20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30  (Lest 51666 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30
« Svar #315 på: 05. Des. 2010, 20:10 »
Stiller meg også bak den oppsummeringen Joakim!

Jævlig irriterende å se så "giddalause" spillere som vi gjorde idag!! Det til tross for at både Enrique og Ameobi nylig har vært ute i media, hvor de har snakket om at de må skjerpe seg mot "svake" lag. Da legger de selv lista høyt, og derfor blir skuffelsen enda større! Iallefall for min del.
Blir rett og slett dårlig av å tenke på hvor mange poeng vi har mistet mot lag som Stoke, Blackpool, WBA, Blackburn etc.

Håper det blir fullt kjør mot Liverpool i neste kamp! Noen som vet om Barton og Nolan rekker den? Vi trenger dem!

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #316 på: 05. Des. 2010, 21:45 »
Haha, jeg däua når Smith kom in for Guthrie :-[ Tok det engang ett minutt för han fikk gult?

Så sjukt synd at vi mistet Ben Arfa så tidlig, artilleriet trenger bedre stötte. Vi behöver en magic man.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 05. Des. 2010, 21:52 »
Må ha vært ny pers for Smith. Gult kort etter 30 sekunder. Lo ganske godt da. Høydepunktet i en ellers forferdelig trist kamp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Alekss

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #318 på: 05. Des. 2010, 21:56 »
Møkkakamp fra start til mål. 1. omgang var ekstrem, litt bedre i andre omgang frem til Super Guthrie viser seg frem, etter dette har vi ingen ting.
Bare å glemme dette for gutta, og begynne å nyte litt det i å spille i premier league. Skammelig og se hvor lite motivert enkelte av gutta er for å blø for drakta.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 05. Des. 2010, 21:57 »
Smith sin takling var faktisk høydepunktet for meg også, trist men sant. Var jo en herlig takling da, hvis han hadde vært i nærheten av ballen.

Simmi

• Gjest
« Svar #320 på: 05. Des. 2010, 22:01 »
Håper virkelig Ben Arfa kommer tilbake inne Januar. Han i en OM rolle, bak Carroll hadde vært noe. Vi har for dårlige spisser til at vi kan spille 4-4-2. I blant er Ameobi god, og i blant hadde til og med spissen på Gateshead vært mye bedre. Trodde at Ameobi var over ustabiliteten, men det var han ikke. Har gått 4-5 ganske dårlige kamper nå.. Og hvis han er skada som alle sier, hvorfor i helsike spiller han da???

Det som er verst med kampen i dag var moralen. Alle har skrytt av den, men når humørsprederne Barton og Nolan er borte, er den på bånn. Jeg har en teori på at Nolan spiller fast fordi han har et så sykt vinnerinstinkt, og at han derfor klarer å oppildne gutta. At han scorer mål er bonus  ;)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 05. Des. 2010, 22:09 »
Krul 4

Enrique 6
Taylor 6
Sol 4
Simpson 5

Rouledge 6
Guthrie 3
Tiote 5
Jonas 4/5

Carroll 5
Shola 3

Fryktlig begredelig. Tørr nesten å påstå at vi taper grunnet Guthrie sentralt... Hjelper ingenting å ha god pasningsfot på dette nivået når alt man foretar seg går for lang tid. Har ikke det som kreves. Punktum.

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #322 på: 05. Des. 2010, 22:12 »
Guthrie 1

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 05. Des. 2010, 22:46 »
Smith sin takling var faktisk høydepunktet for meg også, trist men sant. Var jo en herlig takling da, hvis han hadde vært i nærheten av ballen.

Hehe - det var tragikomisk :P
Men samtidig en professional foul som var grei å gjøre i den situasjonen der!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #324 på: 05. Des. 2010, 22:50 »
I blant er Ameobi god, og i blant hadde til og med spissen på Gateshead vært mye bedre. Trodde at Ameobi var over ustabiliteten, men det var han ikke. Har gått 4-5 ganske dårlige kamper nå.. Og hvis han er skada som alle sier, hvorfor i helsike spiller han da???

Godt poeng. Han spiller jo begredelig og blir bytta ut til pause i nesten hver kamp. Hvorfor i alle dager starter han da i det hele tatt?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 05. Des. 2010, 22:59 »
Tørr CH og vise mistillit til Shola? Hvis vi ikke får ny spiss i januar må han stole på de spissene vi har, og shola blir rangert som nr.2.    Han bør ikke starte neste kamp mot liverpool. Tror majoriteten av fansen vil ha Ranger fra start.

En ting som blir diskutert på newcaslte online forum nå er hvor godt eller dårlig trente spillerne er..
Cambell, Taylor, Nolan og Smith spiser alt for mye. Kondisjonen til Guthrie kan vell også diskuteres. Han har langt fra den største motoren i laget (noe han burde ha for kompensere manglende ferdigheter og fysikk).

Vi har en smal stall, med mange utrente. Har dette en spilt en rolle i de kampene vi har tapt, og vil det spille en rolle i kampene fremover? Og hvorfor har vi spillere som tjener millioner og er så utrente?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #326 på: 05. Des. 2010, 23:05 »
Gleder meg til Barton og Nolan er tilbake! Men hvorfor må vi hele tiden sverge til denne 4-4-2/4-4-1-1 taktikken? ville helst sett at vi spillte 4-3-3 idag siden det kommer sjeldent gode innlegg med Routledge og Jonas på banen. 4-4-2 har fungert greit når vi ikke har skader, men vis vi får en lignende situasjon en annen gang vil jeg se noe i denne duren:

Løven - Carroll - Ranger/Ameobi/Rout

Jonas - Tiote - Guthrie

----Samme forsvaret----
             Krul

Eller så mener jeg også at vi burde gi Vuckic sjangsen snart, men nå er jo ikke jeg den som ser Vuckic på trening hver dag.

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #327 på: 05. Des. 2010, 23:14 »
Cambell, Taylor, Nolan og Smith spiser alt for mye.
haha

Selfølgelig kan kondisjonen til noen av spillerne diskuteres. De aller fleste bør være godt nok trente og håper Mr. Hughton har kontroll. Jeg mener at innsats betyr like mye og det bør i tilegg diskuteres om innsatsen til flere av spillerne er god nok. Det synes jeg vertfall at den ikke er!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 05. Des. 2010, 23:37 »
Cambell, Taylor, Nolan og Smith spiser alt for mye.
haha

Selfølgelig kan kondisjonen til noen av spillerne diskuteres. De aller fleste bør være godt nok trente og håper Mr. Hughton har kontroll. Jeg mener at innsats betyr like mye og det bør i tilegg diskuteres om innsatsen til flere av spillerne er god nok. Det synes jeg vertfall at den ikke er!

Du ler ja. Jeg synes det er tydelig at de nevnte kunne gått ned 4-5 kg. Tror det ville økt uutholenheten et par hakk. Det er mulig at smith ikke har for like dødvekt som de andre, men han virker tyngre en i leeds og manu dagene.
« Siste redigering: 05. Des. 2010, 23:40 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 06. Des. 2010, 00:26 »
Vet ikke om Smith har no særlig med "overvekt", men at hvertfall Taylor, Campbell og Nolan kunne tatt av noen kilo er dessverre ganske synlig.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM