20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 448687 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #210 på: 25. Nov. 2010, 13:32 »
Anderson er vell Brasilianer så hatet mot portugiserne skal dere bare ha :) det blir litt feil å si at han er over the top, men han er ihvertfall ikke like god som for litt siden. og mye skyldes holdninger, for talentet er fortsatt der.

Er usikker på om han vil spire i Newcastle?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #211 på: 25. Nov. 2010, 13:50 »
Må vel være mulig å satse på noe annet enn urokråker i Newcastle vel?
same old..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 25. Nov. 2010, 14:47 »
Anderson har stagnert, men allikevel tror jeg at han har et bra potensiale i seg som han vil få ut i en bedre liga. Hans største minus er at han mangler sluttprodukt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 25. Nov. 2010, 14:55 »
Noen som har kjennskap til Kevin Gameiro? Virker som en særdeles spennende spiller. Tror desverre at han bli for dyr.

http://www.nufcblog.com/2010/11/25/newcastle-reported-after-french-international-striker/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

transferpolicyen til Ashley har ivertfall fungert. De fleste supportere er mer en nøkterne til overgangsvinduene. Vi forventer ingenting. Det tror jeg heller ikke andre klubber gjør. Jeg er glad tidene hvor vi betalte store overpriser er over. Hadde vert konge om MA hadde smelt av 7-8mp på en slik spiller.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 25. Nov. 2010, 15:03 »
Har hørt om han, men aldri sett han spille. Titta inne på Wikipedia, og det virker som han er en habil målscorer utfra statistikkene. Det at han har en landskamp for Frankrike er også et kvalitetstegn.

Er absolutt åpen for unge fremadstormende spillere!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 25. Nov. 2010, 15:17 »
Har ikke sett ham annet enn i høydepunkter fra Ligue1, men virker uhyre interessant! Har også et herlig potensial på flere spill, og uten at en skal legge for stor vekt på det så er det noen ganger en relativt grei pekepinn.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 25. Nov. 2010, 15:18 »
Har vel vært linket sterkt til Arsenal. Har sett lite til han, men vi må vel by en del når vi ser hvor mye Koscielny gikk for.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #217 på: 25. Nov. 2010, 17:30 »
Gameiro skrev under en 4års kontrakt med Lorient i Juni 2008. Det vil si at han har ett år igjen av kontrakten nå til sommeren. Han kostet ifølge Wikipedia 3 mill euro da han kom fra strasbourg til Lorient. Tipper han ligger på mellom 5 og 8 mill pund...

Uansett, jeg har tidligere nevnt denne mannen for oss siden jeg mener han har en rekke spennende kvaliteter. 23 år, allerede rutinert på dette nivået, rask, teknisk og den perfekte kontringspiller. I tillegg er han jo meget anvendelig. Spennende å bli linket til ham!  Huseklepp og Gameiro inn som januars signeringer, Xisco, Ryan Taylor og Smith ut.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #218 på: 26. Nov. 2010, 13:40 »
Har ikke sett noe særlig av Gameiro, men høres absolutt ut som en spennende spiller!
Mener hvertfall at vi bør forsterke laget i januar, og at en spiss bør være 1 pri! Hadde ikke vært så dumt med en ving/kreativ midtbanespiller heller..

Synes at vi kan hive oss inn i kampen om Eden Hazard eg!  ;D Har ikke blitt nevnt i forbindelse med de største klubbene for tiden, så hadde vært fantastisk om vi haddde kapret han!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 26. Nov. 2010, 14:49 »
I følge Skysports er vi interessert i Tim Matavz. 21 år gammel slovensk spiss fra Groningen i Nederland med rimelig grei scoringsrate, blant annet 3 mål på 6 landskamper for Slovenia. Ønsker alle rykter velkommen, og får vi inn en spiss som er bedre enn Ameobi i januarvinduet blir jeg veldig fornøyd.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 26. Nov. 2010, 15:00 »
Også rykter fra Frankrike om at vi er interessert i Gameiro. Virker jo rart siden vi omtrent ikke bruker store penger under Ashley og Hughton har sagt at vi ikke skal hente spillere (har dog sagt mye rart rundt transfers), men virker jo å være en spiller som kunne passe oss bra.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 26. Nov. 2010, 17:25 »
Veldig interessante rykter. Jeg tror vi har god mulighet til å hente inn et brukbart talent fordi vi snapper opp spillere hvis kontrakt snart utgår. Og pga dårlig dekning kan vi friste med bankers plass på laget og det tror jeg spillere som Gameiro og Matavz liker å høre. Mange unge spisser er jo som alle vet avhengige av tillit over lengre tid for å finne formen. Og det kan vi tilby.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 26. Nov. 2010, 22:01 »
Veldig interessante rykter. Jeg tror vi har god mulighet til å hente inn et brukbart talent fordi vi snapper opp spillere hvis kontrakt snart utgår. Og pga dårlig dekning kan vi friste med bankers plass på laget og det tror jeg spillere som Gameiro og Matavz liker å høre. Mange unge spisser er jo som alle vet avhengige av tillit over lengre tid for å finne formen. Og det kan vi tilby.

Og det er et meget godt kort å ha på hånda, ingen tvil. Sitter med en herlig følelse av at en slik spiss som vi kan komme til å kjøpe i januar slår til for fullt, og vi får flere strenger å spille på. Optimismen lenge leve!  :D

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #223 på: 28. Nov. 2010, 23:21 »
"Adam Johnson could be in line for a shock move from Manchester City to Newcastle in January.", News of the world  :P

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #224 på: 29. Nov. 2010, 00:05 »
Hehe, tviler sterkt. Måtte i så fall være snakk om et lån ut sesongen, til vi signerer Ben Arfa ;)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!