20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 11. Desember, kl.18.30  (Lest 44974 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool 11. Desember, kl.18.30
« Svar #30 på: 09. Des. 2010, 13:29 »
Barton leverte nesten avskjedssøknad sist vi spelte mot Liverpool i serien, så vi får tru at han har lært. Dersom han startar, selvfølgelig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 09. Des. 2010, 13:34 »
Uff, jeg håper fansen holder helvette før og etter de 90 minuttene, men støtter laget under kamp! Det fortjener gutta på banen mer enn noe annet!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #32 på: 09. Des. 2010, 13:40 »
Jeg tror det holder i massevis å dra frem det gamle banneret "Cockney Mafia OUT!", og synge "We shall overcome" de første fem minuttene av kampen.

For det er det vi må gjøre nå, vi må overkomme dette. Vi må finne en vei å gå videre, og vi må gi spillerne vår fulle og hele støtte.
Amen! Å vise misnøye under kampen vil ikke gange noen. Håper fansen støtter laget kampen ut, så kan det vises misnøyen etter kampen er blåst av. Laget trenger støtten nå!
Støttes!
Ja, støtter også denne, selv om jeg uttrykte noe helt annet for noen dager siden. Var bare så enormt frustert like etter Chris fikk fyken. Det må helt klart markeres misnøye mot Ashley, men under kampen er det jævlig viktig å støtte laget skikkelig.

Er nå inne i en periode der jeg bygger meg selv opp igjen, så kanskje i løpet av lørdags ettermiddag jeg faktisk klarer å glede meg litt til kampen. Vi får se! :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #33 på: 09. Des. 2010, 15:39 »
Jeg gleder meg uanz til å gå på kamp igjen, lenge siden sist. Det blir også gøy å delta i protestene før og etter kamp. Jeg har fått nok av denne møkkagjengen, det tror jeg spillerne også har, så det blir nok ett klart tap, men skal vertfall bli gøy og synge ut : We Want Ashley OUT, WE WANT ASHLEY OUT og Sack the board.

Beklager til alle dere som prøver å være positive, jeg klarer det bare ikke. Men stå på dere, det er slike folk som er ekte supportere. Det har blitt slik nå at jeg er på ett stadie der jeg håper ASHLEY fullstendig mislykkes, istede for Nufc suksess. VI MÅ HA NY EIER !!!!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #35 på: 09. Des. 2010, 17:17 »
det er jo bra

Holmen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #36 på: 09. Des. 2010, 17:57 »
Ikke noe nytt angående Barton og Nolan?
Could have been worse, I could have been born a Mackem.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 09. Des. 2010, 19:35 »
Mener å ha lest at de er klare igjen til denne kampen, men husker ikke hvor, og pålitelig den infoen var.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 09. Des. 2010, 19:46 »
De skal begge være klare til denne ja!
Ekstremt spent på hvordan vi blir å fremstå. Også spent på om Pardew kommer til å gjøre noen overraskende endringer i laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 09. Des. 2010, 22:59 »
Håper Nile Ranger imponerer seg inn på laget i løpet av morgendagen. Kan forestille meg at energien hans hadde vært et stressende element for en ikke altfor spillende stopperduo i Kykkelikokos og Skrtel.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 10. Des. 2010, 11:16 »
1. målet kommer til å bli helt avgjørende. Scorer vi først tror jeg vi kommer til å vinne med flere mål. Putter Pool først, vil de legge seg bakpå og kontrollere inn til 1-0 seier. Sitter med samme følelsen som mot Arsenal. Jeg er rimelig sikker på seier med andre ord. Det vil være så  typisk: Alle hater Pardew og Ma spesielt, og responsen kommer selvsagt til å være at Pool blir sendt hjem som slakt.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 10. Des. 2010, 11:18 »
Tviler på at det blir fullsatt akkurat, men man får jo se. Tap blir det nok i hvertfall.
Demotiverte spillere skal ikke være i stand til å slå Liverpool, selv ikke uten Gerrard og Carragher.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 10. Des. 2010, 11:32 »
1. målet kommer til å bli helt avgjørende. Scorer vi først tror jeg vi kommer til å vinne med flere mål. Putter Pool først, vil de legge seg bakpå og kontrollere inn til 1-0 seier. Sitter med samme følelsen som mot Arsenal. Jeg er rimelig sikker på seier med andre ord. Det vil være så  typisk: Alle hater Pardew og Ma spesielt, og responsen kommer selvsagt til å være at Pool blir sendt hjem som slakt.

Føler det samme, jeg tror Pardew vil få en god start i Newcastle. Derfor tror jeg ikke vi rykker ned denne sesongen.. Tror derimot at han vil som alle andre gå inn i en skikkelig dårligere periode før eller siden (innen ett år), og han vil da virkelig få oppleve hat fra supportere. Tipper han er ferdig i Newcastle innen julen 2011.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 10. Des. 2010, 11:45 »
Ikke for og være frekk eller noe, men synes det er ganske sykt hvis enkelte tror at vi kan slå Liverpool på lørdag. Det kommer ikke til å skje. Fansen er i mot manageren, og alt tyder på at spillerne også er det, selvom de er profesjonelle og må gjøre som han sier. Jeg tipper vi får se et likegyldig Newcastle lag på lørdag som kommer til å tape ganske greit.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #44 på: 10. Des. 2010, 12:06 »
Er spent på å se Torres vs Cambell....Kan bli stygt  :-\ Får satse på at Tiote spiser halve Pool til lunch.