20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30  (Lest 51891 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30
« Svar #330 på: 06. Des. 2010, 00:29 »
Guthrie burde hvertfall slanke seg, han har jo trippelhake.

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #331 på: 06. Des. 2010, 01:37 »
Jeg lo bare for de hørtes så morsomt ut ;D. Ikke misforstå meg, ser tydelig at de nevte ikke er i toppform. Og om det skyldes de spiser for mye, så får de slanke seg eller spise mindre.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 06. Des. 2010, 02:10 »
Så mye som de trener bør de ikke legge på seg. Da spiser de grådig mye kalorier i så fall. Med Taylor og Guthrie er det nok en sammenheng med at de har vært ute med skader, da er det lett å fortsette med samme matvanene selv om forbrenningen ikke er den samme.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #333 på: 06. Des. 2010, 08:22 »
Ameobi, Guthrie og Sol har absolutt ingenting i førsteelleveren å gjøre. Hvorfor ikke prøve Kadar, Vuckic samt Løven fra start? Helt tydelig at vi trengte Løven i går. Endelig var det noen der til å ta imot etter duellene Carroll vant. I første omgang vant Carroll duell på duell, men ingen var der ballen falt ned. Ameobi og Carroll klarer rett å slett ikke å samarbeide.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 06. Des. 2010, 08:39 »
Simith har mange kilo for mye. Her er en snutt fra Smiths tider i Leeds:
http://www.youtube.com/watch?v=bsMPcRhXiM8

Smith drasser på 5-10 kg for mye i forhold til den gangen. Det sier seg selv at da vil han ikke prestere på samme nivå. Synd, han var en klasseavslutter i leedsdagene.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #335 på: 06. Des. 2010, 09:32 »
Guthrie var helt katastrofal, gjorde ikke noe bra hele kampen.

Den pasninga til Routledge når han opna forsvaret etter 50-55 min var høg klasse. I tillegg til ein god corner i første omgang. Han gjorde eit par bra ting, men var sjølvsagt elendig. Å single han ut som den klart verste blir feil i mine auge, når alle leverer langt under pari.

Dømmer vi Guthrie utifrå Barton, eller dømmer vi han utifrå det dei resterande ti presterer?

-
Krul - 4

Simpson - 5
Taylor - 4
Campbell - 3,5
Enrique - 5

Routledge - 5,5
Tiote - 4,9
Guthrie - 3,7
Jonas - 4,5 (Får 95% av poenga for 2. omg)

Carroll - 4,7
Ameobi - 3,5

-
Skremmande dårleg.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 06. Des. 2010, 09:40 »
Er det noe rart at dette er skremmende dårlig? Vi manglet 5 førstelagsspillere og Shola var halvskada! Hvilket som helst lag spiller dårligere da. Verste av alt er at vi kunne ha tatt alle tre poenga i 2. omgang helt til Guthrie klura det til.

Bremstern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #337 på: 06. Des. 2010, 10:56 »
Guthrie var helt katastrofal, gjorde ikke noe bra hele kampen.

Den pasninga til Routledge når han opna forsvaret etter 50-55 min var høg klasse. I tillegg til ein god corner i første omgang. Han gjorde eit par bra ting, men var sjølvsagt elendig. Å single han ut som den klart verste blir feil i mine auge, når alle leverer langt under pari.

Dømmer vi Guthrie utifrå Barton, eller dømmer vi han utifrå det dei resterande ti presterer?

-
Krul - 4

Simpson - 5
Taylor - 4
Campbell - 3,5
Enrique - 5

Routledge - 5,5
Tiote - 4,9
Guthrie - 3,7
Jonas - 4,5 (Får 95% av poenga for 2. omg)

Carroll - 4,7
Ameobi - 3,5

-
Skremmande dårleg.
Jeg synte Campbell var den eneste som spilte til godkjent karakter.. Ikke enig i poenggivingen her.. Guthrie var en skandale og se på, og han burde vært byttet ut lenge før han ødela kampen for oss.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #338 på: 06. Des. 2010, 11:07 »
Syns det blir litt feil å skylde på en enkelt spiller når hele laget presterte dårlig, ok guthrie fucka det til med skaden sin og på føgende mål men første omgang var jo helt ræva av samtlige spillere. Andre omgang var bedre og vi hadde uflaks som ikke klarte å putte utligningsmål.

Bremstern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #339 på: 06. Des. 2010, 11:12 »
Enig der.. Men vi må stille oss spørsmålet uflaks eller udyktighet???? Jeg synes også det så ut som laget hadde tatt juleferie til tider. Totalt uinteressert og umotivert... Men de kom seg litt i 2.omg.. Forventer mye mer innsats neste helg mot loserpool

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 06. Des. 2010, 11:18 »
Skal huske på at dette var et lag vi havna 11 poeng fremfor forrige sesong, og som ikke har brukt grusomt mye penger på spillere, selv om de har vært geniale på markedet. Så ja, det er ikke godkjent samma faen - for vi spilte med flust av kvalitet nok til å spille bedre enn det vi gjorde.

Vi har også tidligere i sesongen tapt for endel av de svakere lagene i ligaen, og ikke kunne skyldt på at Colo, Joey, Nolan er ute med skade. Jeg velger å tro at dette kommer like mye av innstillinga og motivasjonen - for vi ble regelrett kjempet ut av matchen i går, og først etter at vi havna under begynte vi tenke på å spille fotball. Da var vi både uheldige og udyktige som ikke scora. Jeg mener vi hadde et mer enn godt nok lag for å vinne i går også - akkurat som mot Wigan, akkurat som mot Stoke og akkurat som mot Blackpool. Er vi ikke mentalt tilstede hjelper det ikke.
« Siste redigering: 06. Des. 2010, 11:24 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #341 på: 06. Des. 2010, 11:26 »
Dei trilla tidvis ball i hatt med oss i våre to møter i fjor også, spesielt det etter nyttår. Kanskje er det rett og slett eit lag vi passar jævla dårleg mot under Di Matteo? Dei framstår som jævla ballsikre, og i går lot vi dei spele oss inn i vår eigen målgård. Neste gong håpar eg vi trykkar skikkeleg på, og kvelar dei før vi blir kvelt sjølv.

Vanskeleg å ligge bakpå og satse på kontringar når vi stiller med såpass få kontraspelarar. Blir litt for lett å nøytralisere Routledge når han er det einaste reelle kontringsvåpenet vårt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 06. Des. 2010, 11:30 »
Har sett bedre innstilling og fightervilje enn gårsdagen ja. Dessuten vil jeg også gi Hughton litt kritikk. Han hadde tydelig valgt feil system foran gårsdagens kamp, vi ble liggende for lavt og vi ble overkjørt sentralt på midten. Ting endret seg i pausen, men han burde helt klart gjort grep iløpet av første omgang for å flytte laget opp i banen. Dessuten startet han nok en gang med en småhaltende Shola. Vi ble rundspilt to ganger forrige sesong på The Hawthorns, og de er tydelig et lag vi sliter med.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 06. Des. 2010, 11:30 »
Vi må huske på at denne midtbanen trilte hatt med Arsenal og Everton. Som analysen i forkant av kampen viste er WBA meget aggressive i midtbanepresset sitt. De gir lite rom til motstanderen. Dermed var vi helt avhengig av en midtbanespiller i bevegelighet, i stand til å skaffe seg rom, skjære gjennom motstanderledd og få i gang kantene. Dessverre var Guthrie ingen av delene. Måten målene kom på var irriterende selvsagt. Jonas har vært meget svak de siste kampene. Men når vi i realiteten stiller med 6 førstelaget ute, sier det seg selv at vi spiller mye dårligere enn tidligere? Hadde vi fjernet 6 spillere fra førstelaget til WBA og vi hadde hatt toppet lag, tror dere virkelig ikke at vi hadde kjørt over dem da? Det er jeg rimelig sikker på..

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #344 på: 06. Des. 2010, 11:33 »
Enig med deg der. Virket som gutta hadde gitt opp før kampen på en måte. Tror vi må glemme det kjipe i denne kampen og det er mye, ta med det positive og det er vel bare målet til løven. Og gjøre seg klar til lørdagens kamp mot pool.