20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 23
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Det er i mine øyne en kjempedeal. Tar gjerne Carver ut sesongen om det betyr at klubben tar manageravgjørelsen alvorlig og ønsker flere alternativer til sommeren.Skjønner heller ikke denne enorme negativiteten rundt Carver. Mot Burnley spiller vi en strålende førsteomgang med mer balltempo dnn jeg har sett på to år. Ja, kampen ender uavgjort etter en dårlig 2. omgang, men var det ikke helt vanvittig gøy å se på en Newcastle-match som var spennende for en gangs skyld. 3-3 har ikke skjedd ofte de siste årene og det var en artog forballkamp. Når denne sesongen nok uansett ender med en plassering midt på tabellen tar jeg gjerne flere sånne kamper!I tilleg skal Carver ha skryt for en meget godt gjennomført bortekamp mot Chelsea der vi taper kampen i situasjoner hvor gode lag ofte har marginer og rett og slett var litt uheldige. Jeg skjønner kritikken i FA-cupkampen, men at folk fremstiller oss som i umiddelbar nedrykksfare med Carver ved roret, DET skjønner jeg ikke. Godt likt i spillergruppa virker han også. Om vi får Frank de Boer ser jeg på det som det mest spennende som har skjedd i denne klubben siden opprykket.
[...]Kommer Bruce inn dørene [...]
Får vi De Boer i sommer er det helt greit å vente. Kommer Bruce inn dørene istedenfor tar jeg en lang fotballpause
Det er i mine øyne en kjempedeal. Tar gjerne Carver ut sesongen om det betyr at klubben tar manageravgjørelsen alvorlig og ønsker flere alternativer til sommeren.Skjønner heller ikke denne enorme negativiteten rundt Carver. Mot Burnley spiller vi en strålende førsteomgang med mer balltempo dnn jeg har sett på to år. Ja, kampen ender uavgjort etter en dårlig 2. omgang, men var det ikke helt vanvittig gøy å se på en Newcastle-match som var spenn'ende for en gangs skyld. 3-3 har ikke skjedd ofte de siste årene og det var en artog forballkamp. Når denne sesongen nok uansett ender med en plassering midt på tabellen tar jeg gjerne flere sånne kamper!I tilleg skal Carver ha skryt for en meget godt gjennomført bortekamp mot Chelsea der vi taper kampen i situasjoner hvor gode lag ofte har marginer og rett og slett var litt uheldige. Jeg skjønner kritikken i FA-cupkampen, men at folk fremstiller oss som i umiddelbar nedrykksfare med Carver ved roret, DET skjønner jeg ikke. Godt likt i spillergruppa virker han også. Om vi får Frank de Boer ser jeg på det som det mest spennende som har skjedd i denne klubben siden opprykket.