20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 11. Desember, kl.18.30  (Lest 44881 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool 11. Desember, kl.18.30
« Svar #165 på: 11. Des. 2010, 21:00 »
Når de bytter ut Ch med en mer "erfaren" Manager så blir det for dumt å beynne å selge våre beste spillere. Men ingen ting overrasker meg lengre.

Jeg er enig! Jeg håper Ashley faktisk har en plan med dette, selv om det ville overaske meg om han har det. Men har han det så blir Carrol, og det kommer forsterkninger i januar.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 11. Des. 2010, 21:01 »
Det som jeg likte med 2. omgangen var at gutta tydeligvis ikke hadde fått beskjed om å gå defensivt ut. Så tendenser til dette under CH hvor vi la oss bakpå hvis vi ledet, selv om det var tidlig i 2. omgang. Det gjorde vi defenitivt ikke i dag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 11. Des. 2010, 21:02 »
Så STOLT jeg er av dette laget. Fyfaen for en herlig kamp. Selv med en Sol Campbell som ser ut som en 58 åring på banen og som gir meg angina pectoris opptil flere ganger iløpet av kampen, så vinner vi. Joey Barton - herreminhatt for en spiller! Og Andy Carroll da!? Enorm!
Nile Ranger forresten - verden ligger foran hans føtter!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #168 på: 11. Des. 2010, 21:14 »
Carroll-Ranger kan bli Newcastle sitt svar på PL`s beste spisspar Shearer-Sutton i Blackburn tida. (Sikkert ikkje alle som er enig i det, men Shearer-Sutton var perfekt match)

Så håpar ingen av dei to blir solgt, for dette kan bli bra! :D

Jeg også tror Ranger er en perfekt match sammen med Carrol. Også er han en pest og en plage for motstanderne!

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #169 på: 11. Des. 2010, 21:14 »
Fantastisk!
Denne seiern var fra spillerne til Hughton :D
Carroll/ Ranger :)
Jeg velger også å gi Pardew ros for at han ikke ventet for lenge med å bytte ut Ameobi for Ranger:)  Endret kampen!
Å viktigst av alt, 3 poeng:P

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #170 på: 11. Des. 2010, 21:15 »
Fyfaen så deilig seier. Det er faktisk helt sykt å se på hvordan Carroll vinner AAAALT i lufta. Samtidig er jeg sjeleglad for at vi får igjen stopperne våre neste kamp fordi Cambell HAHAHA se på fyren. Er det mulig.

Barton og Tiote er jo også fantastisk <3<3<3
Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 11. Des. 2010, 21:18 »
Campbell er tidvis helt grusom! Er faktisk en prestasjon i seg selv at vi gjør det såpass bra med han på bana. Han er HELT ute av det!
Ellers - Ranger må faktisk starte neste kamp. Han lager så mye ugang uansett hvem han spiller mot - helt enormt potensiale på gutten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #172 på: 11. Des. 2010, 21:22 »
Campbell er tidvis helt grusom! Er faktisk en prestasjon i seg selv at vi gjør det såpass bra med han på bana. Han er HELT ute av det!
Ellers - Ranger må faktisk starte neste kamp. Han lager så mye ugang uansett hvem han spiller mot - helt enormt potensiale på gutten.
Enig, campbell å taylor er aalt for tunge !
Bør ta av hvertfall 10 kg.. Blir for lite mobile

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 11. Des. 2010, 21:28 »
Syns faktisk Taylor er god i dag, jeg! Meget sterk i duellene, vinner det meste! Relativt close rase mellom han og Willie om plassen ved Colos side til neste kamp!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #174 på: 11. Des. 2010, 21:31 »
Carroll-Ranger kan bli Newcastle sitt svar på PL`s beste spisspar Shearer-Sutton i Blackburn tida. (Sikkert ikkje alle som er enig i det, men Shearer-Sutton var perfekt match)

Så håpar ingen av dei to blir solgt, for dette kan bli bra! :D

Shearer og Ferdinand var ein bedre match enn Shearer og Sutton.

Så over på kampen: Er så glad at Colo og Willi er er tilbake til neste kamp, for Campbell er ein risiko bak der. Eller var det jo storspill av Carroll, Barton, Nolan, Jose, Tiote og Krul. Og Ranger ødelegger jo heila forsvaret til Liverpool når han kommer inn. Men eg vil ikkje se han fra start ennå, mener at han fungere som ein superinnbytter. Er redd for at han går for raskt tom for krefter starter han kampen.

Elsker at vi vinner, e så kjekt å mobbe liverpool-fans :)
Newcastlesupporter siden 1992

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #175 på: 11. Des. 2010, 21:32 »
Syns faktisk Taylor er god i dag, jeg! Meget sterk i duellene, vinner det meste! Relativt close rase mellom han og Willie om plassen ved Colos side til neste kamp!

Dessuten er det lettere å spille sammen med Colo

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #176 på: 11. Des. 2010, 21:34 »
Er vanskelig hvem man skal ha ved siden av Colo. Og hvem av Harper og Krul for den del, bra redning mot Torres, mens ellers er han elendig til å kommunisere med forsvaret.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #177 på: 11. Des. 2010, 21:41 »
Føler meg ikke trygg på Krul. Velger Harper om han er 100 % kampklar igjen.

Foretrekker også Taylor sammen med Colo. Synes ikke Tayls har vært noe dårlig etter comebacket. Har vært mer uheldig. Sol har imidlertid vært en vandrende katastrofe med sin tragiske ballbehandling og rare feil.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #178 på: 11. Des. 2010, 21:43 »
Neste kamps viktigste taktikk må være: IKKE SENTRE TIL CAMPBELL

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 11. Des. 2010, 21:45 »
Litt usikker på Krul vs Harper. Men fornøyd med Taylors spill. Han har slettes ikke gjort seg vekk - og var veldig god i dag syns jeg. Er rett og slett overrasket over hvor usikker Campbell er i det han foretar seg. Rett og slett skummelt innimellom! I dag ble han også lurt på ræv alt for enkelt i forkant av Kuyts mål.