20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223052 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #150 på: 08. Des. 2010, 10:37 »
Begynner å få en følelse av at det kan bli Curbishley....

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 08. Des. 2010, 10:45 »
Har stor respekt for Curb og den jobben han gjorde i Charlton så mye heller han enn Pardew. Det har vel dog vært hevdet at det er veldig unlikely og jeg tviler også på om han vil jobbe med Ashley.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 08. Des. 2010, 10:48 »
Som er ein manager eg kan leve med.

Som er en mann som allerede har utelukket seg selv fra jobben.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 08. Des. 2010, 10:49 »

Jepp, han fremstår jo som selveste Don Fabio (Capello) sammenlignet med Alan Pardew!

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #154 på: 08. Des. 2010, 10:50 »

Nei

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #155 på: 08. Des. 2010, 10:52 »
Alle er negative til Pardew. Så da blir det nok han som får jobben. Gode gammle, feite Ashley.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 08. Des. 2010, 10:55 »

Nei

Har stått i flere aviser at kilder nær Curbishley har uttalt at han ikke er interessert.

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #157 på: 08. Des. 2010, 10:59 »

Nei

Har stått i flere aviser at kilder nær Curbishley har uttalt at han ikke er interessert.
Ja , men kan ikke alltid høre på avisene. I tillegg har ikke Curbishley personlig sagt nei, kilder er ikke nok til å utelukke.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 08. Des. 2010, 11:03 »

Nei

Ja , men kan ikke alltid høre på avisene. I tillegg har ikke Curbishley personlig sagt nei, kilder er ikke nok til å utelukke.

Greit, da hører vi ikke på aviser i det hele tatt da. Det er smart å si. Kanskje Ashley egentlig har Mourinho eller Louis Van Gaal i bakhånd??

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #159 på: 08. Des. 2010, 11:15 »
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-chief-Mike-Ashley-will-refuse-to-hand-over-a-big-transfer-budget-to-his-new-manager-but-will-give-him-five-full-seasons-in-charge-of-the-Magpies-article646443.html

5-års kontrakt  :P

Det skal vel mye til for at skjer, men allikevel dette er det kjedeligste jeg har vært med på som Newcastle supporter. Mye værre enn det som skjedde med Keegan og faktisk også værre enn nedrykket. På 18 måneder har vi gått fra å være en jævla vits til å vinne CCC og gjøre det bra i Premier League. Endelig hadde vi noe på gang igjen..

At MA har peiling på foreting er det jo liten tvil. "1,9 billions Pund" blir ikke til over natta. Jeg ser faktisk ikke bort i fra at vi en dag vil være svært takknemlige for de økonomiske grepene han har gjort i klubben. Er bare et tidsspørsmål før det dukker opp "Lyn tilfeller" i England. Nå blir det neppe oss.

Hvis det også er en sannhet rundt kjøpene av Tiote og Ben Arfa gjør jo ikke mannen bare dumme ting sportslig sett heller. Jonas hadde jo for eksempel ikke vært i klubben hadde det vært opp til Keegan.

Hvilken manager som blir ansatt nå er helt avgjørende for hvordan tro jeg har på at MA kan gjøre det ok som eier av klubben.
FVM

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #160 på: 08. Des. 2010, 11:22 »
Så alle gode signeringer som er blitt gjort har ikke CH stått bak, mens de dårlige er hans "feil".

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 08. Des. 2010, 11:26 »
Så alle gode signeringer som er blitt gjort har ikke CH stått bak, mens de dårlige er hans "feil".

Gir ikke dette flashbacks til sparkingen av Big Sam? Og når Keegan dro?

Alt som har gått bra står Ashley og co for, alt som har gått dårlig er CH sin skyld!! At folk tror på dette er helt sinnsykt!!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 08. Des. 2010, 11:28 »

Alt som har gått bra står Ashley og co for, alt som har gått dårlig er CH sin skyld!! At folk tror på dette er helt sinnsykt!!!

Eg veit, eg skreiv det same. Det er heilt utruleg. Dessutan er det derfor ein har speidarar, for nettopp å finna spelarar og sjå dei an.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 08. Des. 2010, 11:29 »
For all del, det kan godt hende at det var CH som prøvde å få inn både Best og Perch, men hvilken manager gjør ikke et par dårlige kjøp? Dessuten, men de smulene han fikk til å handle for kan man ikke forvente at han treffer gull hver gang.

CH har tidligere sagt at han har fulgt Tiote siden han var i Tottenham, så jeg er ganske sikker på at han hadde stor del av æren for kjøpet av han.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 08. Des. 2010, 11:30 »

Hehe..kan ikke være mer enig. Latterlig at folk begynner å tro på de tåpelige utsagnene. "Alle de vellykkede kjøpene har styret tatt æren for, mens de dårlige kjøpene får managern skylda for." Sjukt, naivt og synd hvis folk begynner å falle for Llambias og Ashley sin felle...