20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223155 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #495 på: 30. Des. 2014, 18:57 »
Hehehe frityr....Nei forhåpninger er skummelt. De boer har vel utelukket det selv i media. Men beardsley kan jeg like

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #496 på: 30. Des. 2014, 19:19 »
Forhåpninger har jeg sluttet med for lengs når det kommer til denne klubben. Bruce, Sherwood og en Nigel Worthington er det paddypower holder som favoritter. Ekstremt usexy, men lett gjenkjennelig fra klubbens ansettelsesmønster og ambisjoner... Da kan vi likegodt ha Carver/Stone/Beardlsey/Colo i ett eller annet team eller konstellasjon. Klubben er nå ved et veiskille der en at muligheten til å bli en spennende utfordrer til e-cup, eller bare være en 8.-12.plassklubb. Jeg regner med det siste. Synd, stammen i laget er ikke så værst for tiden og Geordiene fyller stadion stort sett hver gang.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #497 på: 30. Des. 2014, 19:21 »
« Siste redigering: 30. Des. 2014, 19:23 av vetlera »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #498 på: 30. Des. 2014, 20:02 »
Håper på De Boer, men forblir realistisk. Veldig vanskelig å vite kordan dette går.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #499 på: 31. Des. 2014, 00:47 »
Thomas Tuchel, spennende Tysk manager som gjorde det bra med Mainz for han trakk seg etter sesongen i fjor.

http://www.theguardian.com/football/blog/2014/feb/19/thomas-tuchel-mainz-bundesliga-competitive-streak

http://bundesligafanatic.com/tuchel-modern-tactics-mainz05/

Spennende. Men jeg tror ikke Ashley gidder å gjøre all verdens med research i sin leting etter managere. Henter nok en kjent men middelmådig manager. Håper jeg blir overrasket.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #500 på: 31. Des. 2014, 09:05 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/11318281/.html

Ashley skal ansette en head coach, ikke manager, Carver er høyt opp på listen ifølge denne artikkelen fra seriøse The Telegraph.
Uansett, den nye hovedtreneren vil ha minimalt å si når det kommer til transfers. Ashley vil fortsette i samme spor.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #501 på: 31. Des. 2014, 10:01 »
Det positive jeg leser ut fra saken er at Ashley vil vurder utenlandsk trener. Under dagens modell tror jeg vi må utenlands for å få en dyktig trener som er villig til å jobbe under den "kontinentale modellen" Ashley støtter seg så bastant til.
Får vi Carver som hovedtrener er det jo tvers igjennom middelmådighet, og en nedgradering av Pardew vil jeg anta.

http://www.sunderlandecho.com/sport/football/newcastle/steve-bruce-rules-himself-out-of-newcastle-united-job-1-7027370

Bruce distanserer seg fra jobb. Så lenge vi holder oss unna Carver, begynner jo de "verste" mulighetene å bli borte vel?
« Siste redigering: 31. Des. 2014, 10:31 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #502 på: 31. Des. 2014, 12:00 »
Skal vel ikkje mange tapa til med Carver ved roret, før Ashley må ta grep.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #503 på: 31. Des. 2014, 15:00 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/11318281/.html

Ashley skal ansette en head coach, ikke manager, Carver er høyt opp på listen ifølge denne artikkelen fra seriøse The Telegraph.
Uansett, den nye hovedtreneren vil ha minimalt å si når det kommer til transfers. Ashley vil fortsette i samme spor.

Denne artikelen nevner Galtier fra St.Etienne. Veldig ubeskrevet blad for meg, men er det ikke flere her inne som har foreslått/ønsket ham til klubben før?

Kjenner en internasjonal manager eller head coach virker litt friskere enn en tradisjonell engelskmann...(?)

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #504 på: 31. Des. 2014, 15:11 »
Paul Clement er et navn som plutselig steg på oddsen, ikke at det har så mye å si. Kan være spennende, da han har jobbet som Carlo Ancelottis høyre hånd de siste årene.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #505 på: 31. Des. 2014, 15:16 »
Kjenner en internasjonal manager eller head coach virker litt friskere enn en tradisjonell engelskmann...(?)

Remi Garde kan kanskje vere eit slags kompromiss? Kontinental type, men med erfaring som forsvarsspelar frå Premier League. Stabiliserte Lyon då dei var i ferd med å rakne som følge av spelarsal til toppklubbar i Europa. Lansert som ein potensiell Wenger-etterfølgjar så seint som i 2013.

Slutta i Lyon etter eige ønske - mot klubbens ønske - fordi han ville ta ein pause. Jobba der i ein klubb som satsar på å utvikle unge spelarar, og har erfaring med å jobbe under eit styre der det alltid eksisterer ein viss risiko for at stjerner forlet klubben i neste vindu.

Virkar som ein reflektert type, noko som står i ein viss kontrast til fleire av dei som har svinga innom managerstolen vår dei siste 20 åra. Ser han har blitt vagt linka til oss før av meir uetterettelege nettaviser, men hadde intuitivt stilt meg positivt om det hadde blitt ein realitet.

-
Ref. det vetlera seier her: Glimrande artikkel om Clement i Guardian: http://www.theguardian.com/football/2014/may/25/paul-clement-real-madrid-carlo-ancelotti

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #506 på: 31. Des. 2014, 15:29 »
Så lenge vi ikke får inn en erketypisk britisk manager som har vært overalt med blandede resultater er jeg fornøyd (Souness,Mcleish, Bruce og Mclaren). Heller en mindre kjent person,  sett fra britiske øyne, a la navnene nevnt ovenfor.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #507 på: 31. Des. 2014, 15:36 »
Kan fort bli John Carver ut sesongen. Og ender vi på øvre halvdel får han den sikkert permanent.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #508 på: 31. Des. 2014, 16:17 »
Kjenner jeg får vann i munnen av Paul Clement. Litt high risk/high reward-opplegg, men har stor tro på det sistnevnte. Er sikkert en knallflink fyr, i og med at han har fått tillit av Ancelotti i både Chelsea, PSG og Real. Det blir en ny londoner da, men det får så være.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #509 på: 31. Des. 2014, 16:28 »
Paul Clement ble for en kort tid tilbake koblet til å ta over som ass.manager i Arsenal, og mange Gunners som gledet seg over det. Bortsett fra det, har ikke jeg hørt stort om han. Men kunne sikkert vært et spennende valg det også..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒