer å skaffe nok poeng til at det ikke blir en ufrivillig spennende avslutning på sesongen.

Tremblem

• Gjest
« Svar #726 på: 26. Jan. 2015, 18:23 »
Greit å få en avklaring på dette, om ikke annet enn frem til sommeren slik at troppen får ro og fred til gjøre hva de skal. Samle nok poeng for å unngå nedrykk.

Ut over det, mangler ord for hvor likegyldig jeg har blitt til alt med NUFC.... Fint om Charnley overrasker positivt og drar en person opp av hatten som faktisk har noe å fare med, både spillemessig og utviklingsmessig. Kommer imidlertid ikke til å bruke mange kalorier på å håpe på noe som helst.... :zzz:

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #727 på: 26. Jan. 2015, 18:40 »
Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor De Boer skulle ville bli Head coach i Newcastle. Han har takket nei til Liverpool og Tottenham hvor stillingen-kategorien var manager. Der hadde han fått full backing og helt andre midler og forholde seg til. Der hadde han fått et lag som ønsket å satse.

Jeg tror ikke Mike Ashley ønsker noe bedre enn enn topp 10 plassering. Pengene fremover renner inn på tv avtaler uansett. Å satse på Champions leauge blir for dyrt om man ikke skal være med vært år.

Ashley tenker: Newcastle trygt plassert i Premier Leauge og tv avtale. Rangers i Champions Leauge med inntektene det medfører.

Kan noen igjen forklare meg hvorfor De Boer skal ta Head coach jobben i Newcastle??

Ja, Newcastle har alle mulige forutsetninger til å være en sovende kjempe, men ikke slik klubben driftes idag!
« Siste redigering: 26. Jan. 2015, 18:43 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #728 på: 26. Jan. 2015, 20:49 »
Du har selvsagt rett oyvind. Men det er jo lov å drømme litt =) Vil for øvrig påstå at ønsket om De Boer som ny manager (eller headcoach om du vil) overhodet ikke er det verste folk har håpet på her på forumet de siste par åra! Er mye ønsketenking som fotballfans

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #729 på: 27. Jan. 2015, 00:44 »
Bare det å være manager for en klubb i Premier League kan være triggende. Jeg tror det er mulig å få tak i De Boer. SÅ dårlig stall har vi da ikke.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #730 på: 27. Jan. 2015, 07:49 »
Kan like gjerne si at det hadde vært en like stor gambling å ansette en ny manager nå. Så jo med Solskjær hva som skjer når en manager skal endre på ting halvveis gjennom en sesong. Dette er i mine øyne det klart tryggeste og det klart beste valget. Nå fortsetter klubben i samme rytme ut sesongen, spillerne vet hva som gjelder og hva de skal forholde seg til samtidig som ledelsen får god tid til å vurdere en ny manager til neste sesong.

Synes ikke dette er gambling i det hele tatt, snarere tvert om.

Det er gambling å la manageren gå midt i sesongen når klubben ikkje er på trygg grunn og med tanke på poengfangst under Ashley sitt styre. Kunn ein gong har me kome øve 50 poeng under Ashley.

Trur det er liten sjanse for De Boer til sommaren. Me endar nok opp med McClaren.

« Siste redigering: 27. Jan. 2015, 07:56 av lgrinde »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #731 på: 27. Jan. 2015, 08:58 »
Det er større gambling at Ashley ikke ønsker forsterke stallen i januar slik den ser ut spør du meg. Ser heller et knallbra treneremne kommer i sommer fremfor noe middelmådig. Knallbra under Ashley sine betingelser selvfølgelig. Verdensklasse blir det aldri med middelmådighetens fyrste bak roret.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #732 på: 27. Jan. 2015, 09:47 »
Bare det å være manager for en klubb i Premier League kan være triggende. Jeg tror det er mulig å få tak i De Boer. SÅ dårlig stall har vi da ikke.

Det er en eller to viktige forsterkninger som trengs, og VIPS så ser alt så mye bedre ut.

Dessverre er det, som Kristoffer så korrekt påpeker, hasardiøs gambling med klubbens fremtid å ikke gjøre noe med dette i januar. 

Vedr. hvorvidt De Boer er en reell mulighet å få til Newcastle, så blir det jo bare spekulasjoner for oss som fans, men han har vel vært åpen for jobben selv, og det at han var aktuell for, eller linket til Liverpool og Tottenham tidl. har fint lite å bety nå, da de valgte andre alternativer. Selvfølgelig vil det dog stille seg helt anerledes hvis Liverpool sparker Rodgers og De Boer kan velge mellom Liverpool og Newcastle, men pr dags dato er ikke det tilfellet.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #733 på: 27. Jan. 2015, 10:15 »
Eller i vårt tilfelle, et eller to salg så VIPS... Nedrykksstrid.

Utenom dette føler jeg meg pessimistisk og regner med at jeg tolker Ashley som en åpen bok denne gangen også. Carver beholder plassen, tar en Sherwood og får permanent kontrakt fra sommeren. Kanskje jeg er litt emo, men denne klubben er ikke bra for folk... Tror jeg melder overgang til Bayern eller noe snart bare for enkelhetens skyld.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #734 på: 27. Jan. 2015, 11:32 »
Eller i vårt tilfelle, et eller to salg så VIPS... Nedrykksstrid.

Utenom dette føler jeg meg pessimistisk og regner med at jeg tolker Ashley som en åpen bok denne gangen også. Carver beholder plassen, tar en Sherwood og får permanent kontrakt fra sommeren. Kanskje jeg er litt emo, men denne klubben er ikke bra for folk... Tror jeg melder overgang til Bayern eller noe snart bare for enkelhetens skyld.

Det du skisserer her er -dessverre, langt mer sannsynling enn det åpenbare jeg påpekte. 

Bare for å presiere, det er så innlysende enkelt å se hvor lite som egentlig skal til for å gjøre dagens tropp/lag, ganske mange hakk bedre, dessverre er viljen til å investere totalt fraværende. Jeg tror på ingen måte det er sannsynlig at det vil skje jeg heller, bare påpeker (igjen) det som er så åpenbart for alle.