20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 11. Desember, kl.18.30  (Lest 44880 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool 11. Desember, kl.18.30
« Svar #15 på: 06. Des. 2010, 20:53 »
Begynner folk å protestere no, kommer det til å forplante seg utover sesongen og da er det bare å bestille flybiletter til diverse Coca cola byer...

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 06. Des. 2010, 22:26 »
Vi er 10 mann som skal over. Kommer det ikke ny GOD manager inn før den tid, så har vi nok en ganske betent stemmning..... Håper på ett forjævliglurveleven av di som er på kampen hvertfall.... For stemningen sin del hadde det våre løye om Alan var tilbake, men når di skulle ha inn en med mer experience, så blir det forhåpentligvis MON eller Ottmar Hitzfield....

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 06. Des. 2010, 22:27 »
Hvor skal gutta foresten sitte ?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 06. Des. 2010, 22:29 »
Platinum Club for min del!

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 06. Des. 2010, 22:35 »
Skal sitte på paddocken bak den ene benken.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 06. Des. 2010, 23:00 »
Sofaen...

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 06. Des. 2010, 23:04 »
Platinum , er ikke der di gamle gutta med peiling sitter ?......
Heiv oss inn på bak målet i nærheten av bortefansen, der d bleie å ver best trykk ?
Hvor skal folket før kampen ?
Drar over på rundtur kl 13.30 på stadion også....

Dette blir bra !

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 07. Des. 2010, 00:24 »
Vinner NUFC, blir vel Beardsley ansatt umiddelbart....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 07. Des. 2010, 00:30 »
Håper virkelig det blir STORE protester før, under og etter denne kampen.
Jeg tror det holder i massevis å dra frem det gamle banneret "Cockney Mafia OUT!", og synge "We shall overcome" de første fem minuttene av kampen.

For det er det vi må gjøre nå, vi må overkomme dette. Vi må finne en vei å gå videre, og vi må gi spillerne vår fulle og hele støtte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Holmen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #24 på: 08. Des. 2010, 19:54 »
Å få Barton klar til denne kampen blir alfaomega!
Could have been worse, I could have been born a Mackem.

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 08. Des. 2010, 20:51 »
Tror dere det er mange som boikotter kampen på lørdag? Blir min første kamp på SJP, ikke akkurat slik jeg hadde drømt om at det skulle bli...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 08. Des. 2010, 20:57 »
Tror dere det er mange som boikotter kampen på lørdag? Blir min første kamp på SJP, ikke akkurat slik jeg hadde drømt om at det skulle bli...

Jeg tviler på at det er så veldig mange av de som kjøper billett som dropper å dra på match, men tror helt sikkert at det er en god del som har latt være å kjøpe billett til kampen etter at Hughton fikk sparken. Tipper rundt 38-40.000. Litt annerledes stemning enn vanlig, men du kan nok også helt sikkert vente deg at supporterne også vil støtte laget på lørdag. I bunn og grunn så er det spillerne folk kommer for å se når man drar på kamp. Jeg skal selv over. Håper du får en fin tur, og at det blir en fin opplevelse å komme på stadion første gang!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Barton88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #27 på: 09. Des. 2010, 13:08 »
Håper virkelig det blir STORE protester før, under og etter denne kampen.
Jeg tror det holder i massevis å dra frem det gamle banneret "Cockney Mafia OUT!", og synge "We shall overcome" de første fem minuttene av kampen.

For det er det vi må gjøre nå, vi må overkomme dette. Vi må finne en vei å gå videre, og vi må gi spillerne vår fulle og hele støtte.

Amen! Å vise misnøye under kampen vil ikke gange noen. Håper fansen støtter laget kampen ut, så kan det vises misnøyen etter kampen er blåst av. Laget trenger støtten nå!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Des. 2010, 13:14 »

Amen! Å vise misnøye under kampen vil ikke gange noen. Håper fansen støtter laget kampen ut, så kan det vises misnøyen etter kampen er blåst av. Laget trenger støtten nå!
Støttes!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 09. Des. 2010, 13:27 »
Skal også over dammen på denne kampen, og er virkelig spent på stemningen ::) Blir ein spesiell kamp dette på fleire måtar, er feks spent på hvordan spillerne reagerer.
Frustrasjon håper eg blir snudd til noe positivt, og at ikkje noen går av hengslene her  ::)Vi har folk som det koker lett over for utpå der :o.Tror det blir viktigt å støtte laget på lørdag, og eg gleder meg til å være der live ;D