20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 11. Desember, kl.18.30  (Lest 45139 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool 11. Desember, kl.18.30
« Svar #196 på: 11. Des. 2010, 23:32 »
Enig med Eivind ang Saylor.

Utruleg stolt over både gutta og fansen i dag. HOWAY THE LADS!!!

Verdens beste klubb.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #197 på: 11. Des. 2010, 23:34 »
Finnes det bilder/videoer av "opptøyene/protestene" før kampen?

Orker ikke bla meg i gjennom XX antall sider med kamptråd.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #198 på: 11. Des. 2010, 23:38 »
Børs:

Krul - 6

Simpson - 6
Campbell - 4
Taylor - 6
Enrique - 6

Gutierrez - 5
Tiote - 8
Nolan - 7
Barton - 9

Carroll - 8
Ameobi - 6

-
Ranger - 7
« Siste redigering: 11. Des. 2010, 23:40 av Hans J »

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #199 på: 11. Des. 2010, 23:45 »
Fantastisk kamp i dag! Håper Ashley åpner pengesekken litt ekstra etter å ha sett gutta i dag! Vi trenger en spiss og kanskje en forsvarsspiller til nyttår!
If it has tits or wheels, count on problems!

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #200 på: 11. Des. 2010, 23:54 »
Krul 7, veldig god en mot en i dag!

Simpson 5
Saylor 6
Campbell 3
Enrique 7, God men har sett han bedre

Barton 8
Nolan 5
Tiote 8
Gutierrez 2

Carroll 7
Ameobi 3

Ranger 9
Smith N/A
Rout N/A

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #201 på: 11. Des. 2010, 23:56 »
King, christian

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 11. Des. 2010, 23:58 »
For en fantastisk herlig følelse å se Barton tuppe inn 2-1. Hadde jeg ikke sittet i et selskap fullt med bestemødre og gamle tanter, skal man ikke se helt bort i fra at det hadde gått for meg. Carrolls 3-1 mål var forøvrig ikke noe dårligere.

For å starte med det verste (selv om det garantert har vært sagt her tusen ganger allerede): CAMPBELL VAR HÅRREISENDE DÅRLIG! Jeg skjemmes av at jeg påstod hardnakket for et par uker siden at han og Taylor var det beste stopperparet, var nok mest i forbannelsen etter Bolton-kampen. Allikevel står jeg på at Taylor er bedre enn Williamson, og vil se ham sammen med den trygge og gode versjonen av Coloccini. Ikke den som var Elmanders personlige servitør på Reebok.

Krul gjør i dag en god figur etter min mening. Backene fremstår også meget solide, jeg blir mer og mer imponert av Danny Simpson. Ikke den mest fremstående eller dominerende spilleren, men rydder ofte opp og gjør ting enkelt. Tiote er bunnsolid, men har sett ham bedre. Det har muligens noe å gjøre med at det ikke var noen på L'pool som maktet å utfordre han sånn som Fabregas/Wilshere/Nasri i Arse-kampen. Er også skuffet over Jonas sin formutvikling. Ben Arfa tilbake i morgen hadde vært en drømmesituasjon.

Barton og Nolan tar ansvar på en formidabel måte, og viser klart og tydelig hvor stor forskjell det er på laget med og uten disse gutta. Dødballene har vært et våpen uten ammunisjon uten Barton, og Nolans målsniffer-egenskaper kom igjen til stor nytte. I tillegg representerer de en moral og arbeidsinnsats som tross alt ligger til grunn for de fleste seiere.

Ameobi er åpenbart svekket av en skade, og makter ikke å utrette noe. Likevel mener jeg det er greit å starte med han, HVIS det ikke forverrer hans situasjon eller bremser en rehabiliteringsprosess. Han er tross alt der ute og mørner stoppere til Ranger kommer inn. Og nettopp dette byttet var nøkkelen til dagens seier. Da snudde kampen, og jeg tillater meg og sitere meg selv fra et par dager tilbake:

Håper Nile Ranger imponerer seg inn på laget i løpet av morgendagen. Kan forestille meg at energien hans hadde vært et stressende element for en ikke altfor spillende stopperduo i Kykkelikokos og Skrtel.

Heldig med den!  ;)

Andy Carroll fortjener et kapittel for seg selv, og hadde det ikke snart vært midnatt en lørdagskveld skulle han fått det. I tillegg til å være ligaens beste hodespiller er han også i ferd med å utvikle en topp 5 skuddfot. Magisk å se den gå inn bak Reina.

Beklager hvis dette innlegget minner mye om at det er forfattet i lykkerus, men lettelsen etter 3 poeng i dag er nesten større enn jeg noen gang kan ha følt. Og det begynner å bli noen år.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 12. Des. 2010, 00:03 »
Fint innlegg! Enig i nesten alt du sier her!

Jeg er av den oppfatning av jeg ikke ser helt hvorfor Williamson har spilt seg ut av laget til fordel for Steven Taylor, og jeg er livredd for parre Colo - Taylor igjen etter den grusomme sesongen hvor vi rykket ned. Williamson er langt bedre til å lese spillet enn det Taylor er, samt en bedre hodespiller. Synes de utfyller hverandre på en svært god måte, bedre enn hva Taylor - Colo gjør. Selv om Taylor muligens er et like hakk bedre enn Williamson spiller for spiller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 12. Des. 2010, 00:10 »
Jeg synes ikke Campbell var så forferdelig dårlig i dag. Han var svak, javisst. Og jeg ser veldig frem til å få tilbake vårt beste stopperpar. Men SÅ forferdelig dårlig var han så absolutt ikke.

Jonas har hatt en negativ formutvikling, og lurer på om vi kanskje kunne satt Rout på venstre, selv om det i utgangspunktet er "feil" kant.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 12. Des. 2010, 00:13 »
Jonas var forferdelig i dag. Eneste grunnen til at han ikke blir slaktet, er at Campbell var enda verre.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #206 på: 12. Des. 2010, 00:15 »
Eg vil gjerne ha inn Routledge for Jonas, sjølv om den kanskje ikkje er ideelt å ha han til venste enn til høgre. Jonas har vore svak lenge lenge no, Routledge hadde to brukbare kampar før han vart vraka i dag.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 12. Des. 2010, 00:16 »
Fantastisk seier! Godt og sjå at den moralen, innstillingen og samholdet som CH har bygd opp i dette laget fortsatt er der! Og at det er noko Ashley ikkje kan øydeleggja. Nolan og Barton er utruleg viktige for oss, og med dei 2 og Carroll skade- og karantenefrie ut sesongen kan bety plassering på øvre halvdel ved sesongslutt.

Eg tykkjer Colo og Williamson skal få fortsetja sitt gode samarbeid, og samtidig er det få feil som skal til før Taylor kjem inn istaden. Campbell viser, som eg frykta, at han er over the top. Men det er moro å sjå at han til tider helde nivået greit, men so kjem "bestefaren" Campbell og rotar det til.

Jonas er inni ein skikkeleg dårleg periode, akkurat som i fjor på same tid!! (Eller?)

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #208 på: 12. Des. 2010, 00:33 »
menssyklus?
Gan canny doon Toon!

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #209 på: 12. Des. 2010, 00:48 »
Som fler er inne på her er Jonas inne i en dårlig periode. For meg ser det ut til at det kun er en grunn til at han spiller, og det er at alternativene er dårlige. Når Routledge på ''feil'' side er alternativet så er det ikke mye å rope hurra for i mine øyne. Han er nok bedre enn Jonas i den formen han er nå, men det sier mest om Jonas syntes nå jeg. Skal ikke forgude Ben Arfa før han har fått vist seg mer fram, men herre som jeg gleder meg til han er tilbake og kan plassere Jonas på benken. Han må rett og slett få konkurranse. I mine øyne gir nesten ikke Routledge det.

Men nok negativitet. Vi ligger på øvre halvdel for pokker!