20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223126 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager? (med ny avstemming)
« Svar #675 på: 14. Jan. 2015, 22:19 »
Han anbefalte oss jo Facundo Ferreyra. Så hvorfor ikke la han anbefale en god manager også? :yao:

Ja, det var jo et strålende tips :lol:

Hadde fått en manager som ikke ble funnet verdig en plass på benken og treningsfeltet da sikkert. Eller drar han fram Palace sin manager.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #676 på: 15. Jan. 2015, 18:18 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/john-carver-confident-newcastle-united-8453904

John Carver is confident that Newcastle United fans will have a clearer indication of who the club?s next head coach will be by the end of the month.

The club are currently going through the process of examining each candidate to replace Alan Pardew and are carrying out due dilligence.

Da blir Carver ansatt 1.feb. Herregud for et sirkus. Garantert ingen spillere inn heller.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #677 på: 17. Jan. 2015, 22:07 »
Hadde vært smart å fått inn en ny "head coach" nå menst laget skal være i Dubai og trene 1 uke.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #678 på: 17. Jan. 2015, 22:50 »
Tror det er best å vente så lenge som mulig før Joe Kinnear kommer opp av hatten for 3. gang.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #679 på: 18. Jan. 2015, 14:56 »
The Evening Chronicle skriver i dag at vi antakeligvis skal ha trener klar til Hull-kampen 31. januar. Akkurat i tide til at klubben kan unnskylde at de ikke har forsterka laget noe i januar.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #680 på: 18. Jan. 2015, 14:58 »
The Evening Chronicle skriver i dag at vi antakeligvis skal ha trener klar til Hull-kampen 31. januar. Akkurat i tide til at klubben kan unnskylde at de ikke har forsterka laget noe i januar.

Hehe, ja. Ser for meg overskritene allerede.  ::)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #681 på: 18. Jan. 2015, 21:04 »
Jeg for min del syns det er greit med ingen kjøp nå i januar. Sesongen er delvis ferdig. Og vår nye manager kan bruke et halvt år på å bestemme hvilke han vil satse videre på og hvilke som blir slengt på dør og må erstattes.

Vi går en meget spennende tid i møte. Håper mike gjør rett ved ansettelse nå.
Vi har noe spennende på gang med aarons, Perez, dummett blant annet. Unge sultne, som man kan bygge videre på. Får vann i munn av tanken på Frank de boer!

Tremblem

• Gjest
« Svar #682 på: 18. Jan. 2015, 21:51 »
Jeg for min del syns det er greit med ingen kjøp nå i januar. Sesongen er delvis ferdig. Og vår nye manager kan bruke et halvt år på å bestemme hvilke han vil satse videre på og hvilke som blir slengt på dør og må erstattes.

Vi har noe spennende på gang med aarons, Perez, dummett blant annet. Unge sultne, som man kan bygge videre på. Får vann i munn av tanken på Frank de boer!

Med ytterligere skader på våre tvilsomme midtstoppere, er jeg redd vi fort havner i nedrykkssumpa. Skulle gjerne hatt inn en eller annen, i det minste på lån ut sesongen. Noen nevnte Huth, er vel langt fra det verste vi kan hente inn om mulig.

Ellers dukka denne akkurat opp. Er det Garde? http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/next-newcastle-manager-remi-garde-5000594

« Siste redigering: 18. Jan. 2015, 21:59 av Tremblem »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #683 på: 18. Jan. 2015, 23:58 »

Håper at det er han, og at han blir ansatt snarest! Klubben, fansen og spillerne trenger alle å få på plass en manager! Alt bare henger oppe i lufta, og følelsen av at ingen ting blir gjort er ganske fæl.
« Siste redigering: 19. Jan. 2015, 00:14 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #684 på: 19. Jan. 2015, 07:36 »
Lurer på om "den ukjente" kan være Laudrup jeg? Ser oddsen har krympet, og at han er nevnt et par steder..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #685 på: 19. Jan. 2015, 08:11 »

Ettersom treneren IKKE får velge sine spillere er det selvfølgelig ingen gode grunner til å vente på å signere noen ny stopper eksempelvis.
Så fremst Ashley ikke er fornøyd med at vi er ute av alle cuper og antakeligvis har nok poeng til å holde oss i ligaen. Som ser ut til å være tilfellet. #Ambitions....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #686 på: 19. Jan. 2015, 15:22 »
Jeg tror det bare er piss. Manageren har garantert et ord med i dansen på hvilke spillere han skal ha. Er nok et samarbeid der, men tviler sterkt på at de kjører over manager.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #687 på: 19. Jan. 2015, 15:38 »
Enig der - jeg tror også at den nye manageren/head coachen skal ha ett ord med i laget når det kommer til nye signeringer. Greit nok at han kanskje ikke har hverken siste ord eller enemakt på dette området, men total overkjøring tror jeg heller ikke noe på.

Men uansett - dersom Carr har noen veldige gode alternativer han er veldig hypp på å få signert og tilgjengelig for en billig penger, er det jo veldig naturlig å tro at han vil signere disse uavhengig av hvem den nye manageren er, og således er det jo ingen unnskyldning at den nye head coachen ikke er på plass. Men på generell basis tror jeg ikke denne ordningen er så svart-hvitt som mange tror og at det da ikke er en sååå dårlig unnskyldning for å la være å hente nye spillere.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #688 på: 19. Jan. 2015, 21:44 »
Jeg tror det bare er piss. Manageren har garantert et ord med i dansen på hvilke spillere han skal ha. Er nok et samarbeid der, men tviler sterkt på at de kjører over manager.

Var jo det de gjorde med Keegan ...........

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #689 på: 20. Jan. 2015, 19:11 »
Men nå er det ihvertfall lov å håpe at vår nye manager og Graham Carr (og forsåvidt Lee Charnley) er på samme side, og at alle er inneforstått med hvilken filosofi vi skal ha. Virka ikke helt som om det var sånn sist Keegan stakk.