20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham 13.November kl.16.00  (Lest 20392 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Fulham 13.November kl.16.00
« på: 11. Nov. 2010, 00:12 »
Vi glemmer Blackburn og ser frem mot Fulham!

Kommer preview til kampen iløpet av morgendagen.

Her blir det forandringer, så hva gjør Hughton?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham 13.November kl.16.00
« Svar #1 på: 11. Nov. 2010, 00:45 »
Ameobi av med skade i pausa, Tiotè suspendert og vi kan anta at Joey også er suspendert til denne kampen. Tror kanskje laget kan bli noe ala dette da:

Krul
Simpson-Willie-Colo-Jose
Rout-Guthrie-Smudge-Jonas
Nolan
Carroll

Ikke ideelt - men ikke krise heller. Viktig at Guthrie, om det blir slik jeg predikerer, er i slag. En stor mulighet for ham til å spille seg inn i laget, dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 11. Nov. 2010, 09:44 »
Blackburn er allerede glemt!

Håper på dette laget:

Krul
Simpson- Colo - Williamson - Jose
Rout - Guthrie - Nolan - Jonas
         Løven/Ranger - Carroll

Jeg foretrekker Løven fra start, med Ranger som supersub :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 11. Nov. 2010, 09:47 »
Kan det vera betre med 4-5-1 her? Mi har jo rett og slett ikkje gode nok spissar etter Carroll og Ameobi.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #4 på: 11. Nov. 2010, 10:07 »
Dette er dagen for "fringe" spillerne våre!

----------------------------- Krul -----------------------------
-- Simpson - - Coloccini - - Williamson - - Enrique ---
---- RTaylor --- Guthrie--- Nolan --- Løvenkrands ----
------------------- Ranger ------- Carroll ------------------

Xisco eller Best som super-sub for å sette siste spikern i kista etter at Løven og Carroll har scora og Ranger har skaffet Fulham et rødt ett!

Optimismen leve!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 11. Nov. 2010, 10:12 »
Jeg vil se Løvenkrands. Greit, han har en tendens til å være veldig usynlig i kamper. Og spesielt usynlig hvis han ikke scorer. Men hvis han er mentalt og fysisk i godt nok slag, så kan han gi Fulham en tøff dag på jobben. For Løven er veldig bevegelig, flink til å skaffe seg og medspillerne rom. Og han beviste i fjor at han vet hvor målet står.

Jeg vil helst gjøre færrest mulig forandringer på laget. Men vi er sannsynligvis tvunget til tre bytter. Da vil jeg helst at Nolan fortsetter på midtbanen, og at vi kaster inn Løven for Ameobi. Selv om det blir en annen måte å spille på, så vil jeg helst at vi fortsetter i 4-4-2, og gjør så få forandringer på sammensetningen av laget som overhodet mulig.

Det betyr:
Krul
Simpson - Willy - Colo - Enrique
Rout - Nolan - Smith - Jonas
Carroll - Løven

Ranger har ganske langt igjen ennå, men han er en spennende spiller, og kan være aktuell å bytte inn for Løven, hvis han ikke makter å spille seg eller lagkameratene gode.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #6 på: 11. Nov. 2010, 10:22 »
Håper vi kan snu alt det negative fra rovers kampen til det positve. Da blir det seier i denne kampen. Enig med Joakim at mest mulig samme lag.         Krul
Rout - Nolan - Smith - Jonas
Carroll - Løven
Ser ikke alt for dårlig ut i mine øyne.
Kanskje S.Taylor inn i andre omgang å få litt kamptrening, frykter vi kommer til å savne innleggene til Barton, men at Rout endelig treffer med sine er håpet. 

Simmio

• Gjest
« Svar #7 på: 11. Nov. 2010, 10:24 »
Denne kampen tar vi, det er jeg 100 % sikker på. Er det noe med dagens Newcastle, så er det at vi alltid har klart å reise oss etter et tap på en eller annen måte denne sesongen.

Krul

Simpson- Williamson- Coloccini- Enrique

Routledge- Smudge- Nolan- Jonas

Ranger- Carroll

Dette laget vil jeg ha. Jeg syntes at Routledge gjorde mye bra i ligacupkampen mot Arsenal, i første omgang vel og merke. Routledge er kjapp, og kan også legge bra inn i blant. Hvis han løper rundt dem og ikke på dem, tror jeg han kan gjøre en bra kamp.

Smudge var en utrolig viktig spiller for oss i Championship, og folk mener han er dårligere enn det han egentlig er. Fulham er ikke et veldig fintspillende lag, og derfor tror jeg at denne kampen passer bra for Smudge. I tillegg er han sikkert gira på vise seg frem.

Jeg vil også ha Ranger inn fordi han nesten alltid utgjør en trussel, og skaffer oss cornere osv.. Han er litt uferdig, det merker man, men han jobber alltid hardt og har en ungdommelig glød i seg. Da får vi i tillegg en bakromsspiss som kan brukes til noe annet enn å bare stikke i bakrom, i motsetning til Løven.

Vi har en enorm moral i laget, og jeg tror og håper at Hughton klarer å få fram smilet i gutta, for da vinner vi.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 11. Nov. 2010, 10:25 »
Alternativet er naturligvis å prøve Guthrie på høyrekanten igjen, som mot Wigan. Guthrie slår jo vanligvis gode crossere, og er god på dødball. Det kan være at vi trenger en til å slå dødballene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 11. Nov. 2010, 11:56 »
Routledge inn for Barton, og Guthrie inn for Tiote. Routledge kan komme rundt og slå gode innlegg til Carroll. Også har vi da Guthrie som slår knallgode dødballer. Håper i tillegg Hughton setter Løven inn for Ameobi. Da har vi to angrepsvåpen. Blir altfor enkelt å forsvare seg kun mot høye baller på Carroll.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 11. Nov. 2010, 11:59 »
Løvenkrands er rett og slett ikke god nok. Da håper jeg heller vi spiller med Nolan bak Carroll, men helst ser jeg at Ranger fortsetter sammen med Carroll.

Mulig Ranger er noe uferdig, men han klarer som oftest å skape litt hodebry for motstanderen og han kan være en ålreit makker for Carroll mot Fulham.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 11. Nov. 2010, 12:28 »
Løvenkrands er rett og slett ikke god nok.

SKjønner ikke helt hvorfor du mener det. Han scoret jevnt i takt med Carroll og Nolan i fjor, og de har fortsatt og score i PL, så jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke Løven også skal kunne gjøre det.

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 11. Nov. 2010, 12:36 »
Løven har ikke fått prøvd seg nok til at vi kan sitte å si om han er god nok eller ikke. Han har bevegelsen og farten som ranger/Ameobi ikke har. Og vi trenger litt andre spillertyper for å ikke gå oss fast  i en plan.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 11. Nov. 2010, 12:43 »
Løven har vore totalt usynleg i dei kampane han har spelt. Eg er einig i at han ikkje er god nok. Men bak Carroll har mi ikkje so mange gode spissar akkurat.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 11. Nov. 2010, 12:52 »
               Krul

Routledge - Nolan - Smith - Jonas

Ranger - Carroll

Smith bør starte foran Guthrie pga sine deffensive kvaliteter. Guthire var svak mo Arsenal og mangler kampform. Smith erstatter Tiote som har den deffensive rollen i laget.

Routledge kommer inn og må begynne å bevise noe, hvis ikke tror jeg det blir vinghandel i januar. Nå får han mest sansynlig 3 gratissjanger til å bevise at han er god nok pga Bartons suspensjon.

Jeg anser Ranger for å være 3 valget på spissplass. Har ikke imponert stort de gangene han har spilt i år, men det har ingen av de øvrige utfordrerne heller. Han klarer å skape litt fremover, er kjapp, og har god fysikk. Håper han benytter sjangsen hvis han får den mo Fulham.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /