20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham 13.November kl.16.00  (Lest 32215 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Nilsen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham 13.November kl.16.00
« Svar #75 på: 13. Nov. 2010, 13:17 »
Dere fra Bergen. Hvor skal dere se kampen idag? Hadde vært kjekt med mange Nufc supportere samlet idag :)

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 13. Nov. 2010, 13:24 »
Dette forumet er så lavmål at det gjør vondt. Ikke har dere tro på noen som helst i stallen til Newcastle utenom "de 2-3 som putter", og sier folk meningene sine, så blir de slakta. Jeg skjemmes, og står fortsatt for laguttaket mitt.

Til Daniel: Så du mener vi bare skal selge hele angrepsstallen vår, siden Carroll scorer mål? Hjemme mot Fulham er da en fin dag å gi Løven en sjanse på, og jeg sa jeg ønsker å se Carroll inn fra pause. Jeg er i allefall en av de som ikke ønsker å se spillerne våre bli utbrente grunnet lite spilletid. Fotballspillere preges lett av akkurat dette. Så hva i huleste tenker du med? (Stiller selvsagt spørsmålet bare for å synke ned på ditt nivå.) La nå folk si meningene sine, mann. Kom heller med noen synspunkter og si hvorfor, ikke bare kom med "Hva faan er det folk tenker med her a?" og "Skal vi like godt bare dele ut 3 poeng til Fulham med en gang da?" Har du ikke tro på forsvarsrekka vår heller nå?

Taper vi i dag så sier dere at vi rykker ned, og det får dere bare gjøre. Siden dere tydeligvis tenker med noe av bedre kaliber enn meg, så kan jeg jo bruke det lille jeg har til å kalle dere for noe så simpelt som bunnslam. For ja, kjære forummedlemmer, dere oppfører dere tidvis som hjernedøde kalver. Gleder meg til å sjekke tråden i etterkant om vi taper. Ha en fin dag, alle!

Beklager for forhånd om noen skulle ta seg nær av posten min.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #77 på: 13. Nov. 2010, 13:27 »
vel jeg har ikke drukket siden jeg var i Thailand for 3 uker siden, men jeg er visst ikke kommet meg skikkelig ennå - eller så var jeg jævlig trøtt i morges når jeg skrev forrige innlegg....

SELVSAGT skal Tiote spille i dag - jeg hadde av en eller annen grunn fått det for meg at han ikke var disponibel i dag ???

Da blir mitt lag som følger

Tim; Danny S - Mike - Fabricio - Sanches Jose; Wayne - Tiote - Kevin - Jonas; Nile - Andy

Hadde CH vært skikkelig tøff hadde han kjørt med en diamant på midten, med Nolan foran Tiote i en slags 4-3-1-2, men på lik linje med Blackburn vil nok Fulham ha flust med kjøtt på midten.
i 4-5-1 vil jeg ha inn Danny G på midtbanen og Ranger ut. så får Nolan ligge bak Andy.
Spennende blir det uansett!
Vi trenger 3 poeng for å få litt "strekk" i tabellen. er "langt" videre opp på tabellen, men veldig få poeng som skiller lagene nedover på tabellen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 13. Nov. 2010, 13:51 »
Dette forumet er så lavmål at det gjør vondt. Ikke har dere tro på noen som helst i stallen til Newcastle utenom "de 2-3 som putter", og sier folk meningene sine, så blir de slakta. Jeg skjemmes, og står fortsatt for laguttaket mitt.

Til Daniel: Så du mener vi bare skal selge hele angrepsstallen vår, siden Carroll scorer mål? Hjemme mot Fulham er da en fin dag å gi Løven en sjanse på, og jeg sa jeg ønsker å se Carroll inn fra pause. Jeg er i allefall en av de som ikke ønsker å se spillerne våre bli utbrente grunnet lite spilletid. Fotballspillere preges lett av akkurat dette. Så hva i huleste tenker du med? (Stiller selvsagt spørsmålet bare for å synke ned på ditt nivå.) La nå folk si meningene sine, mann. Kom heller med noen synspunkter og si hvorfor, ikke bare kom med "Hva faan er det folk tenker med her a?" og "Skal vi like godt bare dele ut 3 poeng til Fulham med en gang da?" Har du ikke tro på forsvarsrekka vår heller nå?

Taper vi i dag så sier dere at vi rykker ned, og det får dere bare gjøre. Siden dere tydeligvis tenker med noe av bedre kaliber enn meg, så kan jeg jo bruke det lille jeg har til å kalle dere for noe så simpelt som bunnslam. For ja, kjære forummedlemmer, dere oppfører dere tidvis som hjernedøde kalver. Gleder meg til å sjekke tråden i etterkant om vi taper. Ha en fin dag, alle!

Vel. Nå var ikke dette innlegget akkurat med på å løfte kvaliteten heller da, og å få reaksjoner når du foreslår å benke to av fire spillere i PL som står med 7 mål etter 12 runder burde ikke komme som en overraskelse. Folk må tåle litt i et uformelt forum som dette, mener nå jeg da.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 13. Nov. 2010, 13:55 »
Jeg tåler det meste. Men når folk kritiserer meg uten å gi meg noe konkret å tygge på, og bare lurer på hva jeg tenker med, så blir jeg paff. Jeg forventet selvsagt reaksjoner, men ikke "Hva faan er det folk tenker med her a?" akkurat. Den er litt tynn, spør du meg.

Målet mitt med forrige innlegg var ikke på noen måte å løfte kvaliteten. Er bare lei av sutrekopper her inne som ikke liker andre sine meninger og som spår laget vårt til nedrykk uke på uke.

Jeg er ferdig med surskapen, og bærer ikke nag av noen medlemmene her inne. Sier bare det jeg mener, og er ferdig med saken.
« Siste redigering: 13. Nov. 2010, 13:59 av andersdosen »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 13. Nov. 2010, 14:02 »

Det er vel så enkelt som at Newcastle har to av de fire spillerne som er toppscorere i Premier League. Du vil benke begge...det sier seg selv at det ikke er så jævla lurt. Carroll er dessuten i sitt livs form og Nolan venter bare på at målsjansene skal komme, så setter han scoringene han! Løvenkrands har vært rævva denne sesongen og det er null logikk i at han plutselig skal inn fra start når han har vært et ganske klart fjerdevalg den siste måneden bak Shola, Carroll og Ranger. Nå som Shola er skadet, så vil det da si at det er Ranger som er nestemann i køen om Hughton skulle spille 4-4-2.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #81 på: 13. Nov. 2010, 14:10 »
Det er helt greit at dere mener det, kø1. Jeg har ikke sagt noe annet. Men på samme måte som jeg respekterer dine og andre sine meninger her inne, så bør andre også respektere folk her inne. Enkelte har bare en tendens til å være tøff i kjeften bare fordi de har en annen mening, og det finner jeg svært unødvendig.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 13. Nov. 2010, 14:15 »
Håper vi ser en 4-5-1 formasjon med Routledge og Jonas på hver sin kant. Får vi kontroll over midtbanen vil det jo være vi som styrer spillet, da vil også mulighetene komme.
Må jo ikke være slik at NUFC skal gå så voldsomt offensivt ut på hjemmebane. Bruk tida til å få kampen inn i "vårt spor", steng av midtbanen slik at Fulham blir tvunget til å slå langt, så tror jeg mulighetene til å putte både ett og flere mål vil komme.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 13. Nov. 2010, 14:57 »
Håper vi ser en 4-5-1 formasjon med Routledge og Jonas på hver sin kant. Får vi kontroll over midtbanen vil det jo være vi som styrer spillet, da vil også mulighetene komme.
Må jo ikke være slik at NUFC skal gå så voldsomt offensivt ut på hjemmebane. Bruk tida til å få kampen inn i "vårt spor", steng av midtbanen slik at Fulham blir tvunget til å slå langt, så tror jeg mulighetene til å putte både ett og flere mål vil komme.

Einig. Mi legg eit unødvendig press på oss sjølv heima mot slike motstandarar og skal jage skåring. Det har fungert dårleg og mi gjer ufatteleg mange feil. Håpar mi spela på defansiv tryggleik og får som du seier kampen inn i vårt spor. Om det då ikkje verte so fint å sjå på so er det 3 poeng som er viktigast idag.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 13. Nov. 2010, 15:26 »
Løvenkrands og Guthrie inn for Shola og Barton ifølge de på N-O.

Ville heller sett Ranger fra start.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 13. Nov. 2010, 15:29 »
Det her blir vel nesten en make or break kamp for Løven, presterer han ikke i dag heller tipper jeg ikke vi får se så mye mer til han!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 13. Nov. 2010, 15:45 »
Dette er laget: Identisk som sist. Men med Guthrie på høyrekant og Løven på topp.
Kan bli bra hvis Løven blir brukt! Er helt rett å prøve, vi trenger bevegelighet på topp med et så sterkt defensivt lag..

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #87 på: 13. Nov. 2010, 15:54 »
Nå må Løven vise at han duger. Det er idag han har sjansen for å vise fansen at han holder mål.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 13. Nov. 2010, 15:55 »
Herlig at Løven får muligheten. Håper han er i finfin form. :)

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #89 på: 13. Nov. 2010, 16:00 »
Noen som har en streamlink som funker?