20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 11. Desember, kl.18.30  (Lest 45168 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Newcastle - Liverpool 11. Desember, kl.18.30
« Svar #180 på: 11. Des. 2010, 21:45 »
Neste kamps viktigste taktikk må være: IKKE SENTRE TIL CAMPBELL

Ennå bedre er jo ikke å bruke han :P
Newcastlesupporter siden 1992

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #181 på: 11. Des. 2010, 21:45 »
Neste kamps viktigste taktikk må være: IKKE SENTRE TIL CAMPBELL

Så sant så sant. Hadde vært artig med et five-a-side-lag bestående av Campbell, Shola, Harper, Bramble og Butt :)

Når det er sagt så er det vel ikke mer enn 2 % sjanse for at Sol spiller neste kamp.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 11. Des. 2010, 21:49 »
Sykt digg seier!!

Carroll, Tiote, Enrique, Ranger = KONGE!!

Men midtforsvaret vårt skriker etter stabilitet, verken Taylor eller Cambell kan matche seg med Colo. Og jeg ser på det som en selvfølge at det er Colo og Williamson som skal spille sammen, Taylor kan spille en verdensklasse midtstopper dårlig, slik han gjorde i PL sesongen vi rykket ned. Føler meg ikke trygg på han i det hele tatt.. Cambell er for tung, gammel og treig. Når han spiller sammen med Taylor blir det mye hysteriske situasjoner bak der.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

JFK

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sir Bobby Robson

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #185 på: 11. Des. 2010, 22:09 »

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 11. Des. 2010, 22:20 »
Vanvittig deilig å sitte på Three Lions smekkfull av Liverpoolsupportere og se denne oppvisningen av team spirit!

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #187 på: 11. Des. 2010, 22:30 »
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/newcastle-liverpool-7829365/

Om den ikke ligger ute allerede.

Fin dag, men jeg kjenner fortsatt, ja noe som ikke er helt OK.

Tror våre sterke karakterer redder denne sesongen fra nedrykk, men jeg har vondt i magen av at Mad Mike fortsatt eier denne klubben. Januarvinduet kan resultere i magesår.

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #188 på: 11. Des. 2010, 22:33 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/9268294.stm

Liker godt hva Nolan sier her.

Han sier de riktige tingene! Og godt å høre at gutta i styrerommet har baller nok til å møte spillerne. Det må man jo se på som positivt!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 11. Des. 2010, 22:34 »
Føler meg ikke trygg på Krul. Velger Harper om han er 100 % kampklar igjen.

Foretrekker også Taylor sammen med Colo. Synes ikke Tayls har vært noe dårlig etter comebacket. Har vært mer uheldig. Sol har imidlertid vært en vandrende katastrofe med sin tragiske ballbehandling og rare feil.

Enig i at Colo bør starte i stedet for Campell. Men Taylor har ennå ikke overbevist meg. Han er panisk innenfor feltet. Det er bingolotto rundt 16 meteren når både Taylor og Campell spiller. De poler alltid ballen ut i stedet for å brette ut spillet og holde ballen langs bakken. Når Colo er strålende er han strålende og dominerer kampen fullstendig. Men han har hatt et par grove feil. Williamson til sammenligning gjør det enkelt men godt. Derfor synes han ikke så godt som Colo. Men han har vært solid i hele år. Han har gjort 2 dårlige involveringer, men de var likevel  ikke så grove som de Colo har prestert. Williamson er  flinkere enn Tayls til å brette ut spillet og sentre inn til midten. Med Williamson er dessuten garantist for at de fleste hodedueller vinnes. Med Taylor i midten får vi ingen av disse delene. Når vi blir satt under press er det så utrolig viktig å ha stoppere som tør å spille seg ut i stedet for å pole. Poling innebærer at vi ikke får flyttet laget opp, mostanderen tar ballen og setter oss igjen under press. Det så vi både mot WBA og i dag. Jeg er ikke i mot crossere, men det m i større grad gjøres fra kant/back/midtbane enn fra stopperplass.  Derfor mener jeg det er helt feil å bruke Tayls neste kamp, spesielt med tanke på at Williamson er lojal og har signert ny kontrakt, mens Tayls ennå vil melke kua. Man spiller med dem som har vist at de vil bli i klubben og ikke med dem som vil ha £50 i uka etter å vært mer eller mindre skadet i 1,5 sesong. Skal vi virkelig hindre den flotte utviklingen til Williamson og heller prioritere enn spiller hvis kontrakt går til sommeren og som selv kan forhandle med klubber nå til jul?Ikke faen sier jeg bare..
« Siste redigering: 11. Des. 2010, 22:49 av InspectorC »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 11. Des. 2010, 22:40 »
100% enig Inspector. Colo er vår OVERLGENT best midtstopper, selvom han gjør noen grove feil fra tid til annen. Han har allikevel vært enestående i halvannet år med unntak av en eller to kamper.

Alekss

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #191 på: 11. Des. 2010, 22:47 »
Fantastisk team spirit og match idag. Fikk helt frysninger :)

Eneste dårlige som kommer ut av denne kampen er at vi ser hvor treg og forferdelig Campell er.
Han ser ut som en pensjonert old-boys spiller i 8. divesjon i norge, og gjør ikke noe rett i dag.

Ranger er igjen fantastisk, skremmende dog at vi igjen starter med Ameobi, håper Ranger får muligheten fra start neste helg, for han er en som utfyller Carrol 100%.

HOWAY THE LADS!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 11. Des. 2010, 23:07 »
Du har mange gode synspunkter InspectorC, og bidrar til å heve nivået på forumet, MEN jeg syns ofte du bestemmer deg for en ting, og så argumenterer ut fra det, istedenfor å la argumentene lede til konklusjonen.

Mitt eksempel er Steven Taylor vs. Hatem Ben Arfa. Jeg mener det er altfor tidlig å si om Ben Arfa overhodet vil slå til i England, etter et par kamper. Selv med en MEGET lovende start syns jeg det er litt bombastisk å si, som du sier det - at han er Newcastles beste spiller. Newcastles beste spiller skal ha prestert i Premier League over en litt lengre periode, spør du meg.

Så var det Steven Taylor. Jeg syns mange svartmaler. Til og med Rio Ferdinand ville sett ut som en juniorspiller ved siden av Campbell i dag! Gi gutten muligheten til å spille med Colo, og hvis det ikke funker - kast inn på Williamson! Jeg står fortsatt ved at Saylor har et mye høyere toppnivå enn Williamson, og med riktig guiding kan han nå langt.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #193 på: 11. Des. 2010, 23:18 »
Det er bra at vi starter med Ameobi, han holder spillet igang og ballen innad i laget. Riktignok gjort noen offsidefeil og lignende men bidrar massivt for laget med sin ballkontroll og rutine, i motsetning til for eksempel Løven. Hadde vi starta med Ranger hadde vi spilt ut alle ess med en gang og ikke hatt noe å terrorisere en halvsliten motstander med.
Gan canny doon Toon!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #194 på: 11. Des. 2010, 23:21 »
Fikk ikke sett kampen pga glatte veier og 9 timer i bil i dag, men fy faen for et herlig resultat. Og enda bedre er det at jeg har et titalls antall LFC-venner som har vært småaggressive med tanke på å spå "riktig" utfall av kampen. Well.. fuck off :)