20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 222179 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager? (med ny avstemming)
« Svar #600 på: 09. Jan. 2015, 15:13 »
Gir egentlig litt beng i navnet, bare den som kommer inn 1) har litt fotballhjerne og 2) tør å spille litt offensiv fotball. Så kommer vi sikkert til å gå på noen solide smeller, men det gjør vi nå også så hva er forskjellen.

De Boer.. Ligaen i Nederland dreier seg vel mest om 2-3 lag, tror det er tynt bak PSV, Ajax og Feyenoord? Eller? Aner ikke hvor gode f.eks. Utrecht og ADO Den Haag er jeg, ass.. Legger ikke altfor mye vekt på at noen har greid å levere bra resultater med Ajax i Nederland, for å si det sånn. De røyk jo greit ut av CL, godt parkert av PSG og Barcelona (men så skal det vel litt til å måle seg mot de to, da..uheldig med trekningen der, gitt).

Støtter valget nesten uansett. Det kan ikke bli så mye gråere enn under Pardew.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #601 på: 09. Jan. 2015, 17:06 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/frank-de-boer-praises-newcastle-8414154

De Boer er på ingen måte fremmed for Newcastle, men isåfall ikke før til sommeren. Er ihvertfall ikke noe klart avslag her:
Sitat
Frank De Boer has confirmed he will stay at Ajax until the end of the season - but he has described Newcastle United as a club with a ?great stadium and most loyal fans?.

The Dutchman says he will not consider quitting yet, but appeared to be flattered by the link with United.

De Boer said: ?I?ve read the newspapers.

?Newcastle are a sleeping giant, with a great stadium and most loyal fans, but what else can I say?

?I?ll be with Ajax for the remainder of the season anyway.

?I will consider a move, if any, in the summer, but only when a great club shows an interest.?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #602 på: 09. Jan. 2015, 19:42 »
Er jo veldig fristende å vente på De Boer, men er ikkje glad i tanken på Carver som sjef ut sesongen. Synes allerede at han har vist at han ikkje er god nok.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #603 på: 09. Jan. 2015, 22:54 »
Er jo veldig fristende å vente på De Boer, men er ikkje glad i tanken på Carver som sjef ut sesongen. Synes allerede at han har vist at han ikkje er god nok.

Han må no greia ta nok poeng til at me kjem oss øve 40 poeng. Slik sett er jo sesongen på mange måtar øve og det kan vera like greit venta til i sommar og då få inn De Boer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #604 på: 10. Jan. 2015, 10:31 »
Vil ikke deffinere sesongen som over all den tid det er fullt mulig å rykke ned. Hvis Carver får ut sesongen på å bevise at han er mannen for jobben så bør han klare langt bedre enn "bare" å holde klubben i PL. uavgjort hjemme mot Burnley og "på hue og reva" ut av FA Cupen i tredje runde mot Leicster er ikke en fryktelig imponerende start på en jobb søknad. Når jeg i tillegg leser litt på icNewcastle idag, hvor det skrives mye om Carver, og trekkes frem flere inervjuv/sitat, så blir jeg ikke mer imponert.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #605 på: 10. Jan. 2015, 13:16 »
Er ikkje så sikker på at Carver klarer det nei. Og i tillegg bør vi holde oss unna nedrykksstriden. Har ikkje lyst på ein sesong der vi ligger nede i sumpa, for det er vi ikkje gode til.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #606 på: 10. Jan. 2015, 14:07 »
Me har 27 poeng no. 13-16 poeng bør han vel greie? :ler:

Tremblem

• Gjest
« Svar #607 på: 10. Jan. 2015, 14:14 »
Me har 27 poeng no. 13-16 poeng bør han vel greie? :ler:

Skeptisk når vi blir rævkjørt av Burnley i store deler av kampen, på hjemmebane! Når man i tillegg så byttene han gjorde, blir jeg enda mer skeptisk.

Leicesterkampen gidder jeg ikke telle med, det var et lag satt ut på bana for å tape.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #608 på: 10. Jan. 2015, 15:25 »
Har Carver erfaringen, filosofien og autoriteten til skaffe klubben gode nok resultater? Jeg er sterk i tvilen. Men det er  fordi jeg stort sett bare har sett ham på trenerbenken og treningsfeltet. Men om det ikke er en arbeidsledig manager på markedet pdd så blir han sikkert midlertidig ut sesongen. Får han resultater og det ikke foreligger avtale med eksempelvis de Boer til sommeren, så er det ikke utenkelig at Carver får ny sjanse neste sesong heller.
Ashley setter så store begrensninger for hvem som potensielt kan ta over for Pardew at jeg er definitivt ikke optimistisk på at klubben henter en velkjent og dyktig manager.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #609 på: 10. Jan. 2015, 16:18 »
Ashley har etter ryktene å dømme "meldt seg litt ut" av ansettelsen, Charnley og Carr håndterer den biten visstnok. Jeg tror, kanskje håper mest, at Carver ikke blir ansatt permanent.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #610 på: 10. Jan. 2015, 17:34 »
Ashley har etter ryktene å dømme "meldt seg litt ut" av ansettelsen, Charnley og Carr håndterer den biten visstnok. Jeg tror, kanskje håper mest, at Carver ikke blir ansatt permanent.

Snu litt på flisa a, er det egentlig noen som vil se Carver i jobben permanent?

Liker ikke helt at producer fokuserte på Venables på tribunen på brua i første halvlek...
« Siste redigering: 10. Jan. 2015, 17:53 av chickenman »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #611 på: 10. Jan. 2015, 17:39 »
Han har visst det. Men er det noen tvil om at Ashley kommer til å måtte godkjenne en eventuell mann før det ansettes?
Men jeg liker at han i utgangspunktet gir Carr endel makt her. Carr er faktisk i realiteten vår Director of Football per dags dato, selv om jobbtittel sier sjefsspeider.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #612 på: 10. Jan. 2015, 17:56 »
Tror kanskje Ashley ikke har noe i mot å ansette Carver, billigste løsning.

Likte ikke fokuset på "El Tel" jeg heller....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tremblem

• Gjest
« Svar #613 på: 10. Jan. 2015, 18:05 »
El Tel er tidligere Chelsea-spiller, samt en rimelig kjent fotballpersonlighet, hehe.... Han er også 72 år gammel, tror ikke dere bør bekymre dere for at han plutselig dukker i en stilling på St. James'.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #614 på: 10. Jan. 2015, 18:55 »
Tror kanskje Ashley ikke har noe i mot å ansette Carver, billigste løsning.

Likte ikke fokuset på "El Tel" jeg heller....

Tenkte det samme om Carver jeg også, men hvis (C)Ashley ville gått for den løsningen, hvorfor er det da ikke allerede blitt gjort permanent...?