20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30  (Lest 51772 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30
« på: 29. Nov. 2010, 23:39 »
Nok en søndagskamp, nok en tv-sendt kamp. Preview kommer senere i uka.

Joey Barton er tilbake, Kevin Nolan er skadet. Colo og Williamson må fortsatt stå over to kamper til. Harper, Ben Arfa, Gosling, Ryan Taylor er fortsatt skadet.

Tror det er en fordel for oss at West Brom fikk en seier sist, og at de fikk dempet presset på seg etter mange kamper uten seier. Her satser vi uansett helt klart på seier!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30
« Svar #1 på: 29. Nov. 2010, 23:42 »
Jeppjepp - med bortekamp bør det være gode muligheter for seier :P
WBA står bra til oss - de liker å spille ball, og legger seg ikke i forsvarsmur. Stor fordel at Joey er tilbake, så håper jeg også at Rout får fornya tillit etter den gode kampen mot Chelski. Føler han trenger en slags forløsende kamp for å komme skikkelig i gang. Håper på følgende lag:

Krul
Simpson-Tayls-Sol-Jose
Rout-Tiote-Joey-Jonas
Carroll-Shola
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 29. Nov. 2010, 23:45 »
Enig i laget ditt Kristoffer, eneste jeg vil endre på er å ta ut Shola. Synes han har vært svak i flere kamper på rad nå, og fortjener helt klart en tur på benken. Gi Ranger sjansen, eller kanskje til og med Best!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 29. Nov. 2010, 23:49 »
Er redd det er en Shola som ikke er 100% fit som har løpt rundt på bana siste ukene, og det har vi sett han gjøre før med dårlig hell. Hadde ikke vært meg i mot om Ranger eller Best fikk en mulighet, hvis Shola er småskadd. Bare ikke Løvenkrands..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 29. Nov. 2010, 23:51 »
Helt enig, Løvenkrands har vært meget svak de gangene han har fått sjansen, så ingen vits i å la han spille. Jeg har ikke trua på Best heller, men han skal få en siste sjanse av meg til å motbevise! :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 30. Nov. 2010, 00:00 »
Captein Shola bør starte hvis han er fit :)
I mine øyne har han spiller han bedre en på lenge. Han var svak mot Chelsea. Men WBA er et helt annet lag. Jeg tror Løvens dager er talte, og da tror jeg ikke CH tar ut Shola pga Chelsea kampen. Det hadde vært spennende å sett Best. Jeg tror han kommer til å få sjangsen av CH hvis han er god på treningene.
Det hadde vært spennende å sett Nile fra start i en kamp selv om jeg tvilker på at det skjer med det første.

denne kampen blir viktig for at vi ikke skal seile nedover på tabellen i desember.
Vi møter Lpool, Birmingham, Man City og Tottenham i de andre desemberkampene.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 30. Nov. 2010, 00:03 »
Captein Shola bør starte hvis han er fit :)
I mine øyne har han spiller han bedre en på lenge. Han var svak mot Chelsea. Men WBA er et helt annet lag. Jeg tror Løvens dager er talte, og da tror jeg ikke CH tar ut Shola pga Chelsea kampen. Det hadde vært spennende å sett Best. Jeg tror han kommer til å få sjangsen av CH hvis han er god på treningene.
Det hadde vært spennende å sett Nile fra start i en kamp selv om jeg tvilker på at det skjer med det første.

denne kampen blir viktig for at vi ikke skal seile nedover på tabellen i desember.
Vi møter Lpool, Birmingham, Man City og Tottenham i de andre desemberkampene.

Nå var ikke dette basert på Chelsea kampen. Shola har egentlig slitt helt siden etter Arsenal kampen hvor han pådro seg en liten skade. Vært anonym og svak mot Blackburn, Fulham, Bolton og Chelsea. Før disse kampene var han veldig god, men det kan være smart å prøve noe nytt til helga.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 30. Nov. 2010, 00:12 »
Det er ikke meg i mot forsåvidt, dersom Ranger eller Best skulle få sjansen da. Men jeg har troa på Shola da, og tror dette kan være en fin match for han. Så har jeg rett og slett ikke trua på at Hughton kommer til å vrake han til fordel for disse to uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 30. Nov. 2010, 01:16 »
No har eg ikkje fått med meg prognosene på Nolan, men synest det hadde vore artig å sett han i ei rein spissrolle. Kjemien mellom han og Carroll er veldig bra, noko målpoenga viser til gagns. Han er flink til å posisjonere seg i boksen, og i ei rein spissrolle slepp han å bli fanga i det mellomrommet som han ofte slit med å finne sin plass i.

Om Nolan ikkje er fit, ser eg gjerne Nile eller Best frå start. Synest Nile har vore frisk i innhoppa, men Løvenkrands var også flink til å komme seg til sjansar mot Fulham. Hadde han hatt meir matchtrening, kunne han raskt ha hatt eit par mål. Og det kunne igjen garantert fornya tillit og etterlengta sjølvtillit.

Ameobi må få kvile seg frisk, slik at vi forhåpentlegvis kan få meir Shola-magi etter nyttår! :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 30. Nov. 2010, 07:58 »
Håper på laget til Kristoffer ja. Shola har som sagt vært småskadet de siste kampene og dermed har han ikke vært så god som tidligere. Han opererer på et så høyt nivå at det ikke skal mye til for å forskyve den delikate balansen. He's a fine tuned machine :D

Her kan vi absolutt gå for seier. Viktig å få tilbake Joey. Han og vingene må ha en god kamp for at dette skal vinnes. Kommer innleggene ofte nok tar vi kampen.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #10 på: 30. Nov. 2010, 08:36 »
Enig i laget til Kristoffer, men som andre har nevnt - uten Shola. Er veldig splittet på om jeg ønsker å se Best få sjangsen sin, Ranger fra start eller Xisco.

Heller mot Ranger, men mener også Xisco har levert en god søknad tidligere i år (Cupen). Best er bakerst i rekka mi, men kunne kanskje fått sjangsen helt på tampen av kampen (siste 20 eller deromkring).
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 30. Nov. 2010, 09:33 »
Xisco er et godt poeng. Må jo være bedre å prøve ham i stedet for en halvskadet Shola. Synes Xisco gjorde sakerne sine bra før han ble skadet. Ranger mener jeg fortsatt ikke er god nok for PL. Bortsett fra jobbinga har han lite å tilføre spillet, ennå.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #12 på: 30. Nov. 2010, 09:36 »
Kan forsåvidt være enig med deg ang Ranger, men samtidig føler jeg at han *fortjener* sjangsen - og at det *kan* være det han trenger for å ta av. Hvis CH ikke vil sende ham på utlån er dette tett på eneste sjangsen han vil få på laget i år (foruten FA, men der er det typisk mye blanding av spillere og derfor ikke alltid like godt å vurdere prestasjon).
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 30. Nov. 2010, 09:51 »
Xisco er et godt poeng. Må jo være bedre å prøve ham i stedet for en halvskadet Shola. Synes Xisco gjorde sakerne sine bra før han ble skadet. Ranger mener jeg fortsatt ikke er god nok for PL. Bortsett fra jobbinga har han lite å tilføre spillet, ennå.

Xisco har ikke spilt matcher på lenge og var ikke engang på benken sist. Garantert ute av matchform og når Hughton rangerer han bak Løvenkrands, Ranger og Best tror jeg det er best å la han bli på tribunen.

Hver gang Ranger kommer inn gjør han det bra og tilfører laget så tiltrengt fart på topp så er helt uenig at han tilfører spillet vårt lite. Syntes også han fortjener å starte mtp at Sholas form har dabbet litt av.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #14 på: 30. Nov. 2010, 09:57 »
Vil heller se Ranger få sjansen framfor Xisco. Ranger har vist gode takter og bør lånes ut hvis han ikke får sjansen på A-laget. Ameobi halvskadet, det vet vi alle hvordan ser ut.