20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 23
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Han anbefalte oss jo Facundo Ferreyra. Så hvorfor ikke la han anbefale en god manager også? :yao:
The Evening Chronicle skriver i dag at vi antakeligvis skal ha trener klar til Hull-kampen 31. januar. Akkurat i tide til at klubben kan unnskylde at de ikke har forsterka laget noe i januar.
Jeg for min del syns det er greit med ingen kjøp nå i januar. Sesongen er delvis ferdig. Og vår nye manager kan bruke et halvt år på å bestemme hvilke han vil satse videre på og hvilke som blir slengt på dør og må erstattes. Vi går en meget spennende tid i møte. Håper mike gjør rett ved ansettelse nå. Vi har noe spennende på gang med aarons, Perez, dummett blant annet. Unge sultne, som man kan bygge videre på. Får vann i munn av tanken på Frank de boer!
Jeg tror det bare er piss. Manageren har garantert et ord med i dansen på hvilke spillere han skal ha. Er nok et samarbeid der, men tviler sterkt på at de kjører over manager.