20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 23
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Det er bare å forberede seg på at det blir Pardew eller noe i den gata der. Aldri i verden om Mike Ashley er i stand til å tiltrekke seg Martin Jol eller Martin O'Neill. De er såpass oppegående at de ser at Newcastle er et vepsebol man for Guds skyld må holde seg langt unna, og er heller ikke desperate for jobb. Det er nok derimot en mann som Pardew. Han har et dårlig rykte, mye å bevise og elsker seg selv mer enn nok. Han tror at vepsebolet er ufarlig, og at Mike Ashley er en fin fyr man kan samarbeide utmerket med.Helt fra Mike Ashley sparket Big Sam, som ikke var hans mann, så har han ansatt Kevin Keegan, Joe Kinnear, Alan Shearer og Chris Hughton, uten at han var i stand til å samarbeide med noen av dem. Han underminerte Kevin Keegans autoritet kort tid etter at han ble ansatt, og motarbeidet han fullstendig i tiden som fulgte. Joe Kinnear hadde kanskje det beste forholdet til sjefen, men han var jo komplett udugelig og verre enn Dalglish, Gullit, Souness og Roeder til sammen. Og hadde heller ikke helse til å være manager i PL. Da Shearer kom inn var jo nedrykket mer eller mindre allerede et faktum, selv om enkelte hadde et håp om at så ikke var tilfelle. Og måten Hughton har blitt behandlet på, etter den fantastisk imponerende jobben han har gjort, er rett og slett en skandale.Det skal ikke være lov å behandle en arbeidstaker på den måten. Og en forretningsmann som Ashley burde vite såpass.Jeg har null og niks tiltro hva angår ny manageransettelse og jeg føler meg overbevist om at våre drømmer går i tusen knas når han trekker kaninen opp av hatten, og alle ser at dette er en gris, mens Ashley innbiller seg at dette er en kanin som går på batteri, og batteriene må skfites ut hvert halvår.
Alan Pardew er krise!!!
"Martin Jol confirmed manager! Totally planned. Feel sorry for Houghton, wot a gentleman. Fat prat needs to go!!"http://twitter.com/RachelCNUWFCEi som spelar på Newcastle sitt damelag.
Trappatoni hadde vært noe