20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223077 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager? (med ny avstemming)
« Svar #705 på: 23. Jan. 2015, 08:16 »
http://www.theguardian.com/football/2015/jan/22/frank-de-boer-newcastle-manager-ajax

For de som måtte mene at Frank de Boer er et spennende alternativ vil jeg påstå dette er ganske fine hint han kommer med her.
Dette vil jo dog bety at Carver leder laget ut sesongen om det skal bli en realitet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #706 på: 23. Jan. 2015, 12:15 »
Det er i mine øyne en kjempedeal. Tar gjerne Carver ut sesongen om det betyr at klubben tar manageravgjørelsen alvorlig og ønsker flere alternativer til sommeren.

Skjønner heller ikke denne enorme negativiteten rundt Carver. Mot Burnley spiller vi en strålende førsteomgang med mer balltempo dnn jeg har sett på to år. Ja, kampen ender uavgjort etter en dårlig 2. omgang, men var det ikke helt vanvittig gøy å se på en Newcastle-match som var spennende for en gangs skyld. 3-3 har ikke skjedd ofte de siste årene og det var en artog forballkamp. Når denne sesongen nok uansett ender med en plassering midt på tabellen tar jeg gjerne flere sånne kamper!

I tilleg skal Carver ha skryt for en meget godt gjennomført bortekamp mot Chelsea der vi taper kampen i situasjoner hvor gode lag ofte har marginer og rett og slett var litt uheldige.

Jeg skjønner kritikken i FA-cupkampen, men at folk fremstiller oss som i umiddelbar nedrykksfare med Carver ved roret, DET skjønner jeg ikke. Godt likt i spillergruppa virker han også.

Om vi får Frank de Boer ser jeg på det som det mest spennende som har skjedd i denne klubben siden opprykket.

tool-nes

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #707 på: 23. Jan. 2015, 12:57 »
Det er i mine øyne en kjempedeal. Tar gjerne Carver ut sesongen om det betyr at klubben tar manageravgjørelsen alvorlig og ønsker flere alternativer til sommeren.

Skjønner heller ikke denne enorme negativiteten rundt Carver. Mot Burnley spiller vi en strålende førsteomgang med mer balltempo dnn jeg har sett på to år. Ja, kampen ender uavgjort etter en dårlig 2. omgang, men var det ikke helt vanvittig gøy å se på en Newcastle-match som var spennende for en gangs skyld. 3-3 har ikke skjedd ofte de siste årene og det var en artog forballkamp. Når denne sesongen nok uansett ender med en plassering midt på tabellen tar jeg gjerne flere sånne kamper!

I tilleg skal Carver ha skryt for en meget godt gjennomført bortekamp mot Chelsea der vi taper kampen i situasjoner hvor gode lag ofte har marginer og rett og slett var litt uheldige.

Jeg skjønner kritikken i FA-cupkampen, men at folk fremstiller oss som i umiddelbar nedrykksfare med Carver ved roret, DET skjønner jeg ikke. Godt likt i spillergruppa virker han også.

Om vi får Frank de Boer ser jeg på det som det mest spennende som har skjedd i denne klubben siden opprykket.

Godt skrevet og 100% enig!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #708 på: 23. Jan. 2015, 13:55 »
Enig med Andymag. Så lenge den godeste Carver klarer å holde klubben i PL så er jeg villig til å vente til sommeren på ny 'head coach' hvis det er det som skal til for å få en mann som De Boer til Newcastle.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #709 på: 23. Jan. 2015, 14:32 »
Slenger meg på der. Har hatt De Boer som førstevalg, med Garde på 2. plass, sjølv om eg ikkje kan påstå å kjenne til han altfor mykje. Carver får også tilbake ein del skada spillere i denne perioden når vi har pause, så eg er heilt klart villig til å gi han nokon kamper til før eg begynner å dømme. Vi bør ha minst to seirer på dei tre neste etter min meining når ein ser på kven vi møter. Dersom det ikkje går bra i desse kampene, så er eg meir usikker på om det er verdt å gamble på han ut sesongen til De Boer kan ta over.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #710 på: 23. Jan. 2015, 14:40 »
Får vi De Boer i sommer er det helt greit å vente. Kommer Bruce inn dørene istedenfor tar jeg en lang fotballpause

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #711 på: 23. Jan. 2015, 17:14 »
Blir nok Carver frem til sommeren og kun håp om at De Boer tar over da. Han må skrive kontrakt nå som trer i kraft til sommeren om jeg skal tro på dette. Ashley er nok mer en gjerne villig til å gamble på at De Boer vil vente med signering til sommeren. Billig løsning det + mange forhåpninger og solgte sesongkort.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #712 på: 23. Jan. 2015, 20:58 »
[...]Kommer Bruce inn dørene [...]

:yaoscared:

Da gir jeg opp.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #713 på: 24. Jan. 2015, 09:48 »
Får vi De Boer i sommer er det helt greit å vente. Kommer Bruce inn dørene istedenfor tar jeg en lang fotballpause

Det er jo liksom det som er skrekkscenarioet. Vi klarer å holde ut med Carver ut sesongen nå og for forhåpninger ut av en annen verden til sommeren og så kommer en eller annen noksagt alá f.eks Bruce allikevel, i stedet for De Boer/'you name it'!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #714 på: 24. Jan. 2015, 11:27 »

Skjønner heller ikke denne enorme negativiteten rundt Carver. Mot Burnley spiller vi en strålende førsteomgang med mer balltempo dnn jeg har sett på to år. Ja, kampen ender uavgjort etter en dårlig 2. omgang, men var det ikke helt vanvittig gøy å se på en Newcastle-match som var spenn'ende for en gangs skyld. 3-3 har ikke skjedd ofte de siste årene og det var en artog forballkamp. Når denne sesongen nok uansett ender med en plassering midt på tabellen tar jeg gjerne flere sånne kamper!

Einig med deg i at klubben bør venta viss det er det beste. For eksmepel om det betyr ein De Boer inn som Head Coach. Og eg er ikkje ekstremt negativ til Carver, men skeptisk.
Kva er poengfangsten til Carver totalt sett (alle kampane han har leia)?
Carver vil eg ikkje ha som fast "Head Coach". Og so lenge me ikkje har ca 45 poeng, er det derfor viktigare for meg med 3 poeng enn ein god 1.omg mot Chelsea eller 3-3 kamp mot Burnley. Mot Burnley hadde me fortent å tapa. Kampen mot Southampton var skremmande dårleg og dei fleste bør jo vera bekymra for dei neste 3 kampane våre. Som er veldig viktige. Kan jo leggja til avslutninga på førre sesong so verte vertfall eg bekymra. Eg er likavel einig i at viss det er 110% sikkert at De Boer kjem inn til sommaren so er det rett å venta, men er lika redd for ein Steve Bruce som eg er for resten av sesongen vår under Carver. Legg til eit salg av Sissoko i slutten av neste veka og eg er livredd :nervøs:
« Siste redigering: 24. Jan. 2015, 11:38 av lgrinde »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #715 på: 24. Jan. 2015, 18:05 »
I FA-cup kampen mellom City snakket kommentatoren om at Karanka var linket til Newcastle??
Noen som har fått med seg noe om dette.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #716 på: 24. Jan. 2015, 20:29 »
Var vel noen løse rykter en periode.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #717 på: 26. Jan. 2015, 15:52 »
John Carver har blitt "ansatt" frem til sommeren, i følge Lee Ryder!

Da regner jeg med vi nesten har en klar allerede, som tar over etter sesongen!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #718 på: 26. Jan. 2015, 16:02 »
Hadde vært særdeles fint om vi har De Boer kommende til sommeren! Jeg velger bare å leve i det håpet, så får jeg heller bli skuffa når vi ansetter en eller annen utdatert engelsk gamling som vil danse etter MA's ord.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #719 på: 26. Jan. 2015, 16:11 »
Føler meg ganske sikker på at det ikke blir en utdatert engelsk gamling faktisk!
Bortsett fra det, tror jeg det er ganske åpent. Håper virkelig på de Boer, men bortimot alt kan skje.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒