20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223341 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #45 på: 07. Des. 2010, 00:32 »
Les hva jeg skriver!
Villa har nesten alltid vært på øvre halvdel av sesongen, gjerne langt oppe også, bortsett fra noen få svake sesonger under Taylor og O`Leary. Det skrev jeg også om du leser over det du selv har fremhevet. (Taylor og O`Leary var managere i Villa rett før O`Neill).

Det kan du forresten også finne frem selv om du sjekker ut tidligere sesonger. Atkinson førte dem til en 2. plass tidlig på 90 om jeg husker korrekt. Både Atkinson og Greogry har bedre seierprosent enn O`Neill i Villa. Little har en seiersprosent som er 0, 65 % dårligere enn O`Neill.
Så at Villa har vært plassert rundt der O`Neill også har ligget med dem sier jo seg selv med disse tallene her. Men dobbelsjekk gjerne.
« Siste redigering: 07. Des. 2010, 00:34 av Frode »

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #46 på: 07. Des. 2010, 08:12 »
Alan Pardew må være en dårlig spøk, da kan vi like gjerne ansette Souness verre blir det faen meg ikke. Håpet virkelig ikke på dette utfallet når jeg postet at Skybet hadde 1/2 oddsen på Hughton i går.

Ønskeliste
(Bra): Frank Riijkard, Martin O'Neill, Martin Jol, Owen Coyle (veldig lite sannsynlig)
(Middels): Shearer, Moyes, DiMatteo, Dave Jones (lite sannsynlig)
(Katastrofe): Pardew, Kinnear, Souness, (sannsynlig ???)

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #47 på: 07. Des. 2010, 08:17 »
Hva med Alan Curbishley? Han har da gjort det helt greit med sine klubber. Tviler på at MoN kommer til å ta over, da han vel gikk fra Villa pga uenigheter med ledelsen? Kan ikke akkurat si at han kommer til å få noe bedre samarbeid med ledelsen dersom han kommer nordover..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 07. Des. 2010, 08:28 »
Foretrekker Jol  foran MON. Frode begrunner dette flott. Fordelen med Jol er også at han sannsynligvis har gode kontakter i nederlandsk liga som bugner av unge lovende spillere.  Artikkelen Kristoffer nevner et sentralt moment som MA og styret overhodet ikke har tenkt på:

"- Hvis Newcastle innbiller seg at de kan lokke et stort navn til klubben, er de helt ute og fantaserer. En stor manager vil ikke finne seg i å jobbe under de forholdene Chris Hughton har gjort. De vil dessuten kreve en lang og lukrativ kontrakt, og ikke minst midler til kjøp, sier Karlsen."

Hvis jeg skulle ha valgt fra øverste hylle må det bli:
1. Moyes, Coyle
2. Jol, DiMatteo, Lee Clark
Katastrofe: Pardew, Kinnear,

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #49 på: 07. Des. 2010, 08:39 »
Frykter at utfallet av trenerjakten blir som Tor Kristian Karlsen spår:
http://www.dagbladet.no/2010/12/06/sport/fotball/premier_league/newcastle/peter_beardsley/14601802/

Ingen vil ta i klubben med ildtang så lenge en komplett imbesil sitter på toppen og ikke kan love stabilitet og transferfunds.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 07. Des. 2010, 08:43 »
Martin Jol hadde vært supert, men jeg er stygt redd vi ender opp med et håpløst håpløst alternativ som supporterne og spillerne ikke klarer å stille seg bak. Frykter for sesongen vår nå.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #51 på: 07. Des. 2010, 09:52 »
http://www.lep.co.uk/sport/football/french_winger_is_in_demand_1_2835888

Masse negative overskrifter i dagens aviser.

Ser ut som spillerene støtter CH og kan gå imot Ashley. Rykter om at Carroll blir solgt i januar.

Dette blir bare bedre og bedre. Når skal Newcastle tenke på å spille fotball og vinne kamper.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #52 på: 07. Des. 2010, 09:54 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6559233,00.html

Har liten tro på at dette er nytt. Alan Shearer kunne fått samhold i gruppen igjen, men er langt fra en erfaren manager hvis det er det Fat Ashley er ute etter.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 07. Des. 2010, 10:05 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6559233,00.html

Har liten tro på at dette er nytt. Alan Shearer kunne fått samhold i gruppen igjen, men er langt fra en erfaren manager hvis det er det Fat Ashley er ute etter.

Shearer er en av få folk som vil kunne stabilisere skuta ganske fort. Er brutalt å dømme Shearer etter åtte kamper, men ble ikke veldig imponert over alt han gjorde. Kanskje litt stygt sagt, men han lignet litt på Graeme Souness i måten han utførte jobben på. Uansett...Shearer tas imot med åpne armer slik situasjonen er nå.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 07. Des. 2010, 10:17 »
Itilegg kan Shearer beholde Carroll på St.James Park!

Han vil sannsynligvis kunne beholde de fleste han selv vil beholde, fordi han er en respektert mann i klubben og har en naturlig autoritær personlighet. Ansetter vi en jævla kødd a la Alan Pardew er jeg redd ingen vil respektere han, og at vi derfor mister de beste spillerne våre.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 07. Des. 2010, 10:20 »
Ikke for å ta den diskusjonen om igjen. Men bortsett fra respekten Shearer har i Castle, kan han ikke tilføre mye. Bortsett fra noen få kamper, har han null erfaring som manager. Vil dere virkelig ha en person bak roret som overhodet ikke har hørt om Ben Arfa før han kom til klubben? Det var Dowie som representerte fotballkunnskapene (ikke at det hjalp). Shearer var "stabilisatoren" som skulle tilføre Dowies prioriteringer kredibilitet. Det er jo helt på trynet å sparke CH pga mangel på erfaring, og så ansetter man i etterkant Shearer, med omtrent null erfaring. Shearer har ikke kompetanse til å lede en PL-klubb. At han er Shearer er ikke godt nok, rett og slett. Dessuten blir Carroll i Castle uansett. Han er enda ikke ferdigutviklet, og han har er local lad med drakt nr 9. Det betyr mye for ham. Dessuten tror jeg Carroll liker å være en stor fisk i byen. Heller det enn å dra til en annen klubb og bli en av de mindre.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 07. Des. 2010, 10:38 »
Ikke for å ta den diskusjonen om igjen. Men bortsett fra respekten Shearer har i Castle, kan han ikke tilføre mye. Bortsett fra noen få kamper, har han null erfaring som manager. Vil dere virkelig ha en person bak roret som overhodet ikke har hørt om Ben Arfa før han kom til klubben? Det var Dowie som representerte fotballkunnskapene (ikke at det hjalp). Shearer var "stabilisatoren" som skulle tilføre Dowies prioriteringer kredibilitet. Det er jo helt på trynet å sparke CH pga mangel på erfaring, og så ansetter man i etterkant Shearer, med omtrent null erfaring. Shearer har ikke kompetanse til å lede en PL-klubb. At han er Shearer er ikke godt nok, rett og slett. Dessuten blir Carroll i Castle uansett. Han er enda ikke ferdigutviklet, og han har er local lad med drakt nr 9. Det betyr mye for ham. Dessuten tror jeg Carroll liker å være en stor fisk i byen. Heller det enn å dra til en annen klubb og bli en av de mindre.
Helt enig! Tror desverre ikke Shearer er mannen for oss per dags dato, jeg håper han blir det en gang i fremtiden, men akkurat nå er han ikke det vi trenger.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 07. Des. 2010, 10:42 »

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6559247,00.html

Ser ut til at du har rett angående Carroll, men tror hvis MA får fortsette vanstyret sitt av Newcastle over tid så er det ikke gitt at Carroll blir værende for alltid. Håper bare vi får en litt kapabel manager nå..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 07. Des. 2010, 10:56 »

Veldig enig i det du skriver om hvorfor Shearer ikke er rett mann nå.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 07. Des. 2010, 11:00 »

Jeg var ikke inne på om Shearer er en god manager eller ikke. Ideelt sett så trenger vi en med erfaring, men jeg er så forbanna lei av at det er så mye kødd rundt klubben hele tida. Shearer ville ihvertfall brakt stabilitet til Newcastle, så måtte han utviklet seg som manager i klubben. Pga sin person så ville han vært en glimrende løsning, men manageregenskapene er et stort spørsmålstegn. Skal også legges til at vi ikke burde dømme han på de åtte kampene. Han overtok et lag som var fullstendig ute av det. Jeg sier tja til Shearer, men han er ihvertfall en bedre løsning enn Pardew, Curbishley og de gutta der..