20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30  (Lest 51715 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30
« Svar #255 på: 05. Des. 2010, 16:21 »
Flaut. bare flaut. Kor er spillerane våre?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #256 på: 05. Des. 2010, 16:22 »
Taper mot eit langt betre lag. Rett og slett for mange spelarar som ikkje held mål, på topp er det veldig tynt, og på midtbana. Guthrie, Løvenkrands, Steven Taylor, Nile Ranger, Smith, Sol Campbell, Routledge, alle  CCC-kvalitet. Urovekkande at vi ikkje henter inn spelarar i januar, urovekkande.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 05. Des. 2010, 16:23 »
Helt natta for Sol Campbell og Steven Taylor?? Faen asså! Vi fremstår faen meg som et latterlig lag i dag. Udisiplinert, evneveike og late. Fy faen for en møkkakamp. Nå må vi begynne å heve oss. De to siste bortekampene har vært katastrofalt dårlig!

Hva er det krul gjør? må jo kaste seg inn i beina der!! svakt!!

Men helt håpløst forsvarspill i forkant. Dette var jævlig.

Krul kan ikke gjøre noe der. Dessuten, risikere å få rødt kort i den situasjonen der? Lurt sagt..herre.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 05. Des. 2010, 16:23 »
Er vuckic skada? Ville heller ha spilt med han enn med Smith og Gutrie
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Simmi

• Gjest
« Svar #259 på: 05. Des. 2010, 16:24 »
JAAAAAAAAAAAAAA! Å SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DIGGG!!!! DETTE REDDA SØNDAGEN!!

Fresten:
Er mye å sette fingeren på..
for det første så er det altfor mange spillere som ikke burde vært i klubben..
spillere som guthrie..routledge.smith..perh..taylor kan bare gå om han ikke signerer ny kontrakt..en rooney 2 som bare skal ha mere og mere penger..løva..ameobi..og det er nok flere spillere som bare kan gå..
problemet er at JÆVLA MA ikke vil bruke penger på klubben..og vi kommer te å slite veldig fremover.
vi vinner ikke hjemme kamper.og mest a alt..vi taper mot lag vi burde ta poeng mot..
om ikke vi forsterker ganske kraftig i januar så er jeg redd vi rykker rett ned igjen.
se på tabellen og se åssen den kan se ut etter neste kamp hjemme mot liverpool..

sett alle kampene te newcastle iår og er veldig veldig lite imponert..
greit vi har vunnet mot arsenal borte..men egentlig burde tapt..vant mot sunderland og villa imponerende men neste kamp igjen helt på trynet og når vi hadde det "lette" programmet og kunne holdt oss der oppe rundt 4-5 plass så spiller vi uavgjort mot fulham og taper mot blackburn  HJEMME....
og istedenfor å være der oppe så er vi noen poeng unna nedrykk plass..og innen januar så er vi kansje der el hvertfall max 1-3 poeng over streken..

mange sier jeg er pessemist og masse greier..
men fulgt newcastle siden 92.sikkert lenger enn 90 prosent a dere her inne.
og det har ikke blitt noe bedre på MANGE MANGE ÅR..hele 2000 tallet har vært en nedtur me unntak a beg..

og se på alle di andre lagene som er rundt oss og se oppover tabellen..
di er villige te å bruke penger.mens vi sparer inn og sparer inn og skal ta det på langsikt..
rykker vi ned så har vi reserve laget igjen og caroll som er vår viktigste spiller komer te å forsvinne ganske så fort..(kansje til og med i januar om MA får ett bra bud..)
og ligger det ikke målsetninger i lufta så er det ingen som gidder komme el bli i klubben..

Blir MA i klubben mye lenger så er jeg redd klubben kommer te å gå te helvete..

Manageren CH synes jeg ikke burde være manageren te newcastle..
taktisk så suger han..og synes ikke han har gjort noe bedre jobb enn noen a di andre som har vært der.

Hater at det går te helvete med klubben men er bare noen få forandringer som skal til så kan det snu..

tape 3-0 mot west brom..5-1 mot bolton sist..vinner ikke borte heller lenger..

lukter nedrykk lang lang vei...

selg kluben te asia...gjør som di store lagene...ja kjøpelagene..
ellers går det bare en vei...NED

Haha, ok

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 05. Des. 2010, 16:25 »
Helt natta for Sol Campbell og Steven Taylor?? Faen asså! Vi fremstår faen meg som et latterlig lag i dag. Udisiplinert, evneveike og late. Fy faen for en møkkakamp. Nå må vi begynne å heve oss. De to siste bortekampene har vært katastrofalt dårlig!

Krul kan ikke gjøre noe der. Dessuten, risikere å få rødt kort i den situasjonen der? Lurt sagt..herre.

Fordelen med å være keeper er vell at du kan kaste deg inn med hendene? slik jeg så det var det 50/50 duell, og krul kunne kommet først på den ballen. herre.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #261 på: 05. Des. 2010, 16:26 »
Krul ser mer og mer ut som en keeper som aldri kommer til å bli god nok. For et rotehode han er. Håper Harper er frisk snart eller Forster hentes tilbake. Orker ikke mer av dette møkket. Nå sier jeg ikke at det er Krul sin feil at vi taper men er så mye som er irriterende i denne kampen, jeg bare tok for meg en ting.
Ba Ba Ba!!!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 05. Des. 2010, 16:27 »
Helræva kamp. Det er pinlig å se Newcastle spille på den her måten. Guthrie Er utrolig ræva. Han er helt utrolig ræva. Han burde ikke få spille mer for oss på lang tid. Fy faen så elendig! Men id ag var han ikke den eneste som var ræva. Synes Tiote var best i dag, men vil heller ikke gi han godkjent.

Men ser man på det positive fikk Løven et mål. Det kan jo være AKKURAT det han trenger for å komme i gang. Vil faktisk se Løven fra start i neste kamp.
Nei.

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #263 på: 05. Des. 2010, 16:28 »
Jonas og enrique er ikke verdt skoa de går i.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 05. Des. 2010, 16:28 »
Krul ser mer og mer ut som en keeper som aldri kommer til å bli god nok. For et rotehode han er. Håper Harper er frisk snart eller Forster hentes tilbake. Orker ikke mer av dette møkket. Nå sier jeg ikke at det er Krul sin feil at vi taper men er så mye som er irriterende i denne kampen, jeg bare tok for meg en ting.

Newcastle må kjøpe Foster i vinter!! Men det skjer ikke. :(
« Siste redigering: 05. Des. 2010, 21:17 av thomashaer »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 05. Des. 2010, 16:30 »
Guthrie var helt sjokkerende i dag - grusomt å se på. Sentral midtbane var genrelt særdeles svak i dag. Sol Campbell var grusomt svak i dag også. Igrunn best å glemme denne matchen.
MOTM Wayne Routledge.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 05. Des. 2010, 16:30 »

Fordelen med å være keeper er vell at du kan kaste deg inn med hendene? slik jeg så det var det 50/50 duell, og krul kunne kommet først på den ballen. herre.

Så du mener han burde selge seg i den duellen?? WBA spillern er jo først på ball. Er en ganske grei keeperregel at man skal stå på beina lengst mulig. I denne duellen ville det vært en gambling å kaste seg inn. Skaff deg spilleforståelse, og gidd ikke å uttale deg når du overhodet ikke har peiling på keepere.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #267 på: 05. Des. 2010, 16:30 »
Tror nok han tenkte på vår egen Forster, utlånt til Celtic
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #268 på: 05. Des. 2010, 16:30 »

Newcastle må kjøpe Foster i vinter ja!!
Forster
Ba Ba Ba!!!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 05. Des. 2010, 16:32 »

Newcastle må kjøpe Foster i vinter ja!!

Haha...vi blir rundspilt også begynner folk å skylde på keepern?? Er det mulig.....

Problene våre er på midten i dag, og de er direkte skyld i de to første måla. Mål nummer tre så står stopperne ubegripelig høyt i banen, mens Jose Enrique ligger 10 meter innenfor.