20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223312 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #60 på: 07. Des. 2010, 11:03 »
Blir feil å ansette Shearer som manager nå når Ashley vil ha en med erfaring.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #61 på: 07. Des. 2010, 11:07 »
Jeg begynner nesten og tro ingen er den rette manageren inn?
Jeg tror heller jeg vet hvem den rette som må ut er? Tror kansje det er der løsningen ligger.
Vi har nå sett at den som skulle bringe stabilitet fikk sparken?
Hvorfor vil ikke det skje med nestemann og nestemann der igjen?
Den beste løsningen var om Ashley solgte seg ut veldig fort, vi fikk inn nye eiere som hadde en plan på hvordan bygge stein for stein.

Vi må og få inn mer enn en manager, det er ikke bare der skoen trykker, det er over alt. Vi trenger og et støtteapperat?

Jeg skal her kommer med en liten ting?
Ray Wilking og Steve Clarke har erfaring og er ledige? Men kansje ikke de riktige.
Jeg vet faktisk ikke helt hvem jeg vil ha?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 07. Des. 2010, 11:09 »
For å svare direkte og kort på trådens kjerne-spørsmål:

Én av Martin'ene (O'Neill eller Jol) er mine foretrukne valg.

Er litt rart om det er bare tilfeldigheter at Jol sier opp i Ajax samme dag som Hughton er sparket. Hadde Jol fått sparken i Ajax, så hadde det stilt seg litt anereledes, men såvidt jeg forstår så har Jol selv sagt opp i Ajax, og det gir iallfall meg et lite håp om at vi kan slippe unna å bli sittende igjen med svarte-per, eller Alan Pardew som han egentlig heter.

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 07. Des. 2010, 11:16 »
Tror også det ligger noe bak avgangen til Jol. Det som er positivt der er at Jol kanskje kan ta med seg et par av unguttene i Ajax  :P

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #64 på: 07. Des. 2010, 11:21 »
Leste her en plass at den som tar over kommer til og få 20 mill pund til og kjøpe spillere for i Januar, og at forsvaret var prioritet nr 1.
Husker ikke helt hvor jeg kom over det nå.
Jol for Newcastle, ja da kan han ta med seg noen unggutter og kansje en makker til Carroll i Suares(sikkert stavet feil)?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 07. Des. 2010, 11:23 »
Vi må og få inn mer enn en manager, det er ikke bare der skoen trykker, det er over alt. Vi trenger og et støtteapperat?

Tja, det var jo mer eller mindere dette Big Sam prøvde i sin tid. Det ble jo mye skriverier i ettertid om at klubben trengte enn "enklere manager", som var mer opptatt av fotball, og mindere vitenskap. Se mellom fingrene med at jeg bruker litt enkle uttrykk for å sette det litt på spissen her. Men mulig Big Sam, med sine metoder, var feil mann på feil sted?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 07. Des. 2010, 11:30 »
Big Sam var på mange måter feil mann til feil tid. At vi allikevel trenger et større støtteapparat er åpenbart - Chris Hughton har måttet jobbe med ligaens klart minste støtteapparat - tilsynelatende fordi Ashley har bremset jakten på assistent blant annet.

Hva angår Shearer - skal huske en ting der! Hughton gjennomførte igrunn Shearers plan for sesongoppkjøringa og planen frem mot sesongstart i fjor. Det Hughton antakeligvis gjorde annerledes var dette sjakktrekket med å la fremtredende spillere som Smith, Nolan og Harps få den innflytelsen de hadde.  En ting er klart - skal Shearer bli manager igjen må han ha en bedre assistent enn Iain Dowie.
Den åpenbart største utfordringen en ny manager får er å samle laget igjen. Nå er Nolan i dag også ute med støtteærklæring til Hughton på vegne av laget. Uansett om han sier at spillerne må stille seg bak den neste manageren - tipper det er enklere sagt enn gjort med den statusen Chris har hatt innad.

Sakser denne inn fra ESPN. Ikke hyggelig lesning:
Sitat
Newcastle United are in a state of disarray and ripe for a takeover, according to sources inside St James' Park, who have revealed to ESPNsoccernet the extent of the troubles within the North East club.

The sacking of the highly popular Chris Hughton has left the dressing room in a state of disbelief, anger and sympathy for the boss so ruthlessly kicked out after guiding the club back into the Premier League at the first attempt.

Owner Mike Ashley and his regime are running a tight ship at St James', but for some it is too tight. A source said: "It is so shoestring here, that the players are not receiving any bonuses, and I am sure that has never happened at any club, at any time, ever before.

"That is pretty hard on the young players, especially at this time of year. It doesn't help with morale, no bonuses for winning, or anything. No bonuses at all.

"The club didn't seem to want to give Chris Hughton a new contract or allow him to appoint his No. 2, and now they want an experienced manager, so one can only hope they have the budget for that, or else they will end up with someone out of work and desperate to take whatever they are offered.

"It has been this way for a while, mind you, but the players have been willing to play for Chris because he is so well liked, you couldn't find a nicer guy if you tried. So there is so much going on behind the scenes that you would hardly credit the fact that the team has produced some good results this season, and it's never easy for a team which has just come up.

"Everyone believes Chris did a good job getting the club back into the big time, but he wasn't even rewarded with a new contract. This hasn't gone down well here.

"The sacking of Chris is just the tip of the iceberg, there is total confusion behind the scenes. No one knows if Mike Ashley is selling the club or what he is planning."
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #67 på: 07. Des. 2010, 11:31 »
Marco van Basten eller Riikjard. Men det vil koste! Tror vi ender med Paul Jewell eller en korttidsløsning med Terry Venables. Er så jævelig typisk Ashley.
Hadde nok blitt fornøyd med Jol.
« Siste redigering: 07. Des. 2010, 11:38 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 07. Des. 2010, 11:32 »
Leste her en plass at den som tar over kommer til og få 20 mill pund til og kjøpe spillere for i Januar, og at forsvaret var prioritet nr 1.

20 mil. pund i januar, og forsvar som første prioritet høres ikke ut som Martin Jol iallfall.  ;)

Er forøverig en idiotisk plan, hvis det er tilfelle, og skulle forsterke laget for 20 mil. i Januar. Tenk på hvor mye mer vi kan få for tilsvarende sum til sommeren.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #69 på: 07. Des. 2010, 11:37 »
Det fra ESPN forundrer meg ikke. Det ligger så mye under overflaten her at enn skulle satt WikiLeaks på saken? Men han Assange ble jo pågrepet i London for litt siden?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #70 på: 07. Des. 2010, 11:40 »
Hvis Carroll blir solgt i januar. Tar jeg eksil fra fotballens verden en god stund, og da kødder jeg ikke!

Kommer tilbake den dagen Ashley er ute av klubben.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 07. Des. 2010, 11:42 »
Det skal sies at Big Sam ikke ble ansatt av Ashley.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #72 på: 07. Des. 2010, 11:43 »
Newcastle owner Mike Ashley is hoping to appoint a replacement for sacked manager Chris Hughton by the weekend.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 07. Des. 2010, 11:48 »
Newcastle owner Mike Ashley is hoping to appoint a replacement for sacked manager Chris Hughton by the weekend.

Får bare håpe "den stakkars utvalgte" ikke er innom ESPN...  :P

Hvis brøkdelen av det som står der, faktisk viser seg å stemme så står det jævligere tvil i klubben vår enn jeg hadde den villeste anelse om.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 07. Des. 2010, 12:06 »
Eg trur faktisk at Chris var stabilisatoren i klubben, "limet" som holdt alt samen. Han tok imot all driten frå oven og samtidig bygde han eit lag som gjekk 17 kampar utan tap i Championship og vann med ein poengsum som var ny rekord(?). Når ein ser på situasjonen klubben var i rett etter nedrykket so var det ein stor prestasjon. Eg veit ikkje kva som føregår inne i hovudet til Ashley, men målet vårt denne sesongen må vera å holda seg i PL. Dette trur eg CH kunne greidd, noko som er endå meir imponerande enn å rykka rett oppatte. No når han er vekke og laget verte ståande lenge utan ein manager som spelarane respekterar og likar, so trur eg alt Chris bygde opp kan kollapsa. Og det kan verta stygt...