20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30  (Lest 51659 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30
« Svar #30 på: 01. Des. 2010, 14:53 »
Allardyce sa i pausa på Sunderland-kampen at Nolan aldri har vore meir enn brukbar utanfor boksen, men at han, som vi alle veit, er til tider fantastisk inne i boksen. Når han blir klar igjen, og med mindre den som evt spelar saman med Andy i helga leverer heilt fantastisk, synest eg Nolan/Big Andy på topp hadde vore spennande.

Kjemien mellom dei er god, og begge har målteft.

Og så blir det sjølvsagt viktig det inspektøren seier; å få vingane til å levere så bra at vi får utnytta duellkrafta vår inne i boksen. Med Jonas Olsson ute manglar WBA sin beste midstoppar, og så får vi håpe at vårt spisspar klarar å temme Scharner.

Forresten: På framsida står kampen oppført til "lørdag 4. desember". Det kan kanskje rettast opp.
« Siste redigering: 01. Des. 2010, 15:01 av Hans J »

Peter

• Gjest
« Svar #31 på: 01. Des. 2010, 15:42 »
Hvordan kan folk si at Nolan er på sine eldre dager? Han er bare 28 og i sin beste alder. Synes ikke man kan kalle noen gammel før de er rundt 30-32.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #32 på: 01. Des. 2010, 15:56 »
Forresten: På framsida står kampen oppført til "lørdag 4. desember". Det kan kanskje rettast opp.

Visst pokker. Min feil!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #33 på: 01. Des. 2010, 17:49 »
Flere som synes Hughton har en tendens til å vente lenge med å gjøre Ranger-bytte i kampene? Di siste kampene Ameobi har spilt har vært svake, derfor synes jeg Ranger kunne kommet inn mye tidligere enn 75 min. Han kunne kommet rett etter pause. Ranger har vist seg farlig i omtrent alle kamper han har kommet inn i :)

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #34 på: 01. Des. 2010, 18:26 »
E der ingen her inne så har sett de siste kampane? Ameobi e jo ein katastrofe

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 01. Des. 2010, 18:57 »

Har har vært småskadet siden kampen mot Arsenal, hvilket skal forklare hans prestasjoner i de siste kampene.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 01. Des. 2010, 19:21 »

Har har vært småskadet siden kampen mot Arsenal, hvilket skal forklare hans prestasjoner i de siste kampene.
Da er det jo en skandaløs lagledelse! Ameobi er i utgangspunktet langt i fra god nok, og hvis han spiller med en skade i tillegg, så er det jo bare fryktelig! Må si jeg er sjokkert hvis dette faktisk er tilfelle.

Simmi

• Gjest
« Svar #37 på: 01. Des. 2010, 19:48 »

Da er det jo en skandaløs lagledelse! Ameobi er i utgangspunktet langt i fra god nok, og hvis han spiller med en skade i tillegg, så er det jo bare fryktelig! Må si jeg er sjokkert hvis dette faktisk er tilfelle.
Langt i fra god nok? Det får være din mening.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 01. Des. 2010, 19:56 »
Ja, du ser vel at det er min mening? Skal Newcastle noen gang komme seg videre som klubb må spillere som Ameobi bort.

Det er vel ikke uten grunn at klubber gang på gang har vist interesse for han, for så å trekke seg fra hele dealen? Shola har ikke PL-nivået. Han er en CCC-spiller.

Simmi

• Gjest
« Svar #39 på: 01. Des. 2010, 20:15 »
Hvis du ikke skjønte det (noe jeg virkelig håper at du gjorde) så mente jeg at det får være din mening, men at jeg er sterkt uenig i det fordi:

Som du sier har klubber vært interessert i han, og det må da være en grunn til det? Å Ja, jeg vet at Shola er ekstremt varierende, og kan være forferdelig, men han er mindre varierende i år. Og når han er god, er han god nok for Premier League.
Og hva er egentlig godt PL-nivå? Jeg har sett mange spillere opp gjennom årene, i Premier League, som er dårligere enn det Ameobi er nå. Er ikke de gode nok for Premier League heller da? Hele tiden sier vi at han og han ikke er gode nok for Premier League, men hvorfor i svarte spiller de i Premier League da?

Ja Newcastle må kvitte seg med Ameobi og co hvis vi skal komme topp fem i Premier League. Men så gode er vi ikke, så mange penger har vi ikke, og derfor får vi gjøre alt vi kan med det vi har.

CCC burde vært utvidet. Det er jo så mange spillere som burde spilt der!

« Siste redigering: 01. Des. 2010, 20:18 av Simmi »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 01. Des. 2010, 20:24 »
Som du sier har klubber vært interessert i han, og det må da være en grunn til det?
Ja og hvilke klubber er det som har vært interessert a? Ikke akkurat topplaga, for å si det sånn.

Å Ja, jeg vet at Shola er ekstremt varierende, og kan være forferdelig, men han er mindre varierende i år. Og når han er god, er han god nok for Premier League.
Mindre varierende i år? Han har hatt 3-4 gode kamper, ellers har han vært på sitt gode gamle møkkanivå.

Og hva er egentlig godt PL-nivå? Jeg har sett mange spillere opp gjennom årene, i Premier League, som er dårligere enn det Ameobi er nå. Er ikke de gode nok for Premier League heller da? Hele tiden sier vi at han og han ikke er gode nok for Premier League, men hvorfor i svarte spiller de i Premier League da?
Hehe, dagens. Så alle som spiller i PL i dag er gode nok bare fordi de er i PL? Ameobi hadde vært borte fra Newcastle for lengst hvis det faktisk hadde vært noen som vil ha han. Det er en grunn til at han fortsatt er hos oss. Og den grunnen er ikke fordi at han er jævla god. At vi ga han en ny kontrakt i fjor(?) er for meg uforståelig.

Og spissrekka til Newcastle er vel kanskje noe av det dårligste PL noen gang har sett. Skulle Carroll bli skada nå, hadde vi vært så rævkjørt at vi ikke skjønner det selv engang.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 01. Des. 2010, 20:28 »
Litt offtopic, men for dere som lurte så er Enrique tatt ut på Verdenslaget til Fifa denne uken ;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 01. Des. 2010, 20:30 »
Litt offtopic, men for dere som lurte så er Enrique tatt ut på Verdenslaget til Fifa denne uken ;)
Såpass? ;D Link?

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 01. Des. 2010, 20:33 »
Ultimate team fifa 11 ;)

Andre som var på laget : berbatov, puyol, xavi, soaldado, hugo almeida og div andre ;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Simmi

• Gjest
« Svar #44 på: 01. Des. 2010, 20:42 »
Som du sier har klubber vært interessert i han, og det må da være en grunn til det?
Ja og hvilke klubber er det som har vært interessert a? Ikke akkurat topplaga, for å si det sånn.

Å Ja, jeg vet at Shola er ekstremt varierende, og kan være forferdelig, men han er mindre varierende i år. Og når han er god, er han god nok for Premier League.
Mindre varierende i år? Han har hatt 3-4 gode kamper, ellers har han vært på sitt gode gamle møkkanivå.

Hehe, dagens. Så alle som spiller i PL i dag er gode nok bare fordi de er i PL? Ameobi hadde vært borte fra Newcastle for lengst hvis det faktisk hadde vært noen som vil ha han. Det er en grunn til at han fortsatt er hos oss. Og den grunnen er ikke fordi at han er jævla god. At vi ga han en ny kontrakt i fjor(?) er for meg uforståelig.

Og spissrekka til Newcastle er vel kanskje noe av det dårligste PL noen gang har sett. Skulle Carroll bli skada nå, hadde vi vært så rævkjørt at vi ikke skjønner det selv engang.
Nei, ingen store klubber har vært interessert i han, men jeg mener å huske at Blackburn og Fulham var interessert i ham for noen år siden. Og de ligger på vårt nivå.

Etter det jeg har fått med meg, så er meningen blant folket her at Shola spiller bedre enn på mange år. Folk vil jo faktisk starte med han. Han er mye bedre nå enn det han var for to-tre år siden. Det må jo du også være enig i.

Jeg er glad for at han fikk kontrakt jeg. Han scoret masse i CCC, og etter min mening har han fortsatt å prestere i Premier League.

Ja, de fleste spillerne som spiller i PL er gode nok for PL. Det er jo klart at noen er for dårlige, som fortidens Ameobi, men de fleste ligger på PL-nivå. Hvis ikke hadde ikke de spilt i Premier League, men i CCC. Bare spillere fra topp ti lag er gode nok for Premier League, virker det som.