20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30  (Lest 51623 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30
« Svar #15 på: 30. Nov. 2010, 10:11 »
Ranger er en fin spiller å sette innpå mot slutten av kampene. Det han har vist i noen av gangene når han har kommet inn synes jeg er veldig bra. Han tar tak i kampen og har i noen av kampene klart å endre kampbildet. Det er mulig at han fortjener å starte, men han er også et bra kort å ha på benken.

Det er så enkelt og greit som at Xisco heller ikke spiller denne kampen, Inspector.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 30. Nov. 2010, 11:56 »
En kamp som egentlig skulle vært en av sesongens letteste, kan vise seg å bli noe helt annet, og ikke minst SÆRDELES viktig... Etter denne er det nemlig Liverpool, Birmingham, Manchester City og Tottenham, noe som langt ifra stinker poeng.

ESSENSIELT at vi klarer 3 i denne, og muligens mot B'Ham, så kan vi stjele ett eller to mot de andre...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 30. Nov. 2010, 12:17 »
Sånn som denne sesongen har sett ut vil det ikke forundre meg nevneverdig om vi går på et stort tap her og mot B'ham, og smadrer Liverpool, Tottenham og ManCity.  :P

Håper og tror på 3 poeng i denne uansett da, med samme lag som sist foruten Barton inn i stedet for Guthrie. Hvis ikke Ameobi spiller vil jeg se Ranger fra start så kan heller Best få prøve seg fra benken.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 30. Nov. 2010, 12:34 »
Veldig viktig med 3 poeng i denne kampen. Dette er etter min mening en 6 poengskamp

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 30. Nov. 2010, 20:09 »
Sånn som denne sesongen har sett ut vil det ikke forundre meg nevneverdig om vi går på et stort tap her og mot B'ham, og smadrer Liverpool, Tottenham og ManCity.  :P

Håper og tror på 3 poeng i denne uansett da, med samme lag som sist foruten Barton inn i stedet for Guthrie. Hvis ikke Ameobi spiller vil jeg se Ranger fra start så kan heller Best få prøve seg fra benken.
haha tenkte det samme:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Simmi

• Gjest
« Svar #20 på: 30. Nov. 2010, 21:10 »
Selv om folk her inne vil se Xisco (inkludert meg) så tror jeg det bare er å glemme. Hughton har null tillit til han, og jeg tipper at Ameobi starter denne kampen og.
Jeg vil at Ranger starter fordi han jobber rævva av seg, og han skaper farligheter. Det gjør ikke en halvskadet Ameobi.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 30. Nov. 2010, 21:22 »
Spelar WBA liga-cup i måro?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 30. Nov. 2010, 21:26 »
Jepp, borte mot Ipswich.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 30. Nov. 2010, 21:34 »
NUFC står uten seier på 4 siste kamper, så denne kampen blir særdeles viktig. Vinner vi ikke denne synker NUFC nesten til bunns på formtabellen, og langt tøffere motstandere ventes i de nærmeste kampene.
WBA på sin side står kun med 1 seier og 1 uavgjort på siste 6 kamper. Nå vant de sin seneste kamp mot Everton så det kan være at det igjen er begynnelsen på en liten opptur for dem.
Vi må tilbake til sesongen 1984/85 for å finne sist vi tapte på The Hawthorns i seriesammenheng. I mellomtiden har det blitt 5 uavgjorte kamper og 3 seire. I bunn og grunn en bane vi har trivdes å spille på opp igjennom årene.

NUFC er kun 5 poeng over nedrykk, det samme er WBA. Det forspranget kan ha blitt mindre når WBA - NUFC sparkes igang på søndag. Poeng blir viktig i denne.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 01. Des. 2010, 12:02 »
Ranger har fått mange innhopp til nå, og han gjør sine saker bra, men jeg syns likevel ikke han er klar for å starte. Syns det har fungert greit å gi han spilletid på slutten av kampene.

Og er jo ikke som han har imponert noe jævlig heller. Han har spilt helt greit når han har fått sjansen.

Når det gjelder kampen så syns jeg vi var ganske heldige i fjor mot WBA, og de er i god form. Dette blir uansett jevnt tror jeg, men håper vi får en god start og scorer først så kan det bli bra.

Mitt tips: 2-2

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 01. Des. 2010, 12:34 »
Dersom Shola fortsatt ikke er 100% vil jeg vel påstå at Ranger kan være et vel så bra alternativ. Greit at han ikke lykkes i alt han gjør, men han spiller med en voldsom innsats og entusiamse - og skaper ofte farligheter på det. I tillegg viser han hele tiden klare prov på et stort potensiale også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 01. Des. 2010, 13:12 »
Når det gjelder kampen så syns jeg vi var ganske heldige i fjor mot WBA, og de er i god form.

1-1-4 på dei seks siste, som Frode skriv, er vel ikkje akkurat fantastisk form. No var også kampen mot Everton sist langt jamnare enn det resultatet indikerer, sjølv om WBA skal ha stor kred likevel.

Tippar det blir 1-2 til oss.
Brunt - Routledge, S.Taylor.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 01. Des. 2010, 13:37 »
Nolan er ute:

http://www.nufc.co.uk/articles/20101128/ankle-injury-for-nolan_2281670_2232655

Kan dette vise seg å være en liten "blessing in disguise"?

Jeg føler Nolan noen ganger er et lite problembarn i lagoppstillingen. Vi trenger målteften hans på banen, samtidig er det ingen tvil om at både Barton og Tioté er bedre midtbanespillere. Syns ofte Nolan blir litt for anonym på banen, men så igjen: han dukker plutselig opp og scorer ett mål, og det teller jo litt det også.
Er det bare meg som har denne oppfatningen?

Gleder meg til å se Barton tilbake på banen, håper bare ikke han er helt ute av form etter å ha vært borte såpass lenge.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 01. Des. 2010, 14:40 »
Nolan er ute:

http://www.nufc.co.uk/articles/20101128/ankle-injury-for-nolan_2281670_2232655

Kan dette vise seg å være en liten "blessing in disguise"?

Jeg føler Nolan noen ganger er et lite problembarn i lagoppstillingen. Vi trenger målteften hans på banen, samtidig er det ingen tvil om at både Barton og Tioté er bedre midtbanespillere. Syns ofte Nolan blir litt for anonym på banen, men så igjen: han dukker plutselig opp og scorer ett mål, og det teller jo litt det også.
Er det bare meg som har denne oppfatningen?

Gleder meg til å se Barton tilbake på banen, håper bare ikke han er helt ute av form etter å ha vært borte såpass lenge.

Jeg er litt uenig med deg. Nolan scorer som du sier mye mål, og er en av de mest målfarlige midtbanespillerne i PL. Er vel bare Cahill som har flere. Med Nolan på bana får man også en vanvittig innsats, duellstyrke over hele banen og ikke minst så er lederegenskapene hans gode.

Jeg er også spent på Barton/Tiote sentralt, som jeg regner med vi får se mot WBA. Det er liten tvil om at Nolan sin målfarlighet savnes på midten, men Barton er en bedre tilrettelegger, så det kan slå begge veier. Når Barton spiller på kanten mister vi litt av pasningsspillet gjennom midten, så det er mange muligheter i dette laget basert på hvordan Hughton velger å komponere.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 01. Des. 2010, 14:45 »
Det kommer vel ikke som noen overraskelse at jeg er enig med deg Chickenman. Vi trenger hans målteft ja. Men Nolan har mistet mye på sine eldre dager. I Bolton hadde han også drivet. Det er først og fremst den biten han mangler nå. Dessverre er han for lite medhjelpelig i oppbygningen av spillet. Alt legges over til vinger og spisser helt frem til motstanderens 16 meter. Problemet er at Nolan som midtbanespiller beveger seg for lite. Han fordeler lite ballen i tillegg til at han er for lite flink til møte for å sette opp en-to med sine vinger. Dermed er våre vinger ofte overlatt til enten å druble selv eller å bruke overlapp. Innen for 16m er Nolan derimot helt genial. Nolans plass på laget lar seg rettferdiggjøres i større grad hvis vi får tak i vinger som evner å legge inn titt og ofte uten særlig hjelp fra den sentrale midtbanen. Det har vist seg også denne sesongen: De kampene Jonas har dagen og evner å komme til innlegg ofte vinner vi. Klarer motstanderen å ta ut kantene og Carroll taper vi kampen, jfr Blackburn og Stoke.