20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham 13.November kl.16.00  (Lest 32111 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham 13.November kl.16.00
« Svar #30 på: 11. Nov. 2010, 21:54 »
Tror det blir lite mål i denne kampen. Vi har ingen som klarer å servere Carroll de ballene han trenger, nå som Barton er ute. Får håpe Houghton finner på noe lurt, men jeg tipper 0-0 eller 0-1.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 11. Nov. 2010, 22:06 »
Sitat
Tror det blir lite mål i denne kampen. Vi har ingen som klarer å servere Carroll de ballene han trenger, nå som Barton er ute.

Hva med R. Taylor eller Guthrie?
Disse burde gå før Routledge i køen, mener iallefall jeg.
De har jo som regel gode innlegg, som er en veldig viktig del av spillet vårt om dagen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 11. Nov. 2010, 22:09 »
Vil se dette laget:

Krul

Simpson - Williamson - Coloccini - Enrique

Routledge - Tiote - Guthrie - Jonas

Carroll - Ranger

Jeg mener vi trenger Routledge på kanten for å kunne være litt uforutsigbare. Med Barton/Raylor/Guthrie på kanten blir vi veldig forutsigbare, noe som ble meget synlig i går. Da kunne Blackburn sette 2-3 mann på Jonas hele tiden og det gjorde at han var usynlig i store deler av matchen. Med Routledge på den andre kanten har vi to spillere som kan utfordre, og vil gi Fulham større problemer å forsvare seg mot.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 11. Nov. 2010, 22:24 »
Å vrake en av Premier Leagues toppscorere og klubbens kaptein Kevin Nolan er for meg helt meningsløst. Plutselig er han der igjen og putter et par mål og vi vinner lett. Jeg mener han er den fremste matchvinneren vi har i troppen.

Vil se dette laget:

Krul
          Williamson        Coloccini
Simpson                                Jose Enrique
                               Tiote
Guthrie     Nolan                         Jonas

Ranger        Carroll

Ergo, med minst mulig forandringer, og med en Guthrie som har sett på Barton og plukket opp ett og annet om hvordan en sentral midtbanespiller kan opptre på kanten, tror jeg vi har det som skal til for å reise den berømte kjerringa igjen mot Fulham. At vi skal være et sånn "annenhver kamp-lag" er frustrerende, men ikke overraskende. Og jeg kan leve med det, da seierene er så fantastiske herlige som de har vært hittil.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 11. Nov. 2010, 22:28 »
Jeg glemte Nolan helt jeg! :P Han skal selvfølgelig inn for Guthrie!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 11. Nov. 2010, 22:48 »
Hehe! Jeg begynte å lure om det var igjen noen av de som ville ha Nolan ut etter oppvisninga mot Sunderland...

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 12. Nov. 2010, 02:04 »
Vil ikke oppleve nok et tap på St.James Park når vi er ringside altså, så satser på 2-0-seier :)

Traff forresten Supermac på kampen onsdag, jeg var maks uheldig med bildet da, men fantastisk å kunne møte han og ta en prat   ;D

Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 12. Nov. 2010, 08:53 »
Haha! Du var maks uheldig ja. Han var jo heldig. Godt gjort å møte supermac,  han stiller velvillig opp. Panzer svarer med å klarer å klistre igjen lukene..Du var vel kanskje litt ute av fatning? Hvis jeg hadde vært deg, ville jeg vært litt irritert på meg selv..hehe
Hva kunne supermac fortelle da?

Fulham er et godt defensivt organisert lag. De har spilt mye uavgjort i år. Dermed tror jeg vi trenger bevegelighet på kant og på topp for å slå dem. Problemet er at vi har få spissalternativer.  Regner med at Shola og Routledge starter. Håper sistnevnte er tent nå, og gjør det enkelt på kant i stedet for å jokke med ballen til det er for sent.

« Siste redigering: 12. Nov. 2010, 08:55 av InspectorC »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 12. Nov. 2010, 10:32 »
Viktig at mi har den defansive tryggheiten mi hadde mot Arsenal. Mi har ikkje råd til å gjera slike feil som mot Blackburn. Det er ekstremt viktig skal mi ta 3 poeng. Har trua på at mi puttar 1 eller 2 gonger.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 12. Nov. 2010, 10:54 »
Nervene etter arsekampen var jo tydelige. Det ble skrevet opp og ned i media om hvor gode caste var. Alle forventet kanskje slaktsiffer. Vi har ikke råd til slike feil igjen. Heldigvis har ikke Fulham like mange fysiske spillere som Burn. Er utrolig viktig å få det 1. målet. Tiotes feil mot Burn avgjorde hele kampen. De fikk det viktige målet og kunne dermed legge seg bakpå og rydde unna alt som kom. Hadde vi scoret først, ville gutta ha senka skuldrene, Blackburn måtte ha kommet høyre opp på banen og vi ville ha fått store rom å kontre i..Argh, målene irriterer meg fortsatt. 4 unødvendige involveringer av 4 forskjellige spillere. For det første var det totalt unødvendig av Jonas å lage frispark i gunstig situasjon, for det andre var det håpløst av Tiote å druble innenfor egen 16, for det tredje var det tabbe av Colo å prøve å bryte foran på langballen og for det fjerde forventet mann en bedre avklarering fra en så sterk hodespiller som Williamson. Alle disse hendelsene måtte skje  for at Burn skulle få de to målene.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #40 på: 12. Nov. 2010, 11:48 »
http://www.teamtalk.com/newcastle-united/6501733/Newcastle-v-Fulham-preview
Raylor ute med skade så da står det mellom Routledge og Guthrie på høyre, foretrekker Guthrie da vi får null innleggskvalitet med Routledge selv om han kan strekke forsvaret til Fulham litt. Hvis ikke Ameobi blir klar hadde jeg gjerne sett Xisco fått en sjelden sjanse med Ranger som supersub, selv om dette er veldig lite trolig.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 12. Nov. 2010, 11:55 »
Jeg kan ikke skjønne annet enn at Guthrie må spille. Hvis Routledge spiller, hvem har vi da som kan slå en dødball? Ingen. Routledge har som du påpeker bevist ved en hver anledning denne sesongen at han ikke er i besittelse av en innleggsfot, og vi har ikke råd til å spille uten noen kvalifiserte leverandører.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 12. Nov. 2010, 11:59 »
Jeg vet da søren hva vi skal velge. Routledge har som sagt en død innleggsfot. Samtidig er han flinkere til å holde bredden. Da Guthrie spilte sist trakk han alt for mye inn i banen. Han var drittelendig i den kampen. Men da hadde han akkurat kommet tilbake fra skade.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 12. Nov. 2010, 12:01 »
Er enig i at Guthrie ikke fungerte i det hele tatt da. Er avhengig av at han holder posisjonen mye bedre. Noen som vet om han har spilt for reservene de siste ukene, evt hvordan det har gått?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 12. Nov. 2010, 12:01 »
Som en ren erstatter for Barton er Guthrie deffinetivt den som ligner mest i spillestilen. Og ettersom Barton er best sentralt, men allikevel har spilt på høyrekanten, så ser jeg ikke på det som noe problem at Guthrie gjør det samme (gjorde vel det i CCC ifjor også). Men samtidig er Ryan Taylor et brukbart alternativ også. Han er vant med å operere på kanten, har brukbare avleveringer, og har da faktisk en goal eller to denne sesongen.

Dersom Ameobi er tvilsom, er jo 4-5-1 med Nolan som hengende spiss et alternativ også. Det åpner jo for Guthrie sentralt, med enten Ryan eller Rout på kanten også. Tror kanskje det kan være like bra som 4-4-2 med Ranger fra start(?)