20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea 28. November. kl.14.30  (Lest 28849 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 28. November. kl.14.30
« Svar #135 på: 28. Nov. 2010, 19:26 »
Bra Resultat. Syns Enrique er vår beste, syns og at Rout gjør en veldig bra førsteomgang. I tillegg bra av midtstopparane...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 28. Nov. 2010, 20:08 »
Litt merkverdig at Enrique får 6`er på Sky-børsen, men han får champisen som MOM. Ikke mye samsvar innad i redaksjonen.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 28. Nov. 2010, 20:16 »
Mener du at Guthrie var dårligere enn Ameobi i dag, Panzer? :P I mine øyne var Shola sjokkerende svak i dag, gjorde omtrent ingenting riktig, og fortjener max 4 på børsen. Guthrie gjorde en god 1. omgang, men var litt svakere i 2. omgang. 6 på børsen hos meg.

Krul 6

Simpson 6
Taylor 7
Campbell 7
Enrique 8

Routledge 8
Tiote 8
Guthrie 6
Jonas 6

Carroll 7
Ameobi 4

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #138 på: 28. Nov. 2010, 20:26 »
Syns ikke vi skal være fornøyd med hva Guthrie presterer. Han er ikke god offensivt og ikke spesiellt god defensivt. Målet til Chelsea er Guthrie sin feil, han følger ikke Kalou sitt løp fra midtbanen. Merkelig at han bare blir stående og lar Kalou gå helt alene. Greit at Guthrie har vært skadet og ikke er helt i kampform, men å ta defensive løp og markere mannen din er innsats. Og er det noe jeg forventer av spillere er det innsats.

I tillegg var jo ikke midtbanen til Chelsea noe å skryte av. De savner Lampard og Essien. Med de to på laget hadde Guthrie hatt store problemer. Malouda var vel den eneste med offensive kvaliteter på den midtbanen de stillte mot oss i dag. Derfor må vi ikke lure oss selv å tro Guthrie var god. Midtbanen til Chelsea var dårlige, Guthrie var ikke god.

Synes prestasjonen til Guthrie dermed er for liten av det vi kan forvente av en mann som skal spille sentral midtbane på Newcastle, og hvertfall når han har en så defensiv spiller som Tiote på siden av seg. Vi kan heller ikke si Guthrie var god bare fordi han ikke spillte like dårlig som tidligere. Prestasjonen hans i dag var bedre en tidligere og et steg i riktig retning, men ikke god.
« Siste redigering: 28. Nov. 2010, 20:32 av Edelsten »

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 28. Nov. 2010, 20:37 »
Mener du at Guthrie var dårligere enn Ameobi i dag, Panzer? :P I mine øyne var Shola sjokkerende svak i dag, gjorde omtrent ingenting riktig, og fortjener max 4 på børsen. Guthrie gjorde en god 1. omgang, men var litt svakere i 2. omgang. 6 på børsen hos meg.

Krul 6

Simpson 6
Taylor 7
Campbell 7
Enrique 8

Routledge 8
Tiote 8
Guthrie 6
Jonas 6

Carroll 7
Ameobi 4

Ja, jeg ljuger ikke i referatene mine  :P
Bobby Robson:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 28. Nov. 2010, 20:39 »
Hvordan begrunner du poengsatsen din på Ameobi? Hva gjorde han i dag for å fortjene en 6'er? Kan ærlig talt ikke huske en god involvering fra han. Virka lat og uinteressert.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 28. Nov. 2010, 20:48 »
Jeg synes han gjorde en viktig jobb som oppspillspunkt i første omgang. Var flink til å gi ballen fra seg på en og to touch for å få laget etter. I tillegg kommer han til et par muligheter også, burde vel satt den ene. I andre omgang blir han borte, som mange andre, blir veldig aleine når Carroll faller dypere og dypere. Riktig å sette inn Ranger.

Guthrie synes jeg ikke gjør mye utenom det ene frisparket. Blir løpende mye i mellom, og vender alt for mye av pasningene bakover på banen da han ikke har noe driv for å passere raske Chelsea-midtbanespillere.

Får vel bare slutte med ratinger  :P Ekke håp  ;)

Bobby Robson:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 28. Nov. 2010, 20:50 »
Ja, vi må jo for all del ikke kunne diskutere enn poengrating som blir lagt ut på hjemmesiden. Hvis du ikke tåler det, da er det jaggu bedre om du slutter med det ja.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 28. Nov. 2010, 20:54 »
Ja, vi må jo for all del ikke kunne diskutere enn poengrating som blir lagt ut på hjemmesiden. Hvis du ikke tåler det, da er det jaggu bedre om du slutter med det ja.

Gretten? :P Kan begynne å skrive begrunnelser ved siden av ratingen, blir muligens lettere å skjønne da :) Ingenting av det jeg har skrevet antyder vel at jeg ikke tåler det, men en fotballkamp kan jo bli tolket forskjellig.
Bobby Robson:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 28. Nov. 2010, 20:57 »
Jeg er ikke gretten, men nå er det andre gang du går i forsvarsposisjon så fort noen er uenig i ratingen din, og det er vel ikke måten å gå fram på. Det bør jo kunne være en åpen diskusjon rundt ratingen.

Kanskje vi burde hatt en rating på hovedsiden hvor alle som leser artikkelen kan gå inn å gi sin rating, og 2-3 dager etter legger vi ut en nyhet hvor ratingen blir presentert?

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 28. Nov. 2010, 21:02 »
Jeg svarer bare for mine egne ratinger, er jo tross alt min subjektive mening, men skjønner jo at man ikke kan få en rating hvor alle er enige.

Kunne vært en god idè det. Kanskje heller en greie der ratingene automatisk blir oppdatert etterhvert man gir spillere rating, men mulig dette blir for avansert. Har ikke peiling på slikt.
Bobby Robson:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 28. Nov. 2010, 21:04 »
Kunne vært en god idè det. Kanskje heller en greie der ratingene automatisk blir oppdatert etterhvert man gir spillere rating, men mulig dette blir for avansert. Har ikke peiling på slikt.
Ja enig, dette hadde vært enda bedre. Har ikke peiling på slikt selv, så det får evt. noen med peiling svare for. :P

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 28. Nov. 2010, 21:05 »
Eller bare bare fortsette å la Panzer ha ansvaret, og ta konsekvensen av at ikke alle har samme meining som deg Daniel. Enig med Panzer ang Guthrie, men Shola kunne nok fått samme karrakter han og

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 28. Nov. 2010, 21:07 »
Herregud, er det ikke meningen at en rating skal kunne diskuteres? Jeg er uenig i Panzer sine ratinger på Guthrie og Shola, ellers er jeg enig i det meste. Skal det for faan ikke gå ann å ha en diskusjon rundt dette da?

Kan gjerne la Panzer fortsette å skrive rating for min del, har ingenting i mot det jeg, men for brukerne sin del måtte det jo være bedre at vi fikk en "folkets rating" i steden for Panzer sin personlige mening.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 28. Nov. 2010, 21:08 »
Høres komplisert ut, men hvis en som er god på webdesign kunne meldt seg hadde det vært knall. Mulig en slik boks på høyresiden på hovedsiden gjør det enklere.

Ser at jeg lett kunne gitt Ameobi samme karakter, men synes som sagt at han var hakket mer synlig enn Guthrie.

Åpen for konstruktiv kritikk og ros. Dette gjør jo vår side bedre.
Bobby Robson: