20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 222990 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #90 på: 07. Des. 2010, 15:27 »
Se og få ansatt Jol snarest. Blir dårlig av tanken på Pardew eller Curbishley.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 07. Des. 2010, 15:33 »
Det er bare å forberede seg på at det blir Pardew eller noe i den gata der. Aldri i verden om Mike Ashley er i stand til å tiltrekke seg Martin Jol eller Martin O'Neill. De er såpass oppegående at de ser at Newcastle er et vepsebol man for Guds skyld må holde seg langt unna, og er heller ikke desperate for jobb. Det er nok derimot en mann som Pardew. Han har et dårlig rykte, mye å bevise og elsker seg selv mer enn nok. Han tror at vepsebolet er ufarlig, og at Mike Ashley er en fin fyr man kan samarbeide utmerket med.

Helt fra Mike Ashley sparket Big Sam, som ikke var hans mann, så har han ansatt Kevin Keegan, Joe Kinnear, Alan Shearer og Chris Hughton, uten at han var i stand til å samarbeide med noen av dem. Han underminerte Kevin Keegans autoritet kort tid etter at han ble ansatt, og motarbeidet han fullstendig i tiden som fulgte. Joe Kinnear hadde kanskje det beste forholdet til sjefen, men han var jo komplett udugelig og verre enn Dalglish, Gullit, Souness og Roeder til sammen. Og hadde heller ikke helse til å være manager i PL. Da Shearer kom inn var jo nedrykket mer eller mindre allerede et faktum, selv om enkelte hadde et håp om at så ikke var tilfelle. Og måten Hughton har blitt behandlet på, etter den fantastisk imponerende jobben han har gjort, er rett og slett en skandale.
Det skal ikke være lov å behandle en arbeidstaker på den måten. Og en forretningsmann som Ashley burde vite såpass.

Jeg har null og niks tiltro hva angår ny manageransettelse og jeg føler meg overbevist om at våre drømmer går i tusen knas når han trekker kaninen opp av hatten, og alle ser at dette er en gris, mens Ashley innbiller seg at dette er en kanin som går på batteri, og batteriene må skfites ut hvert halvår.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 07. Des. 2010, 15:37 »
Tør ikke å tippe på noe som helst før eg får se det
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #93 på: 07. Des. 2010, 15:44 »
warchest på 20 mill i januar... vent til sommern... vi får tilbake gosling og ben arfa... det holder lenge...
Forsvaret vårt er bra nok, grunnen til at vi slipper inn mål er fordi midtbanen i nåværende stund såvidt holder championship nivå. Mister man midtbanen i kamper blir forsvaret bombardert... Guthrie, smith, routledge og jonas er squad players i beste fall.... førstnevnte på ALTFOR god lønn.

Vil se denne lagoppstillingen etter nyttår:

Krul

Simpson Taylor Collochini Enrique

Barton  Tiote  Vukcic   Gosling

Ben Arfa

Caroll

Vi må tørre å prøve nye spillere....

Caroll               
If it has tits or wheels, count on problems!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 07. Des. 2010, 15:48 »
Det er bare å forberede seg på at det blir Pardew eller noe i den gata der. Aldri i verden om Mike Ashley er i stand til å tiltrekke seg Martin Jol eller Martin O'Neill. De er såpass oppegående at de ser at Newcastle er et vepsebol man for Guds skyld må holde seg langt unna, og er heller ikke desperate for jobb. Det er nok derimot en mann som Pardew. Han har et dårlig rykte, mye å bevise og elsker seg selv mer enn nok. Han tror at vepsebolet er ufarlig, og at Mike Ashley er en fin fyr man kan samarbeide utmerket med.

Helt fra Mike Ashley sparket Big Sam, som ikke var hans mann, så har han ansatt Kevin Keegan, Joe Kinnear, Alan Shearer og Chris Hughton, uten at han var i stand til å samarbeide med noen av dem. Han underminerte Kevin Keegans autoritet kort tid etter at han ble ansatt, og motarbeidet han fullstendig i tiden som fulgte. Joe Kinnear hadde kanskje det beste forholdet til sjefen, men han var jo komplett udugelig og verre enn Dalglish, Gullit, Souness og Roeder til sammen. Og hadde heller ikke helse til å være manager i PL. Da Shearer kom inn var jo nedrykket mer eller mindre allerede et faktum, selv om enkelte hadde et håp om at så ikke var tilfelle. Og måten Hughton har blitt behandlet på, etter den fantastisk imponerende jobben han har gjort, er rett og slett en skandale.
Det skal ikke være lov å behandle en arbeidstaker på den måten. Og en forretningsmann som Ashley burde vite såpass.

Jeg har null og niks tiltro hva angår ny manageransettelse og jeg føler meg overbevist om at våre drømmer går i tusen knas når han trekker kaninen opp av hatten, og alle ser at dette er en gris, mens Ashley innbiller seg at dette er en kanin som går på batteri, og batteriene må skfites ut hvert halvår.

Heilt einig! Sparkingen av CH er ein SKANDALE. Det er berre å sjå på alle reaksjonane frå heile fotballverdenen. Det er jo det sama kven mi får inn, innan maks 2 år så er han ute. Ashley må ut, snarast!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 07. Des. 2010, 17:17 »
Alan Pardew er krise!!!

Leste en teori her inne et sted (sannsynligvis i Hughton-tråden), at dersom Pardew var Ashley's førstevalg så ville han antagelig allerede vært på plass, og det ville ikke vært behov for Beardo som caretaker.

Det ga meg et ørlite håp, og det håpet har jeg tenkt å klamre meg fast til så lenge det er mulig.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 07. Des. 2010, 17:19 »
PA report 'sources close to Curbishley' say he's 'highly unlikely' to be next #nufc manager. Jol & Pardew left, or is there a 4th candidate?

Heller Curbishley enn Pardew, men satser på at det blir ingen av dem.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 07. Des. 2010, 17:23 »
Pardew har jo vært arbeidsløs siden september og kunne som flere sier ha blitt ansatt samtidig som Hughton fikk støvelen.

Lever i dette håpet jeg også!!

Simmi

• Gjest
« Svar #98 på: 07. Des. 2010, 17:41 »
Yes, stoler ikke helt på denne kilden, men det er fantastiske nyheter hvis dette er sant! Bare ikke Pardew, vær så snill gud, ikke Pardew!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #99 på: 07. Des. 2010, 17:44 »
Huff. Noe annet enn Jol nå vil være tidenes nedtur. Med mindre vi får O`Neil eller noe da. Men det tviler jeg på. Jol står øverst på min ønskeliste av de som er realistiske nå.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #100 på: 07. Des. 2010, 17:44 »
"Martin Jol confirmed manager! Totally planned. Feel sorry for Houghton, wot a gentleman. Fat prat needs to go!!"

http://twitter.com/RachelCNUWFC

Ei som spelar på Newcastle sitt damelag.
Hun har vel skrevet tidligere at de har sagt det på radioen og? Eller var det en annen fra damelaget? :P
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 07. Des. 2010, 17:46 »
Samme dame tror jeg. Ingen andre som har fått det med seg så vi må nok vente videre...

Bremstern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #102 på: 07. Des. 2010, 17:48 »
Trappatoni hadde vært noe :) :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 07. Des. 2010, 17:49 »
Trappatoni hadde vært noe :) :)

Nei, det hadde han ikke.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 07. Des. 2010, 17:54 »
Kven i helvette er denne Pardew!!! Måtte berre få sagt det., har lest om han på internett, so no "veit" eg kven han er. So det er vår frelsar med "erfaring" :P