20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 23
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Sitat fra: Anders p? 05. Sep. 2014, 20:24Hvis man skal drømme litt, og være en smule urealistisk, synes jeg Bielsa er en meget spennende type. Akkurat signert for Marseille mener jeg, så er jo uaktuell. Men gjort mye bra og spennende i sin karriere.Ut fra hva jeg leser om han virker han til å gå helt ekstremt inn i prosjektene han tar tak i - samt vil ha voldsomt med kontroll i klubben. Tyder jo både på at han vel ikke uten videre forlater Marseille når han nettopp har starta der, samt at det høres ut som om han ikke helt passer Ashley veldig godt.
Hvis man skal drømme litt, og være en smule urealistisk, synes jeg Bielsa er en meget spennende type. Akkurat signert for Marseille mener jeg, så er jo uaktuell. Men gjort mye bra og spennende i sin karriere.
Frank De Boer! Vil se den offensive og moderne spillerstilen han representerer i Newcastle. Underholdende å se på. Det er slik jeg vil se Newcastle. Quote fra De Boer:?I see opportunities at Tottenham Hotspur, just as Liverpool and Newcastle, they are sleeping giants."
Sitat fra: Mats p? 06. Sep. 2014, 14:04Frank De Boer! Vil se den offensive og moderne spillerstilen han representerer i Newcastle. Underholdende å se på. Det er slik jeg vil se Newcastle. Quote fra De Boer:?I see opportunities at Tottenham Hotspur, just as Liverpool and Newcastle, they are sleeping giants."Boer hadde vært en drøm!Men tror aldri han ville jobbet under mike!
Ashley vet ikke hvem De Boer er engang.
Tim Sherwood vil veldig gjerne ta over etter Pardew!http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/tim-sherwood-would-jump-chance-7776605Hva synes folket om Sherwood? Fikk ikke sett mange kampene med han som sjef for Spurs. Er det offensiv fotball? Er det et evt valg man kan være fornøyd med (hvis det mot formodning skulle skje)?