20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham 13.November kl.16.00  (Lest 32268 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham 13.November kl.16.00
« Svar #15 på: 11. Nov. 2010, 13:25 »
http://nufc.com/   ;D

Premier League:
Cheik check

NUFC confirm that the yellow card shown to United midfielder Cheik Tiote in Wednesday's home defeat by Blackburn Rovers was in fact his fourth of the season - not the fifth as we claimed.

That means that the man from the Ivory Coast is still one booking away from an automatic one game ban and will be available for selection against Fulham on Saturday.

The disparity looks to have come in the Carling Cup tie away to Chelsea, when he was reported to have been cautioned after fouling Alex in the box on 85 minutes and conceding a penalty. However, that subsequently proved not to have been the case.   

Håpar det stemmer?

Holmen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #16 på: 11. Nov. 2010, 13:29 »
Fantastisk hvis det er tilfellet!
Could have been worse, I could have been born a Mackem.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 11. Nov. 2010, 14:04 »
ta det rolig! det stemmer! å det var good news sia barton klarte å drite seg ut igjen! faen ass!

Meanwhile, Cheik Tiote will not pick up a one-game ban despite reaching five yellow cards for the season.

The Ivory Coast star was booked for the fourth time in the Premier League, but his yellow card for FC Twente in the Dutch League will not count.

er danny klar til helga?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 11. Nov. 2010, 14:13 »
Løvenkrands er rett og slett ikke god nok.

SKjønner ikke helt hvorfor du mener det. Han scoret jevnt i takt med Carroll og Nolan i fjor, og de har fortsatt og score i PL, så jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke Løven også skal kunne gjøre det.

Løvenkrands er en forholdsvis smart fotballspiller og han er også en brukbar avslutter. Men dansken har ingen spisskompetanse, og i PL føler jeg han faller igjennom. Farta hans er ikke like god som den var, han er svak fysisk, fungerer ikke i noen form for oppbygging av spillet hvor Shola, Carroll og til og med Ranger behersker. Løven har heller ingen evne til å skape ting på egenhånd, en egenskap Nile Ranger faktisk besitter. Derfor så håper jeg Ranger starter hvis Ameobi er skadet.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #19 på: 11. Nov. 2010, 14:20 »
Tiote har ett gult kort fra Carling'en (mot Chelsea), men går da utifra at den ikke teller. Kun 4 tildelt i EPL.

Satser på at det stemmer.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 11. Nov. 2010, 14:27 »
Løvenkrands er rett og slett ikke god nok.

SKjønner ikke helt hvorfor du mener det. Han scoret jevnt i takt med Carroll og Nolan i fjor, og de har fortsatt og score i PL, så jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke Løven også skal kunne gjøre det.

Løvenkrands er en forholdsvis smart fotballspiller og han er også en brukbar avslutter. Men dansken har ingen spisskompetanse, og i PL føler jeg han faller igjennom. Farta hans er ikke like god som den var, han er svak fysisk, fungerer ikke i noen form for oppbygging av spillet hvor Shola, Carroll og til og med Ranger behersker. Løven har heller ingen evne til å skape ting på egenhånd, en egenskap Nile Ranger faktisk besitter. Derfor så håper jeg Ranger starter hvis Ameobi er skadet.

Ranger har noen viktige kvaliteter som Løven mangler, men personlig har jeg mer tro på rutinen og spilleforståelsen til Løven enn Ranger, da det er like tydelig hver gang Ranger spiller hvor urutinert han er.

Herlig hvis Tiote kan spille, tipper ahn er gira på å vise seg frem etter tabben!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 11. Nov. 2010, 14:58 »
Ahh, trodde Tiotè var ute. Isåfall spiller han og Nolan sentralt da, ellers så får Smudge komme inn.
Enig angående Ranger vs Løvenkrands. Løven er i mine øyne heller ikke god nok for PL. Har vært totalt usynlig samtlige minutter denne sesongen forutenom en svær miss mot Chelski. Han er ikke kjapp nok heller lengre. Ranger viser hver gang han får sjansen at han har potensialet til å skape farligheter på egen hånd. Både hurtig og sterk i kroppen. Dersom vi ikke flytter Nolan frem vil jeg også se Ranger på topp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 11. Nov. 2010, 15:58 »
Det er en avveining om vi skal bruke Løven eller Ranger. Problemet med Løven er at han springer for lite for tiden. Mannen er genial til å lure offsiden, men han er for lite flink til å jage ball. lage rom til Carroll og være førsteforsvarer. Hadde vi hatt Fabregas på laget ville Løven ha bøttet inn mål fordi han hele tiden ligger og vaker på offsidegrensa. Dessverre har vi ikke en spiller med rykk, bevegelighet og evnen til å slås stikkere sentralt. Dermed kommer ikke pasningene og Løven vil dessverre komme til kort.

Ranger på den andre side springer som en idiot og jager ball. Hans problem er at han for tiden ikke evner å holde seg på føttene. I tillegg eier han ikke avslutningsteknikk eller er noe særlig til pasningslegger. Den sjansen han ødela pga et elendig innlegg var et typisk eksempel. Carroll hadde headet den i nettet hvis innlegget hadde vært noen lunde ok. Ranger kan være en uslipen diamant, men han trenger et år på utlån. Carrolls syke utvikling det siste året kan jo tilskrives den ene sesongen i Wanker.

Konklusjonen er at vi mangler en utholden, bevegelig bakromsspiss. Håper virkelig vi henter en i januar. Det trenger vi.
« Siste redigering: 11. Nov. 2010, 16:01 av InspectorC »

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 11. Nov. 2010, 16:49 »
Til denne kampen vil det nok være nødvendig med spillere som kan takle hardt spill, f.eks Smith og Routledge (ok, løper bort ballen, men virker ikke som noen bambi slik jonas har tendenser til å gjøre mot fysisk spill). Vil gjerne se Campbell inn for Williamson, sistnevnte trenger hvile ser det ut som. På topp blir det viktig med folk dersom Fulham skal bruke samme taktikk som Fat Sam. Syns vi bør gi Løvenkrands en ny sjanse, ev slå om til 4-5-1 etter pause.
Regner med at Barton blir utestengt til denne kampen.

Krul;
Simpson, Colo, Campbell, Enrique;
Rout, Smith/Tiote, Nolan, Jonas;
Løvenkrands, Carroll.

Eventuelt:

Krul;
Simpson, Colo, Campbell, Enrique;
Rout, Tiote, Nolan, Smith, Jonas;
Carroll.
Gan canny doon Toon!

Simmio

• Gjest
« Svar #24 på: 11. Nov. 2010, 18:19 »
Det er en avveining om vi skal bruke Løven eller Ranger. Problemet med Løven er at han springer for lite for tiden. [Mannen er genial til å lure offsiden, men han er for lite flink til å jage ball. lage rom til Carroll og være førsteforsvarer. Hadde vi hatt Fabregas på laget ville Løven ha bøttet inn mål fordi han hele tiden ligger og vaker på offsidegrensa. Dessverre har vi ikke en spiller med rykk, bevegelighet og evnen til å slås stikkere sentralt. Dermed kommer ikke pasningene og Løven vil dessverre komme til kort.

Ranger på den andre side springer som en idiot og jager ball. Hans problem er at han for tiden ikke evner å holde seg på føttene. I tillegg eier han ikke avslutningsteknikk eller er noe særlig til pasningslegger. Den sjansen han ødela pga et elendig innlegg var et typisk eksempel. Carroll hadde headet den i nettet hvis innlegget hadde vært noen lunde ok. Ranger kan være en uslipen diamant, men han trenger et år på utlån. Carrolls syke utvikling det siste året kan jo tilskrives den ene sesongen i Wanker.

Konklusjonen er at vi mangler en utholden, bevegelig bakromsspiss. Håper virkelig vi henter en i januar. Det trenger vi.

Der er jeg uenig med deg Inspector. Forrige kamp han starta (husker ikke i farten hvem det er) jaget han masse. Han var på dem hele tiden, hvertfall første halvtimen.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 11. Nov. 2010, 18:38 »
Ønsker å se Ryan Taylor på høyrekant mot Fulham. Han har en god fot, og kan servere saftige innkast. Iiiihaa!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 11. Nov. 2010, 20:05 »
Jeg forumulerte meg litt dårlig der Simmi. Han er flink til å jage ball i den forstand at han tar løp så fort ballen er i nærheten. Det jeg mente var at han er for lite flink til å ta løp uten ball for å skape rom til andre. Det er spesielt viktig når man spiller med en tankerspiss som Carroll. Bellamy var ekstremt flink der. Han tok løp hele tiden, til tross for at han visste han ikke fikk ballen. Dermed dro han med seg en forsvarer på tur. Dette ga rom til Big Al som kunne druse kula i nettet fra 16 meter.*mimre*
« Siste redigering: 11. Nov. 2010, 20:12 av InspectorC »

Glasvegas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 11. Nov. 2010, 21:06 »
Jeg håper Raylor starter denne kampen i og med at vi mister dødballene til Barton. Vi er veldig farlig på dødballer fortida og med en enda bedre frisparkskytter enn Barton inn tror jeg vi kan skaffe mye farligheter mot et Fulham som vil legge seg bakover. Så får vi heller bare akseptere at Raylor ikke har samme ferdigheter i banespillet. Server oss et dødballmål Raylor og du kan slappe av resten av kampen! :D

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 11. Nov. 2010, 21:27 »
Problemet vårt er rett og slett fordi vi er for ensidig i spillestilen, og mot et lag som Blackburn som også har store spillere, blir det for lett å forsvare seg mot oss. Alt eg ønsker meg til Newcastle no er en høgre kant som kan dra seg forbi spillere og generelt spillere som har evnen til å ballen med seg forbi pressledd. Per dags dato har vi Enrique, Jonas og Routledge som virkelig kan det (Ben Arfa også). Coloccini har også den evnen som midtstopper, noe som er en særs god egenskap i dagens fotball. Ellers ønsker eg også meg en spiss om er sterkere langs bakken, og som er mer composed med ball i beina enn Carroll, og samtidig hurtigere enn Shola. Det blir rett og slett for stillestående, og alt for få spillere som har evnen og tørr å utfordre en mot en.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 11. Nov. 2010, 21:37 »
Ganske enig med deg i den oppsummeringa, Seb!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida